Tarptautinė logistika yra tiesiogiai susijusi su tarptautinio verslo atsiradimu ir jo plėtra.
Labai išsiplėtė gaminamų prekių asortimentas. Tai buvo tiesioginė vykdomos marketingo politikos , nukreiptos į pirkėją pasekmė. Tai labai padidino prekių atsargų apimtis.
Tarptautinės logistikos sfera – tai atitinkamos šalies įmonių apsirūpinimo žaliavomis ir kitais gamybos veiksniais iš užsienio ir tos šalies įmonių pagamintos produkcijos pardavimo užsienio šalių rinkose paslaugų, užtikrinančių tiek išteklių, tiek gatavų prekių srautų judėjimą, sukūrimas ir pateikimas atitinkamose ūkio šakose.
Tarptautinės logistikos skiriamasis bruožas yra tas, kad prekės kerta valstybių sienas ir prekių gabenimas susijęs su muitinės priežiūra ir muitinės procedūromis.
2. Tarptautinės logistikos veiklos ir kaštų tikslai
Pagrindinį logistikos tikslą galima apibrėžti kaip nepertraukiamos gamybinės-komercinės veiklos, apimančios aprūpinimo, gamybos ir prekių paskirstymo sferas, užtikrinimą logistikos priemonėmis minimaliais kaštais vidaus ir tarptautinėje rinkoje
Tarptautinės logistikos veiklos tikslai:
Aprūpinimo patikimumas. Jis pagrįstas pristatymo terminų pastovumu.
Rizikos panaikinimas. Ją sumažinti galima tarptautinėje rinkoje suradus keletą tiekėjų.
Lankstumas.Prisitaikymas prie pakitusių rinkos sąlygų (pvz.pristatymo lankstumą, kuris apima sugebėjimą greitai reaguoti į kliento norus ir poreikius, įeina: pirkimo kiekis, pirkimo trukmė, gabenimo klausimai ir kt.)
Tarptautinės logistikos operacijos tiek aprūpinant vartotojus žaliavomis, medžiagomis ir gamybos veiksniais tiek realizuojant jų pagamintą produkciją , formuoja atitinkamas sąnaudas (kaštus):
Medžiagų srauto organizavimo, planavimo
Atsargų, jų finansavimo ir laikymo
Sandėliavimo
Gabenimo
Pardavimo
Logistikos valdymo
Logistikos kaštų apskaitos kūrimas ir įdiegimas yra vienas iš svarbiausių logistikos kontrolės uždavinių. Apskaita leidžia optimizuoti logistikos procesus ir mažinti logistikos kaštus (sąnaudas).
3. Tarptautinės logistikos strategijos: proceso, rinkos ir kanalo
Gamybinių kompanijų logistikos strategijos yra trijų pagrindinių tipų:
Proceso strategija. Logistikos operacijų valdymas remiasi pridėtinės vertės grandinės koncepcija. Į tiekimą, gamybos planavimą ir fizinį prekių paskirstymą žiūrima kaip į vieningą sistemą.
Rinkos strategija. Valdomos tik tam tikros kiekviename firmos padalinyje vykdomos logistikos operacijos. Ši strategija siekia dviejų pagrindinių tikslų: 1) koordinuoti padalinių darbą ir formuoti jungtines produkto siuntas, 2) formuoti bendrą užsakymą, kad palengvėtų pardavimų ir logistikos operacijos.
Kanalo strategija. Logistikos veiksmai yra derinami su kitais paskirstymo kanalo nariais.
4. Tarptautinės logistikos...
Šį darbą sudaro 3651 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!