2006-05-22
UTENA 2006
Įvadas
Pasak I. Kanto, nesugebėjimas protauti yra liga, vadinama kvailumu, nuo kurios vaistų nėra. Pažangioji pedagogika kėlė mintį, jog gabumai nėra vien įgimti. Juos galima formuoti, tobulinti, ypač mokant lavinimo mokykloje. Todėl labai svarbu mokinius įtraukti į būrelius, fakultatyvus, kai pradedami sistemingi mokomųjų dalykų kursai, formuojasi mokinių santykiai su mokytojais, jų požiūris į atskirus dalykus, jų mokymąsi, organizuotą veiklą mokykloje. Žemesnėse klasėse ypač sparčiai ugdomi mokinių gebėjimai atskiriems dalykams mokytis bei bendrieji gabumai, kai aktyviai dalyvaujama įvairioje veikloje. Aktyviausiai būrelius lanko 15 metų mokiniai, daugiau būreliais domisi merginos ir labiau lankomi yra būreliai už mokyklos ribų.
Nustatyta, kad vaikai kurie lanko būrelius mažiau padaro nusikaltimų, rečiau pasiduoda žalingų įpročių įtakai. Būreliai lavina vaiko tam tikrus įgūdžius, vaikai daugiau bendrauja su bendraamžiais, įgyja daugiau pasitikėjimo savimi.
Darbo tikslas – vaikų užimtumo problemos sprendimas.
Darbo objektas – vaikų užimtumo problema.
Uždaviniai:
1. Išnagrinėti vaikų užimtumą mokykloje ir namuose.
2. Išanalizuoti vaikų pasiekimų analizės ir popamokinės veiklos tyrimus.
3. Aptarti vaikų užimtumo problemos sprendimus.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Dokumentų analizė.
3. Anketinė apklausa.
1. Vaikų užimtumas
1.1 Tėvų vaidmuo vaiko užimtumo procese
JT Generalinės Asamblėjos Specialiosios sesijos vaikų klausimais 2002-ųjų m. Deklaracijoje pabrėžiama, kad vaikams pritaikytas pasaulis yra toks, kuriame visi vaikai gauna geriausią įmanomą gyvenimo pradžią. Kiekvienas vaikas tampa pilnaverčiu visuomenės nariu per socializacijos procesą. Vaikų elgesys, jų vertybinės nuostatos daugiausiai priklauso nuo socializacijos proceso sėkmės.
Apie vaiko užimtumą dažniausiai kalbame turėdami omenyje vaiko poilsį ir jo laisvalaikio organizavimą. Jungtinių tautų vaiko teisių konvencijos 31 straipsnio nuostata įtvirtina kiekvieno vaiko teisę į poilsį ir laisvalaikį, teisę dalyvauti į jo amžių atitinkančioje kultūrinėje, meninėje veikloje ir pan. Ši vaiko teisė įgyvendinama trijų pagrindinių vaiko socializacijos institutų – šeimos, mokyklos ir visuomenės. Tad, kalbėdama apie vaikų užimtumą, norėčiau, kad mes pasvarstytume apie tai, kaip mūsų visuomenėje suprantamas vaiko užimtumas, bei atkreiptume dėmesį į mano minėtų trijų institutų: šeimos, mokyklos ir visuomenės misiją, vaiko užimtumo srityje.
Tarptautiniai ir...
Šį darbą sudaro 3355 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!