Laboratoriniai darbai

Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas

10   (3 atsiliepimai)
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 1 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 2 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 3 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 4 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 5 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 6 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 7 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 8 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 9 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 10 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 11 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 12 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 13 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas laboratorinis darbas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mąstymas – individo pažintinės veiklos procesas – apibendrintas ir netiesioginis tikrovės atspindėjimas (Psichologijos žodynas, 1993). Mąstymu žmogus pažįsta tuos dalykus (reiškinius ir objektus), kurie nėra prieinami tiesioginiam pažinimui (matematinių, fizinių sąvokų, cheminių formulių reikšmė ir kt. ) (Daukšytė, 2010).
Mnemoniniai veiksmai pradedami naudoti ikimokykliniame amžiuje, o jų tobulinimas vyksta visą gyvenimą. Kuo sudėtingesnėje veikloje žmogus dalyvauja ir sudėtingesnius uždavinius sprendžia, tuo aktualesni jam pačiam yra informacijos įsisavinimo tikslai. Įsiminimo efektyvumą žmonės didina specialiais tarpiniais veiksmais. Tarpinių veiksmų yra keletas rūšių. Vieni paprasčiausių, todėl jau ikimokykliniame amžiuje prieinami veiksmai yra susiję su sąmoningu įsimenamos medžiagos asocijavimu. Patys asocijavimo veiksmai skiriasi kokybe ir yra tiesiogiai susiję su intelektiniais gebėjimais. Pagalbinės priemonės gali būti veiksmai, vaizdiniai ir t. t. Vaikai dažnai gali naudoti tik vienos rūšies tarpininkus, kuriuos laipsniškai papildo protinėms ir savikontrolės galimybėms kintant, vyresnieji ikimokyklinukai ir pradinukai sėkmingiausiai geba pasinaudoti tarpinėmis vaizdinėmis įsiminimo priemonėmis (A. Žakaitienė, R. Čepienė, 2007).
Spartus gebėjimas įsiminti ir atsiminti vaikams sparčiai vystosi ikimokykliniame amžiuje. Tačiau šio amžiaus vaikų atmintis yra nevalinga. Tai reiškia, kad įprastai vaikai sąmoningai nesistengia ką nors įsiminti. Jis įsimena tai, į ką veikloje buvo atkreiptas dėmesys, kas jam buvo įdomu ir įspūdinga.
Valinga atmintis pradeda reikštis viduriniame ikimokykliniame amžiuje. Vaikas pradeda suvokti būtinumą įsiminti ir atsiminti. Įsiminimo ir atsiminimo būdų vaikas neišranda pats savaime, to jį išmoko suaugusieji. Siekdamas įsiminti, vaikas pamažu išmoksta pakartoti, suprasti ir sieti vienus įsimenamus dalykus su kitais.
Nors vaikai jau neblogai moka valingai įsiminti, vis dėlto net ikimokyklinio amžiaus pabaigoje vyrauja nevalinga atmintis. Nevalingas įsiminimas, susijęs su aktyviu protiniu vaikų darbu, iki pat ikimokyklinės vaikystės pabaigos yra daug produktyvesnis negu valingas tos pačios medžiagos įsiminimas (V. Muchina, 1988).
Taigi atminties raida priklauso nuo kelių faktorių, iš jų ir nuo brendimo, nuo to, kiek gerai asmuo yra susipažinęs su ta medžiaga, kurią reikia įsiminti, nuo sugebėjimo sukurti ir panaudoti įsiminimo strategijas, taip pat...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1653 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • I. METODIKA 5
  • 1.1. Tiriamieji 5
  • 1.2. Tyrimo priemonės 5
  • 1.3. Tyrimo eiga 5
  • 1.4. Duomenų registravimas 6
  • II. REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ 7
  • 2.1. Darželinio amžiaus vaikų (1)grupės rezultatai 7
  • 2.2. Priešmokyklinio amžiaus vaikų (2) grupės rezultatai 8
  • 2.3. Pirmosios ir antrosios tiriamųjų grupių rezultatų palyginimas 9
  • IŠVADOS 11
  • LITERATŪRA 12
  • PRIEDAI 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
14 psl., (1653 ž.)
Darbo duomenys
  • Raidų psichologijos laboratorinis darbas
  • 14 psl., (1653 ž.)
  • Word failas 90 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį laboratorinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt