Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą mūsų šalies verslininkams atsivėrė platesnės galimybės ieškoti naujų prekybos partnerių bei realizuoti savo produkciją užsienio šalyse. Anksčiau laimėdavo tas, kuris pirmas rasdavo biznio partnerių užsienio rinkose, o dabar – tie kurie prekes ar paslaugas perduoda greičiausiai bei mažiausiais kaštais, todėl dažnai verslininkai į pagalbą kviečiasi logistikos specialistus, o Lietuvoje atsirado tarptautinę logistiką žinančių žmonių poreikis. Dabar laimi tie, kurie randa geriausią produkcijos pristatymo būdo, laiko ir kainos derinį.
Logistikoje nepakanka žinoti tik vieno iš jos elemento kaip pavyzdžiui greitį ar kainą, o reikia viską suderinti ir skaičiuoti kartu. Todėl šiuo metu ekspedijavimo firmoje siūloma ne viena paslauga, o visas jų derinys – servisas. Naujų pristatymo būdų ieškojimas būtinas ir dėl augančių klientų poreikių, naujų technologijų atsiradimo. Paslauga, teikiama kartu su preke jau tampa vis didesniu verslo partnerio vertinimo rodikliu.
Referato tikslas: išanalizuoti tarptautinės logistikos paslaugos.
6. Ekspedicijų rūšys
7. Tarptautinė ekspeditorių veiklos orientacija
8. Reikalavimai paslaugų teikėjui
Tyrimo objektas: Tarptautinės logistikos paslaugos.
Tyrimo metodas: Mokslinis literatūros analizė.
Tarptautinės logistikos paslaugos
Pastaraisiais metais išryškėjo tendencija, kad logistines paslaugas teikiančios įmonės ruošia vadinamuosius paslaugų paketus. Tai reiškia, kad logistikos funkcijos dalijamos į segmentus, kurie savo ruožtu pagal tarpusavio susitarimą perduodami vienam ar keliems paslaugų teikėjams. Pavyzdžiui, eksportuojant įrengimus, ekspedicinei įmonei paliekamas įvairių funkcijų koordinavimas, įskaitant pristatymą iki statybos aikštelės.
Logistikoje paslaugos skirstomos į:
• tam tikrų įmonių paslaugas, kurios suteikiamos naudojant technines priemones (gabenimo, sandėliavimo, perkrovimo ir pan.);
• paslaugas, pagrįstas žinių, patirties, naujų technologijų komerciniu panaudojimu.
Šios paslaugos savo ruožtu skirstomos pagal logistikos sritis: aprūpinimo (serviso);
• gabenimo (taip pat sandėliavimo);
• paskirstymo (marketingo logistikos).
Pagal funkcijų sritis paslaugos skirstomos į:
• konsultavimo;
• organizavimo ir valdymo;
• gabenimo;
• sandėliavimo;
• perkrovimo;
• pakavimo;
• informacijos;
• kitas paslaugas.
Logistikos paslaugų poreikis gerokai padidėjo dėl šių priežasčių:
1. Dinamiškai besikeičiantys pirkėjų norai ir reikalavimai. Dažnai paklausą turi ne vien tik pigios plataus vartojimo prekės, bet ir individualūs ir išskirtiniai gaminiai.
2. Naujos technologijos (kompiuterizuotos) labai stipriai racionalizavo darbus, todėl personalo reikia vis...
Šį darbą sudaro 3008 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!