Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę , per paskutinius metus nacionalinės transporto institucijos ėmė iš esmės kurti transporto sistemos Lietuvoje pagrindus bei patrauklias transporto veiklos sąlygas. Šis procesas apėmė teisinės sistemos sukūrimą, jos derinimą su tarptautiniai teisės dokumentais , taip pat kelių, geležinkelio, vandens ir oro transporto paslaugas bei visos šalies infrastruktūrą. Minėtu laikotarpiu Lietuvos transporto politikos kūrėjai daugiausiai dėmesio skyrė transporto paslaugų integracijai į tarptautinę rinką ir Lietuvos geležinkelių bei kelių prijungimui prie europinių sistemų. Pagrindinės transporto sistemos kryptys yra nustatytos Nacionalinėje transporto veiklos programoje.
Plėtodama ir reformuodama transporto sistemą pagal nacionalinius poreikius, Lietuva remiasi taip pat bendraisiais Europos transporto plėtros tikslais ir gairėmis. Šie tikslai buvo apibrėžti, o vėliau pataisyti visos Europos transporto konferencijose, Europos Sąjungos Komisijoje ir Jungtinių Tautų ekonominėje komisijoje.
Išsivysčiusiose valstybėse, taip pat ir planinio ūkio šalyse yra įprasta išlaikyti stabilų santykį tarp BVP ir transporto poreikių, nors šis ryšys pasireiškia labai skirtinguose veiklos lygmenyse. Nors įvairių šalies ūkio sektorių rodikliai gali skirtis, būtų keista, jei pagrindinio ūkio sektoriaus verslo veikla iš esmės skirtųsi nuo bendrosios ūkinės veiklos vystymosi tendencijų. Nepaisant to, tranzitinių vežimų apimtys yra geografinės ir politinės įtakos funkcija, kuri nėra susijusi su šalies BVP. Lietuvos transporto panaudojimo rodikliai yra pakankamai aukšti. Iš dalies tai buvo pasiekta tranzitiniais vežimais.
• Valstybinės monopolijos panaikinimas ir logistines paslaugas teikiančio transporto sektoriaus privatizavimas bei privačių investicijų skatinimas plėtojant logistikos centrus.
Šiandieninė situacija yra labai palanki tranzitinės šalies strateginiam tikslui įgyvendinti, t.y. funkcionuoti kaip tarpinė grandis pagrindiniuose transporto koridoriuose. Minėta situacija taip pat palanki ir santykiams tarp Rytų ir Vakarų Europos šalių stiprinti prekybos ir turizmo srityse. Pagrindinis tikslas yra plėsti transeuropinius tinklus bei sukurti savą transporto infrastruktūrą, atitinkančią techninius Vakarų standartus. Tai sudarytų sąlygas sukurti efektyvią, saugią ir aplinkai palankią krovinių vežimo ir paslaugų sistemą, apimančią visas transporto rūšis.
Dabartinė situacija besiplečiančioje Vakarų Europos rinkoje gali būti apibūdinama taip:
• Kelių transportas yra dominuojanti krovinių...
Šį darbą sudaro 10890 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!