Dauguma verslininkų mano, kad jų turtas yra pinigai, bet iš tikrųjų jų turtas – jų klientai.
Nebūtų klientų – nebūtų sėkmingo verslo ir uždirbtų pinigų. Klientai būna įvairūs, su vienais labai malonu bendrauti, su kitais bendrauti itin sunku.
Sunkūs klientai dažnai išveda iš kantrybės, griebiasi manipuliacijų ar kitų gudrių metodų norėdami pasiekti savo tikslą, kelia mums nerimą, pyktį, liūdesį ir panašiai. Jų elgesį, požiūrį ir charakterį, deja, pakeisti nepavyks, bet galima išmokti efektyviai su jais bendrauti.
Temos aktualumas. Kiekvienais metais atsiranda vis daugiau naujų įmonių ir verslų, bet dauguma iš jų baigia savo darbą gana greitai dėl įvairių priežasčių. Viena iš tų priežasčių yra nemokėjimas ir negebėjimas sėkmingai aptarnauti klientus taip, kad jie išliktų ištikimi įmonei ir grįžtų dar ne vieną kartą. Aptarnavimo srityje jau seniai žinoma, kad norint turėti sėkmingą verslą, vienas iš svarbiausių dalykų – tai yra turėti darbuotojų, sugebančių susidoroti su sunkiais žmonėmis bei situacijomis, tačiau ne visi žmonės iš prigimties turi šiuos gebėjimus, kai kuriuos tenka apmokyti. Veiksmingų metodų ir principų bendraujant su klientais žinojimas gali padėti apmokyti naujus darbuotojus, patiems tapti gerais aptarnaujančiais darbuotojais ir tuo pačiu sukurti sėkmingą verslą.
Darbo tikslas – Išanalizuoti sunkių klientų tipus ir bendravimo su jais pagrindinius principus.
1. Nustatyti kokie yra klientų tipai.
2. Nurodyti bendravimo su klientais pagrindinius principus.
3. Atlikti klientų tipų ir darbo su jais tyrimo analizę.
Darbo metodai – mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, anketinė apklausa, grafinis duomenų vaizdavimas.
1. SUNKIŲ KLIENTŲ TIPAI
Visus pirkėjus ir klientus galima suskirstyti į grupes pagal įvairius požymius (Sūdžius V.,
2001)
• Įsivaizduojamą klientų reikšmingumo pakopinę piramidę;
• Psichologinius tipus: analitikus, emocingus, harmoningus;
• Požiūrį į naujoves: pasyviuosius, novatorius, konservatorius;
• Socialinius požymius – amžių, lytį, padėtį šeimoje, profesiją ir kt.;
• Pirkimo įgūdžius: mėgėjus, profesionalus;
• Lojalumą įmonei: ištikimus, abejingus;
• Prekės vartojimo motyvą: prestižas, prekės praktinės savybės, ekonomiškumas, komfortas, tradicijos;
Pirkėjų ir klientų pakopinės piramidės struktūrą sudaro penkios pakopos:
• I pakopa – pagrindas, ji...
Šį darbą sudaro 3862 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!