Referatai

Sunkūs klientai ir darbas su jais

10   (1 atsiliepimai)
Sunkūs klientai ir darbas su jais 1 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 2 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 3 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 4 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 5 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 6 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 7 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 8 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 9 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 10 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 11 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 12 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 13 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 14 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 15 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 16 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 17 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 18 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 19 puslapis
Sunkūs klientai ir darbas su jais 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Dauguma verslininkų mano, kad jų turtas yra pinigai, bet iš tikrųjų jų turtas – jų klientai.
Nebūtų klientų – nebūtų sėkmingo verslo ir uždirbtų pinigų. Klientai būna įvairūs, su vienais labai malonu bendrauti, su kitais bendrauti itin sunku.
Sunkūs klientai dažnai išveda iš kantrybės, griebiasi manipuliacijų ar kitų gudrių metodų norėdami pasiekti savo tikslą, kelia mums nerimą, pyktį, liūdesį ir panašiai. Jų elgesį, požiūrį ir charakterį, deja, pakeisti nepavyks, bet galima išmokti efektyviai su jais bendrauti.
Temos aktualumas. Kiekvienais metais atsiranda vis daugiau naujų įmonių ir verslų, bet dauguma iš jų baigia savo darbą gana greitai dėl įvairių priežasčių. Viena iš tų priežasčių yra nemokėjimas ir negebėjimas sėkmingai aptarnauti klientus taip, kad jie išliktų ištikimi įmonei ir grįžtų dar ne vieną kartą. Aptarnavimo srityje jau seniai žinoma, kad norint turėti sėkmingą verslą, vienas iš svarbiausių dalykų – tai yra turėti darbuotojų, sugebančių susidoroti su sunkiais žmonėmis bei situacijomis, tačiau ne visi žmonės iš prigimties turi šiuos gebėjimus, kai kuriuos tenka apmokyti. Veiksmingų metodų ir principų bendraujant su klientais žinojimas gali padėti apmokyti naujus darbuotojus, patiems tapti gerais aptarnaujančiais darbuotojais ir tuo pačiu sukurti sėkmingą verslą.
Darbo tikslas – Išanalizuoti sunkių klientų tipus ir bendravimo su jais pagrindinius principus.
1. Nustatyti kokie yra klientų tipai.
2. Nurodyti bendravimo su klientais pagrindinius principus.
3. Atlikti klientų tipų ir darbo su jais tyrimo analizę.
Darbo metodai – mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, anketinė apklausa, grafinis duomenų vaizdavimas.
1. SUNKIŲ KLIENTŲ TIPAI
Visus pirkėjus ir klientus galima suskirstyti į grupes pagal įvairius požymius (Sūdžius V.,
2001)
• Įsivaizduojamą klientų reikšmingumo pakopinę piramidę;
• Psichologinius tipus: analitikus, emocingus, harmoningus;
• Požiūrį į naujoves: pasyviuosius, novatorius, konservatorius;
• Socialinius požymius – amžių, lytį, padėtį šeimoje, profesiją ir kt.;
• Pirkimo įgūdžius: mėgėjus, profesionalus;
• Lojalumą įmonei: ištikimus, abejingus;
• Prekės vartojimo motyvą: prestižas, prekės praktinės savybės, ekonomiškumas, komfortas, tradicijos;
Pirkėjų ir klientų pakopinės piramidės struktūrą sudaro penkios pakopos:
• I pakopa – pagrindas, ji...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3862 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. SUNKIŲ KLIENTŲ TIPAI 4
  • 2. KAIP ELGTIS SU SUNKIAIS KLIENTAIS 7
  • 2.1. Pagrindiniai bendravimo įgūdžiai 7
  • 2.2. Klientų aptarnavimas 8
  • 3. SUNKIŲ KLIENTŲ TIPŲ IR DARBO SU JAIS TYRIMO ANALIZĖ 11
  • IŠVADOS 17
  • LITERATŪRA 18
  • PRIEDAI 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
ODT failas (.odt)
Apimtis
20 psl., (3862 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo referatas
  • 20 psl., (3862 ž.)
  • ODT failas 322 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt