Sėkmingos veiklos pagal tarptautinės franšizės sutartis pagrindas yra bendradarbiavimas tarp tarptautinės franšizės davėjo (pardavėjo) ir tarptautinės franšizės gavėjo (pirkėjo). Sėkmingą bendradarbiavimą lemia ne tik tai, ar pasirinktas partneris yra patikimas, bet ir tam tikrų tarptautinės franšizės sutartyje numatytų įsipareigojimų laikymasis.
Frančizė - tai sutartis, pagal kurią frančizės pardavėjas įsipareigoja už atlyginimą (toliau - frančizės atlyginimas) frančizės pirkėjui teisę į naujų prekių ar paslaugų ženklu, saugoma komercine (gamybine) informacija o frančizės pirkėjas įsipareigoja už tai sumokėti sutartyje nustatytą francizės mokestį. Minėtų teisių, frančizės sutartyje gali būti numatyta galimybė franc kitiems asmenims naudotis frančizės sutartimi jam suteiktomis teisė pirkėjui sudaryti subfrančizės sutartį. Frančizės atlyginimas gali būti vienkartinis fiksuotas arba mokamas frančizės sutartyje nustatyto dydžio atskaitymus iš frančizės pirkėjo arba apskaičiuojant kitu sutartyje numatytu būdu.
Kaip rodo pasaulinė praktika, įmonių, veikiančių pagal frančizės sutartį 50% didesnis negu veikiančių visiškai savarankiškai. Tarptautinės franciziu asociacijos tyrimai rodo, jog per pirmuosius penkerius metus beveik 80% savarankiškų įmonių žlunga, o tuo tarpu toks likimas ištini sutarčių pagrindu įsteigtų įmonių.
Darbo objektas – tarptautinės franšizės sutarties teisinė esmė ir reguliavimas.
Darbo tikslas – išanalizuoti tarptautinės franšizės sutarties teikiama nauda, jos teisiniai ypatumai.
3. Francizės sutarties analizės mokesčių ir konkurencijos teisės kontekste.
Darbe naudojamasi tokiais tyrimo metodais: sisteminės analizės logika, teisės aktų ir teorinės literatūros loginės analizės, lyginamuoju ir kt.
1. Tarptautinės franšizės sutarties sąvoka, esmė bei teoriniai pagrindai
1.1.Franšizė kaip įėjimo į rinką startegija
Franšizes kompanijos dažniausiai sudaro rinkos plėtros planą. Pavyzdžiui, mažos firmos gali paeiliui įeiti į patrauklių miestų ar regionų rinkas. Didelės farmacinės franšizes bendrovės gali greičiau pristatyti franšizes bendrovės produktus iš karto kelių regionų arba visos šalies rinkai.
Pasirinkusi rinką, kurią ji numato plėsti, franšizes bendrovė privalo sutelkti savo paskirstymo ir pardavimų rėmimo veiklą į perspektyviausias vartotojų grupes. Pačius perspektyviausius vartotojus firma turi būti išsiaiškinusi per prieš tai atliktus rinkos tyrimus ir bandomąją rinkodarą. Kalbant apskritai, franšizes bendrovės privalo tiksliai suderinti savo pastangas, pasirinkdamos tikslinius...
Šį darbą sudaro 10215 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!