Referatai

Trenerio asmenybės ugdymo galimybės

10   (1 atsiliepimai)
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 1 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 2 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 3 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 4 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 5 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 6 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 7 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 8 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 9 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 10 puslapis
Trenerio asmenybės ugdymo galimybės 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 Vėjas Vėjas, oi, vėjas! Vėjas ir vėjas! Plaukus paleido ir apkabino, Ir išbučiavo veidą, krūtinę. Rudens aguoną - Lapą geltoną Į mano plaukus slapta įpynė. - Rudenio meile dega krūtinė. Lėkti ir lėkti! Ir nepasiekti... Akys užmerktos, juokiasi veidas. - Neša ir supa vėjas palaidas! S. Nėris Įvadas Palyginti daug mokinių, ypač paauglių, gėdijasi neproporcingo kūno, ilgų kadaruojančių rankų, nemoka taisyklingai sėdėti, judėti... Paaugliai žavisi sporto, kino, muzikos žvaigždėmis,o žvelgdami į savo kūną jaučia neviltį. Neretai tokios mintys jų neapleidžia visą gyvenimą. Mergaitės ne tik gali, bet ir turi būti gražios. Ir joms padėti privalo mokykla, o ne specialūs kursai ar konkursai. Dažnai jaunuoliai patys įsikuria sporto sales, sportuoja vadovaujami mėgėjų, nes mokykla nepatenkina jų poreikių. Ar ne todėl mokyklose yra tiek vaikinų, sergančių širdies ligomis? Kūno kultūrai, kaip ugdomajam dalykui, būdingas dvejopumas. Pirma, kūno kultūra, kaip pamokinė veikla, skirta mokinių fizinėms galioms didinti, sveikatingumui gerinti bei sveikai gyvensenai ugdyti. Antra, kūno kultūra, kaip mokomuoju dalyku, siekiama: išmokyti įvairaus sudėtingumo judėjimo veiksmų; sudaryti ir įgyvendinti ilgalaikes saviugdos programas, išmokstant sudėtingų judesių derinių; lavinti mąstymą, analizuojant ir atliekant sudėtingus judėjimo veiksmus. Mokymo reforma keičia ir kūno kultūros mokytojo misiją. Pirmiausia jis turi susidaryti savikaitos ir saviugdos nuostatą, išsiugdyti jų vyksmui būdingą mąstymą, gebėti analizuoti savo veiklą, ieškoti tos veiklos atsiradimo priežasčių bei jas taisyti ir pagal analizės rezultatus pertvarkyti ją. Veiklos analizė kūno kultūros mokytojams turėtų tapti saviugdos pagrindu. Be abejo, pati saviugda neturi tapti tikslu. Ugdant mokinius yra daug svarbesnis mokytojo metodinis pasirengimas. Saviugdos vyksme keičiasi žmogus, todėl visus pokyčius jis turi suvokti ir priimti. Mokykla – ypatinga socialinė institucija, nes joje vyksta žmogaus kūrimo, ugdymo procesas. Svarbiausiais vaidmuo šiame procese tenka mokytojui. Juk mokykla yra tokia, koks yra mokytojas. Tai sena pedagoginė išmintis. Mokyklos siela – mokytojas yra neatskiriamai susijęs su aukštąja pedagogine mokykla. Šios mokyklos svarbiausiais uždavinys – gerinti mokytojų rengimo sistemą, teikti pagalbą mokytojams, suinteresuotiems kelti savo profesinę kvalifikaciją. Juk kuo daugiau bus gerų mokytojų, tuo daugiau bus ir gerų vadovėlių. Vadovėliuose galime prirašyti gražiausių žodžių, bet jeigu mokytojo darbai skirsis nuo žodžių, vadovėliai nieko nepadės. Ugdymas yra labai sudėtingas, grynai dvasinis procesas: iš sielos (mokytojo) – į sielą (mokinio). Vadovėlis ir kitos ugdymo priemonės tėra tarpininkai, palengvinantys šio dvasinio proceso vyksmą. Todėl jau dirbančių mokytojų profesinės kvalifikacijos, taip pat būsimų mokytojų rengimo tobulinimas yra esminis, strateginis ugdymo reformos uždavinys. Asmenybė Pedagogikos objektas – žmogaus ugdymas. Todėl pedagogui, siekiant kuo sėkmingiau formuoti asmenybę, labai svarbu žinoti žmogaus raidos ypatumus, asmenybės tapsmą. Pedagogikoje, remiantis psichologija, ši problema aptariama daugiau iš ugdymo organizavimo pozicijų. Žmogaus gyvenimas keičiasi – vyksta fizinio, psichinio ir socialinio brendimo procesas. Ypač ta jo raida ir keitimasis ryškūs vaikystės, paauglystės ir jaunystės laikotarpiu – tada ypač sparčiai vyksta kiekybiniai ir kokybiniai įgimtų ir įgyjamų savybių pokyčiai. Žmogaus vystymosi dėka ir susiformuoja asmenybė. Žmogus ateina į pasaulį kaip biologinė būtybė. Asmenybe jis tampa praėjęs sudėtingą ir gana ilgą individualios raidos kelią. Tą jo raidą apsprendžia daugelis sąlygų, tarp kurių ypatingą vietą užima paties individo veiklą, o taip pat kryptingai organizuotas ugdymas. Kaip visuotinai pripažįstama, asmenybę ugdo šeima, mokykla ir visuomenė. Kas tai