Kursiniai darbai

Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje

9.2   (3 atsiliepimai)
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 1 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 2 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 3 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 4 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 5 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 6 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 7 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 8 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 9 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 10 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 11 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 12 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 13 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 14 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 15 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 16 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 17 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 18 puslapis
Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

TIKRINO .....................................
.....................................
(parašas)
VERTINIMAS ....................................
Vilnius, 2005
ĮVADAS
Vartotojų teisių gynimas yra viena iš svarbiausių valstybės ekonominės ir socialinės politikos sričių. Tinkamas vartotojų teisių apsaugos lygis – viena iš prielaidų sėkmingai įsilieti į Europos Sąjungos vieningą rinką.
Lietuvoje vykdomos vartotojų politikos tikslas - užtikrinti lygias galimybes vartotojui, kartu su gamintoju bei paslaugos tiekėju, naudotis rinkos teikiama nauda. Tačiau šis tikslas nėra lengvai pasiekiamas, nes būti lygiateisiu rinkos partneriu gali tik išprusę vartotojai, kurių interesai yra efektyviai atstovaujami tiek valstybinių, tiek ir nevyriausybinių, vartotojų teises ginančių institucijų. Kiekvienas mūsų esame vartotojai, ir kasdien susiduriame su prekėmis ir paslaugomis, kurias perkant reikalingos tam tikros žinios bei gebėjimai. Vartotojo gebėjimai bei žinios yra įgyjamos per laiką, ugdymo ir praktikos dėka.
Vartotojų teisių apsaugos pagrindas – 1994 m. priimtas Vartotojų teisių gynimo įstatymas, kuris 2000 m. buvo pakeistas nauja šio įstatymo redakcija. Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2001-2004 metų Vyriausybės programos VII skyriuje vienu iš prioritetų nurodė: “Užtikrinti aukštą vartotojų apsaugos lygį, sukuriant vartotojų teisių apsaugos sistemą, suderintą su Europos Sąjungos teise, stiprinti ir tobulinti vartotojų teisių apsaugos ir produktų saugos kontrolės institucijų sistemą, vykdyti vartotojų švietimą”.
Aukštas vartotojų teisių apsaugos lygis tiesiogiai įtakoja ir verslo konkurencingumą, aukštą prekių ir paslaugų kokybę, formuoja sąžiningą verslo praktiką, kurioje išlaikomas balansas tarp verslo plėtros ir vartotojų poreikių tenkinimo, teikiant į rinka tik saugias , aukštos kokybės prekes ir paslaugas. Tačiau šis tikslas nėra lengvai pasiekiamas, nes būti lygiateisiu rinkos partneriu gali tik išprusę vartotojai, kurių interesai yra efektyviai atstovaujami tiek valstybinių, tiek ir nevyriausybinių, vartotojų teises ginančių institucijų.
Tik gerai informuotas žmogus gali pats nuspręsti, kaip jam elgtis vienu ar kitu atveju, ir kuo daugiau žmonių suvoks, kad reikalingos žinios ir papildoma informacija, tuo daugiau tikimybės, kad vartotojas pats sugebės apginti savo ekonominius interesus.
Vartotojų organizacijos teikiamos paslaugos daro įtaką gyvenimo kokybės saugumui. Geranoriškumas bei kompetencija sudaro sąlygas organizacijai tapti veiksmingu padėjėju ir rimtu konsultantu daugeliui piliečių bei...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5448 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas
  • 2. Istorija
  • 3. Vartotojų teisių gynimo institucijos
  • 4. NVTAT misija, tikslai ir pagrindinė veikla
  • 5. Vartotojų teisių apsauga
  • 5.1. Vartotojų teisės Lietuvoje
  • 5.2. Vartotojų teisės ES
  • 5.3. Vartotojų švietimas ir informavimas
  • 5.4. Su produktų sauga nesusijusios vartotojų teisės
  • 5.5. Produktų sauga ir kokybė
  • 5.6. Nesąžiningos sutarčių sąlygos
  • 5.7. Sankcijos už vartotojų teisių pažeidimus
  • 6. Išvados
  • 7. Bibliografijos sąrašas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (5448 ž.)
Darbo duomenys
  • Teisės kursinis darbas
  • 19 psl., (5448 ž.)
  • Word failas 148 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt