Analizės

Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė

10   (3 atsiliepimai)
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 1 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 2 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 3 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 4 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 5 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 6 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 7 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 8 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 9 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 10 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 11 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 12 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 13 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 14 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 15 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 16 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 17 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 18 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 19 puslapis
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Sausumos transportas Lietuvoje, vykdant krovinių vežimus, užima pirmaujančią poziciją. 39,5 proc. visų krovinių yra vežami kelių transportu, o 32,9 proc. geležinkelių (žr. 1 paveikslą). Kartu tai sudaro 72,4 proc., o tai yra beveik trys ketvirtadaliai visos krovinių rinkos. Tačiau kelių transporte labiau dominuoja vidau vežimai, kai tuo tarpu geležinkelių transporte – tarptautiniai.
1 paveikslas. Krovinių vežimo pasiskirstymas pagal transporto rūšis 2003m.
Sekančiuose skyriuose panagrinėsiu kiekvienos iš šių dviejų (kelių ir geležinkelių) transporto rūšių krovinių pervežimo apimtis ir tendencijas.
Kelių transportas išlaiko dominuojančią poziciją Lietuvos transporto sistemoje. Net 39,5 proc. visų vežamų krovinių yra vežama kelių transportu. Krovinių vežimuose kelių transportu didelę lyginamąją dalį sudaro vidaus vežimas 88 proc., o tarptautinis vežimas sudaro tik 12 proc.( žr. 3.1.1.1 paveikslą). Tarptautinių pervežimų struktūroje dominuoja eksportas (5 proc.), toliau seka importas ( 3,9 proc.), tranzitas ( 3 proc) ir kabotažas (0,1 proc.).
Tiriant Lietuvos kelių transportu vežamų krovinių dinamiką paskutiniame dešimtmetyje, matyti, kad nuo nepriklausomybės atgavimo 1991m. pastebimos krovinių pervežimo kelių transportu mažėjimo tendencijos. Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę, prasidėjo sudėtingas ir gana nelengavas perėjimo iš komandinės į rinkos ekonomiką laikotarpis, todėl tai tiesiogiai palietė ir krovinių gabenimo apimtis. Pavyzdžiui, lyginant 1996m. su 1991m. pervežimai kelių transportu sumažėjo nuo 295,6 mln. iki 88,6 mln. tonų.
Iki pat 2000 m. automobilių transportu gabenamų krovinių kiekis kiekvienais metais mažėjo nežiūrint į tai, kad jis išlaikė dominuojančią poziciją krovinių gabenime. Tačiau mažėjimo tempai nuo 1997 m. ėmė lėtėti tol, kol 2000 m. stabilizavosi. Nuo 2000m. beveik vienodos krovinių vežimo apimtys išsilaikė tris metus (iki 2002 m), o nuo 2003 m. vėl ėmė kilti.
3. pav. Tarptautinis krovinių gabenimas kelių transportu 1996-2003m., tūkst.t.
Šiame laikotarpyje pastebimas ryškus tarptautinių krovinių gabenimų išaugimas 1997 m., kai lyginant su 1996 m. krovinių buvo gabenta net 57,36 proc. daugiau. Šį padidėjimą labiausiai įtakojo tranzito padidėjimas net 108,13 proc., tai pat įtakojo ir eksporto padidėjimas 51,97 proc.
Gana žymus krovinių apyvartos sumažėjimas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4609 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4609 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos analizė
  • 21 psl., (4609 ž.)
  • Word failas 824 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt