(parašas)
2003-05-12
Dėstytoja J.ŽITKEVIČIENĖ
(parašas)
2003-06-02
2002/2003m.m.
2
3
Įvadas
Strategijos sąvoka yra sena kaip pasaulis. Šį terminą vartojo jau senovės graikai. Strategijos visais laikais mokėsi karybos mokyklose, ją rengė ir rengia generaliniai štabai, įgyvendina (naudoja) mūšiuose karvedžiai. Tačiau strategiją organizacijoms ir įmonėms valdyti pradėta taikyti XX amžiaus pradžioje.
Gausu įrodymų, kad gerai parengta strategija garantuoja įmonės sėkmę, o įdėtos sąnaudos greitai atsiperka. Gerai apgalvotas strateginis planavimas – tai tiesus kelias įmonei padidinti savo apyvartą bei tikimybė gauti daugiau pelno.
Strateginio planavimo svarbiausia paskirtis – bendrais bruožais nusakyti tikslus, rinkos galimybės ir alternatyvas, priemones, kuriomis jie gali būti įgyvendinti. Labai svarbu sudarant strateginį planą įvertinti įmonės išteklius, rinką ir klientus, geriausias galimybės dabarties ir ateities tikslams įgyvendinti. Strateginis planas susijęs su investicijomis ir konkurentiškai naudingos politikos veiksmais.
Kadangi strategijos yra susijusios su pasirinkta padėtimi klientų ir konkurentų atžvilgiu, tai plano įgyvendinimą reikėtų sutelkti į tai, kaip tai turi būti padaryta, kas atsakingas už įvykdymą laiku. Gera strategija gali padėti įveikti nesėkmes ir netinkamą klientų aptarnavimą. Strateginis planas turėtų būti suprantamas įmonės darbuotojams ir veiksmingas.
Šiame darbe bus analizuojamas ir vertinamas paslaugų įmonės Lietuvos ir JAV UAB “Centrum” strateginis planavimas. Įmonė sėkmingai dirba ir plečiasi jau nuo 1996 metų. Per aštuonerius darbo metus įmonėje įvyko daug pasikeitimų: pasikeitė įmonės pavadinimas (iš pradžių tai buvo vietinio kapitalo įmonė UAB “Centrum”), keitėsi įmonės savininkai ir direktoriai. Pats pirmas įmonės direktorius, vadovavęs nedideliam (tik 36 kambarių) ir jaukiam viešbučiui buvo Lietuvos viešbučių asociacijos prezidentas Rimantas Miknius. Jo pagrindinis darbo principas buvo – “Svetingas viešbutis – sėkmingas verslas”. Nes, svarbu ne tik gauti pinigų iš kliento, bet ir patikti klientui nepriekaištinga aptarnavimo kultūra tik įžengus klientui pro viešbučio duris. Patirtis įgyjama ne tik dirbant, bet ir dalyvaujant įvairiose mokymo programose, seminaruose, keičiantis specialistais, dalyvaujant parodose. Jo pasirinkto ir įgyvendinto strateginio plano dėka įmonei dabar priklauso trys įvairių stilių viešbučiai – “Centrum”, “Ratonda” ir “Artis”; kuriems jau ketverius metus...
Šį darbą sudaro 5641 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!