Absoliutaus pranašumo teorija- A. Smitas. Tai sugebėjimas gaminti prekes, sunaudojant darbo sąnaudų produkcijos vnt mažiau negu kitosese šalyse. Realų šalies turtą sudaro prekės ir paslaugos, prieinamos jos piliečiams. Valstybei naudinga ne tik parduoti bet ir pirkti. Bandė nustatyti kokias prekes naudinga eksportuoti, o kokias importuoti. Jei prekyba nebus ribojama, o šalis pradės specializuotis gamindama produkciją, turinčią konkurencinį pranašumą. Tai padidins darbo našumą: darbo jėga taps kvalifikuotesnė, darbuotojai nepraras laiko gamindami kitos rūšies produkcijos, nuolat gaminant ta pačią produkciją tobulės technologija.
Santykinis pranašumas. D. Rikardas. Šis dėsnis teigia, kad šalys specializuojasi, gamindamos ir eksportuodamos tokias prekes, kurias gali pagaminti mažesniais kaštais, nei kitos šalys. Šalis patirs naudą, specializuosis gamindama tokius produktus , kuriuos gali gaminti efektyviau nei kt šalys neatsižvelgiant į absoliutų pranašumą. Naudą gali gauti šalis turinti absoliutų pranašumą visų produktų atžvilgiu, jei atsisakys mažiau efektyvios prekybos labiau efektyvios naudai. Prekės alternatyvieji kaštai yra tas kitų prekių kiekis, kurį tenka paaukoti, kad šios prekės būtų pagaminta vienu vnt daugiau.
Hekšerio olino modelis. Hekšerio-Olino modelio principas yra tas, kad šalis turi lyginamąjį pranašumą tos prekės gamyboje, kurioje intensyviai vartojami šalies santykiškai gausūs ištekliai. Šalys turės tų prekių eksporto pranašumą, kurių gamybai naudoja santykiškai gausių toje šalyje išteklių, ir importuoja tų prekių, kurių gamybai naudoja santykiškai nepakankamo toje šalyje ištekliaus. Teigė, kad reikia nagrinėti produktų sąnaudų struktūrą. 5 esminės šios teorijos prielaidos/ apribojimai: valstybių gamybos technologija panaši( išteklių kainos); vartotojų poreikiai panašūs, bet pajamos nevienodos ir paklausa nevienoda; laisvos konkurencijos sąlygomis gamintojas ar vartotojas įtakos kainai neturi; gilėjant specializacijai eksporto prekių alternatyvieji kaštai auga; pagrindinės sąnaudų dedamosios kapitalas ir darbas. Išteklių poreikis produktų vnt- ko reikia kapitalo ar darbo.
Produkto gyvavimo ciklas. Produkto gyvavimo ciklas aprėpia keturias stadijas - įdiegimas, augimas, branda ir nuosmukis. Įdiegimo stadijoje vyksta naujos produkcijos kūrimas. Naujo produkto gamyba iš pradžių vyksta nedidelėmis serijomis, reikalauja aukštos darbuotojų kvalifikacijos, gamintojas turi beveik...
Šį darbą sudaro 2878 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!