Lietuva kaip naujas tarptautinio turizmo regionas formuojasi Vidurio Europos ir pietryčių Baltijos jūros šalių geografinėje ir ekonominėje erdvėje, išsidėsčiusioje geografiniu požiūriu strateginėje vietoje. Lietuvą kertantys tarptautiniai transporto koridoriai bei didelės artimos turizmo rinkos yra svarbūs tarptautinio turizmo plėtros veiksniai.
Tarptautinio turizmo požiūriu Lietuva pripažįstama kaip naujas turistinis regionas ir kartu – Baltijos jūros valstybių turistinio regiono dalis. Efektyviausiai šalies turistinis potencialas gali būti panaudojamas bendrame Baltijos jūros valstybių regiono kontekste.
Turizmo plėtra vis plačiau remiasi darnaus vystymosi koncepcija, visi projektai vertinami poveikio aplinkai požiūriu. Akcentuojamas darnaus vystymosi principas – ekologinis, ekonominis ir socialinis interesų suderinimas. Tai aktualu plėtojant turizmą saugomose teritorijose, kurortuose.
PROBLEMA: Lietuvos kultūriniai turizmo ištekliai ir ypač etnokultūra vertinami dėl savitumo, bet šis potencialas menkai panaudojamas turizmui.
Nepakankamai išnaudojami ir parengti turistų lankymui architektūros ir kultūros paveldo objektai bei gamtiniai – rekreaciniai ištekliai
Nepakankamai išplėtota turizmo infrastruktūra ir paslaugos priemiesčiuose bei rajonuose
Daugeliui kaimo turizmo paslaugų teikėjų taip pat aktualu įveikti sezoniškumą ir išmokti užsienio kalbų, be to, kaimo turizmas nepasirengęs priimti neįgaliuosius, stinga verslumo. Kaimo turizmo plėtrai dar mažai panaudojami dvarai, vėjo ir vandens malūnai, kiti nenaudojami kaimų ir miestelių pastatai.
OBJEKTAS: tiriamos turizmo galimybės Lietuvoje.
TIKSLAS: ištirti turizmo plėtros stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes.
UŽDAVINIAI:
1. sudaryti anketą, kurioje išdėstyti klausimai, susiję su tiriama problema, t.y. turizmo plėtojimas;
2. apžvelgti turistų domėjimąsi Lietuva;
3. surinkti duomenis, įvertinti juos ir pateikti galutines išvadas diagramose.
METODAI:
1. apklausos atlikimas
2. duomenų susisteminimas
3. diagramų vaizdavimas
1. TEORINĖ DALIS
1.1. Pagrindinės sąvokos
Turizmo produktas – tai paslaugų ir sąlygų, siūlomų turisto kelionės ir jo kelionės tikslo (intereso) poreikiams patenkinti, visuma.
Turistas - fizinis asmuo, kuris pažintiniais, profesiniais, dalykiniais, etniniais, kultūriniais, rekreaciniais, sveikatingumo, religiniais ar specialiais tikslais keliauja po šalį ar į kitas šalis ir apsistoja bent vienai nakvynei, tačiau ne ilgiau kaip vienerius metus už savo nuolatinės gyvenamosios vietos ribų, jei ši veikla nėra mokymasis ar apmokamas darbas lankomoje vietovėje.
Organizuota turistinė kelionė - iš anksto už bendrą kainą parengtas...
Šį darbą sudaro 2614 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!