yra asmenybė? Ji labai įvairiai apibrėžiama: „Asmenybė – sąmoningas ir savitas asmens subjektas, aktualizuojantis save veikloje ir santykiuose su aplinka“ „Asmenybė – individo savitumas, reikšmingų pastovių jo savybių (įgimtų ir įgytų) sistema, nusakanti jo vietą kurioje nors bendrijoje“ „Asmenybės sąvokos pagrindas – elgesys. Mes matome tik elgesį... Elgesio pavadinimai – sąžiningas, agresyvus, karštakošis, linksmas, ramus, naivus, kūrybiškas – dažnai yra tie patys žodžiai, kurios vartojame asmenybės apibudinimui“ „Asmenybė – tai žmogus kaip visuomeninė, protinga būtybė, gebanti dirbti, turinti savitus psichikos ir socialinius ( požiūrį į aplinką, visuomenę, žmones, darbą, vertybes, elgesį ir pan.) bruožus“ ‚Asmenybė – psichikos individualumas“ Reikia pabrėžti, kad kiekviena asmenybė yra individualybė, nes jai būdingas savitas, nepakartojamas visų pirma psichinių savybių derinys. Vadinasi, individualumą labiausiai parodo kiekvienos asmenybės skirtingi charakterio ir temperamento bruožai, skirtingi gebėjimai ir skirtinga kūrybinė veikla. Asmenybė, mano manymu, tai individuali būtybė turinti savo nuomonę, charakterį, norus, svajones, tikslus, padėtį visuomenėje ir t.t. Asmenybė = individas = aš. Pedagogo vaidmuo visuomenėje, pedagogo asmenybė Tarp įvairių žmogaus veiklos rūšių pedagogo profesija yra viena iš garbingiausių, svarbiausių, reikalingiausių ir seniausių žmonijos istorijoje. Nuo pedagogo darbo priklauso tolesnis žmonijos progresas. Tačiau parengti jaunąją kartą, kuri galės tobulinti gyvenimą, sugeba tik pedagogas – asmenybė. Auklėjimo tikslai ir turinys atskirose visuomenėse formacijose skirtingi, tačiau pedagogas yra ir liks viena iš svarbiausių visuomenės vystymosi grandžių. Pedagoginė veikla yra universali, nes daug žmogaus veiklos sričių turi ir pedagoginių elementų. Todėl didžiulė pedagoginio darbo reikšmė buvo pripažįstama visais laikais. Pedagogo darbas – savotiškas mokslo ir meno derinys. Pedagogas turi būti ne tik geras savo dalyko specialistas, bet psichologas, oratorius, aktorius, visuomenės veikėjas, kuris rūpinasi, kad visuomenę papildantys žmonės galėtu praturtinti ją naujomis vertybėmis. Ugdydamas auklėtinį kaip asmenybę, pedagogas aktyviai skleidžia idėjines, moralines vertybes, rūpinasi visuomenės intelektualėjimu, estetiniu, fiziniu lavinimu, žodžiu, kuria visuomenės ateitį. Visa tai pedagogo profesiją iškelia į pačių reikšmingiausių ir svarbiausių tarpą. Vienas iš pedagoginės etikos principų neleidžia dirbti pedagoginio darbo be pašaukimo. Taigi nedora būti pedagogu turint kokių nors neprofesinių išskaičiavimų. Pedagogo talentui pasireikšti reikia tam tikros socialinės brandos, gyvenimiško ir profesinio patyrimo, todėl jis išryškėja gerokai vėliau, drauge žmogaus fiziologine ir darbine branda. Bet pedagogo veikloje svarbiausia – mokėti patraukti paskui save žmones. Svarbu suprasti, kad žavesys – būna pedagogo savybė. Pedagoginėje veikloje svarbu, kad pedagogo žavesys sukeltu teigiamą estetinį jausmą, padedanti derinti partnerių bendravimą. Bendrauti vien žodžiu – maža, nes žodžiai per daug protokoliški ir negyvi. Pedagogai bendrauja ne tik žodžiais, balsu, bet ir akimis, mimika, rankų, pirštų judesiais, kūnu. Viena iš svarbiausių sąlygų, lemiančių pedagoginį suderinamumą ir prisitaikymą, reikia laikyti jausmų jėgą sugestijos lygyje. Pedagogas turi būti teisingas vaikams. Jo teisingumas yra daugiau moralinis negu juridinis. Pedagogui Svarbiausia – auklėjamoji funkcija. Pedagoginę veiklą dažnai vadiname vieno aktoriaus teatru. Pedagogas turi išmanyti scenos principus, jos dėsnius. Remdamasis pratybomis, pedagogas, kaip ir aktorius, turėtų remtis fizinių veiksmų logika, kuri, tikslingai įgyvendinama, gali refleksiškai sukelti atitinkamą jausmų logiką, paveikti psichiką, kartu pasąmonę. Pedagoginį meistriškumą sąlygoja trys tarpusavyje susijusios dalys: pedagogikos teorija, technika ir mokymo metodika. Tačiau teoriją galima išmokti, o pedagogikos technikos ir metodikos reikia mokytis išsiugdant tam tikrus praktinius įgūdžius.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2773 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • • Įvadas..4p.
  • - Asmenybė5p.
  • • Pedagogo vaidmuo visuomenėje,pedagogo asmenybė..6p.
  • • Ugdymas, ugdymo tikslai..7p.
  • • Kūno kultūros mokytojo klasės vadovo ugdomoji galia.9p.
  • • Išvada.12p.
  • • Literatūros sąrašas..13p.

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2773 ž.)
Darbo duomenys
  • Sporto referatas
  • 12 psl., (2773 ž.)
  • Word failas 82 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt