Tarpininkavimo sutartis Nr.
Vilnius, 2005m. ____ mėn.____d.
1.1 Sutarties objektas – ORGANIZATORIAUS ir AGENTO bendradarbiavimas kelionių organizavimo srityje. Šia sutartimi šalys sutaria, kad AGENTAS atlygintinai pardavinės ORGANIZATORIAUS keliones ir su jomis susijusias paslaugas.
2.1.1 Laiku ir pilnai įvykdyti savo kelionių programas ir kitas turistines paslaugas, kurias pardavė AGENTAS.
2.1.2 Greitai ir operatyviai atsakyti į AGENTO užklausas dėl kelionių rezervavimo.
2.1.3 Laiku ir nuolat informuoti AGENTĄ apie kelionių programas, jų sąlygas, tvarkaraščių ir kainų pakeitimus.
2.1.4 Suteikti AGENTUI reklaminę, informacinę ir kitokią medžiagą apie ORGANIZATORIAUS kelionių programas.
2.1.5 Mokėti AGENTUI komisinį atlygį už parduotas ORGANIZATORIAUS keliones, kurio dydis yra 10% nuo parduodamos kelionės ar paslaugos kainos (skaičiuojama be oro uosto mokesčių).
2.2 ORGANIZATORIAUS teisės:
2.2.1 Anuliuoti AGENTO parduotas keliones, jei AGENTAS už jas laiku nesumokėjo ar nepateikė kelionės vykdymui reikalingų dokumentų, kurie nurodomi kelionių sąlygose.
2.2.2 Keisti, esant būtinybei, kelionių sąlygas bei turistines paslaugas, informuojant apie tai AGENTĄ ne vėliau kaip 10 d. iki kelionės pradžios.
2.3 AGENTAS įsipareigoja:
2.3.1 Parduodant kelionę, suteikti tikslią informaciją apie kelionių programas, tvarkaraščius, aptarnavimo sąlygas, mokėjimų tvarką ir kitas paslaugas pagal ORGANIZATORIAUS pateiktą medžiagą.
2.3.2 Laiku ir tvarkingai pateikti ORGANIZATORIUI kelionės užsakymus, duomenis apie klientus online rezervavimo sistemoje, faksu ar elektroniniu paštu. Kelionė ir kitos turistinės paslaugos laikomos užsakytos gavus rezervaciją internetu ar faksu.
2.3.3. Pardavinėti keliones ir kitas turistines paslaugas tik su ORGANIZATORIUMI suderintomis ar jo paskelbtomis kainomis. Kelionė ar kitos turistinės paslaugos laikomos apmokėtomis, kai pinigai už jas įplaukia į ORGANIZATORIAUS sąskaitą.
2.3.4. Nedelsiant raštiškai informuoti ORGANIZATORIŲ apie užsakytų vietų anuliavimą ar pakeitimus, atsižvelgiant į anuliavimo terminus, kuriuos nurodo ORGANIZATORIUS.
2.3.5 Laiku ir pilnai informuoti klientus apie pasikeitimus kelionių programose ar kitose turistinėse paslaugose.
2.3.6 Užtikrinti klientų atvykimą į pradinę kelionės vietą ar turistinės paslaugos suteikimo vietą.
2.3.7 Informuoti klientus apie visas kelionės draudimo rūšis, kurios neįtrauktos į kelionės kainą, bei pasiūlyti apsidrausti. ORGANIZATORIUS atsako už kliento apdraudimą medicininių išlaidų draudimu, už kitas draudimo rūšis ORGANIZATORIUS neatsako.
2.3.8 Nenaudoti ORGANIZATORIAUS suteiktos informacinės...
Šį darbą sudaro 948 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!