Išorinė programinės įrangos nesėkmė yra tokia, kuri iškyla, kai produktas jau parduotas. Tokios nesėkmės šalinamos išleidžiant ir diegiant produkto pataisymus, rašant techninės pagalbos klausimų ir atsakymų knygas ir pan. Paminėtina, kad išorinės nesėkmės kaina yra milžiniška, nes neigiamai įtakoja tiek sukūrusią kompaniją, tiek klientą, nusipirkusį programinį produktą.
Leidėjas: išorinės nesėkmės kaina
Klientas: nesėkmės kaina
Tai kaina, atsieinanti leidėjui, parduodančiam defektyvų produktą.
Tai kaina, atsieinanti klientui, kuris perka defektyvų produktą.
• Techninio aptarnavimo skambučiai
• Aptarnavimo klausimų ir atsakymų knygų paruošimas
• Kliento skundų nagrinėjimas
• Išlaidų padengimas ir atstatymas
• Laikinų klaidos pataisymų kodavimas/testavimas
• Atnaujinto produkto aptarnavimas
• Papildomos išlaidos kelioms produkto versijoms palaikyti
• Ryšių su visuomene skyriaus darbas, siekiant sušvelninti šiurkščių programinės įrangos apžvalgų juodraščius
• Prarasti pardavimai
• Prarastas klientų pasitikėjimas
• Nuolaidos platintojams, kad šie ir toliau pardavinėtų produktą
• Garantinės kainos
• Atsakomybinės kainos
• Valstybiniai tardymai
• Bausmė
• Visos kitos išlaidos, numatytos įstatymo
• Prašvaistytas laikas
• Prarasti duomenys
• Prarastas verslas
• Sutrikimas
• Susierzinę darbuotojai išeina iš darbo
• Demonstracijos ar prezentacijos potencialiems klientams žlunga dėl programinės įrangos.
• Įvyksta gedimas, vykdant užduotis, kurios gali būti atliktos tik vieną kartą
• Kaina keičiant produktą
• Kaina už sistemos perkonfigūravimą
• Kaina už duomenų atstatymo programinę įrangą
• Kaina už techninį aptarnavimą
• Susižeidimas / mirtis
Daugumą šių išlaidų galima sumažinti ar net išvengti teisingai pasirenkant testavimo praktikas.
Geriausios praktikos
IBM mokslinių tyrimų centro programinės įrangos inžinierius Ram Chillarege išskiria 28 geriausias praktikas, naudojamas programinės įrangos testavimui. Visos jos suskirstytos į tris grupes: elementariosios, esminės ir specifinės.
Elementariosios
Elementariosios testavimo praktikos yra tos, kurias privalu naudoti, norint sėkmingai vystyti programinės įrangos kūrimą. Jos yra testavimo pagrindas ir jų pamiršti nevalia. Tai kaip testavimo daugybos lentelė.
Funcinės specifikacijos
Funkcinės specifikacijos yra pagrindinė daugelio programinės įrangos kūrimo procesų dalis. Tapo madinga jas naudoti ir waterfall modelio kūrimo procese. Funkcinė specifikacija dažniausiai atspindi išorinį žvilgsnį į objektą ar procedūrą, nurodydama pasirinkimus, pagal kuriuos bus suteikta reikiama paslauga. Dažniausiai tai naudoja testuotojai sudarydami testų aprašus (test cases), nagrinėjant iš juodosios dėžės perspektyvos (testų aprašas...
Šį darbą sudaro 2406 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!