Nuolat kintančioje aplinkoje įmonės sugeba aktyviau veikti , jeigu jos moka apsibrėžti sau ilgesnės perspektyvos tikslus, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams pasiekti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai organizacijoje jungia strateginio valdymo funkciją. „Strateginio organizacijų valdymo“ dalyke nagrinėjamas strateginio valdymo procesas, apimantis tris stadijas: strateginę analizę, strategijos kūrimą ir strategijos įgyvendinimą. Išsami pagrindinių dalyko sąvokų analizė padės Jums geriau suprasti ir įsisąmoninti šį dalyką. Remdamiesi žemiau nurodyta literatūra, aptarkite pagrindines sąvokas. Darbe nurodykite cituojamus ir minimus dokumentus. Tekste nuorodą sudaro cituojamo autoriaus pavardė, vardas, antraštė, leidimo metai ir puslapis. Tekste galite naudoti nuorodas į darbo pabaigoje pateiktą literatūros sąrašą.
7. Strateginių sprendimų turinys
8. Strateginių sprendimų procesas
9. Strateginių sprendimų kontekstas
10. Valdymas per tikslus
11. Strateginių sprendimų alternatyvos
12. Strategijos alternatyvų vertinimo kriterijai
13. Organizacijos vizija
14. Organizacijos misija
15. Organizacijos tikslai
16. Makroaplinka
17. Šakinė aplinka
18. Aplinkos strateginė analizė
19. Konkurentų profiliavimas
20. SSGG analizė
21. Žmogiškųjų išteklių auditas
22. Strategijos įgyvendinimo programa
23. Strateginė kontrolė
24. Strateginė dermė
25. Strateginiai pokyčiai
1. Strategija
Strategija – planas organizacijos pasirinktiems tikslams siekti. Tai visų svarbių organizacijų poelgių ir požiūrių, kurių reikia imtis, siekiant organizacijos tikslų ir vykdant jos misiją, planas. Tai nustatymas, kaip ketinama naudoti organizacijos išteklius, siekiant išnaudoti galimybes ir sumažinti grėsmes organizacijai, kad būtų gauti norimi rezultatai.
Strategija susideda iš 4 pagrindinių elementų:
• srities (apibudina rinkas, kuriose įmonė konkuruos) ,
• išteklių paskirstymo (rodo, kaip organizacija planuoja paskirstyti savo išteklius) ,
• konkurencinių pranašumų (yra pranašumų, kurios turi organizacija, palyginti su konkurentais, detalizavimas) ,
• sinergetikos (yra mastas, iki kurio įvairūs verslai organizacijos viduje gali remtis vienas kitu). (Palubinskas G. T. Strateginio planavimo procesas. 1997, p. 199).
2. Strateginis valdymas
Firmos strateginis valdymas – nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis firma laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo išteklius. Jo bendrieji principai ir specifika priklauso nuo organizacijos: veiklos pobūdžio, finansavimo šaltinių, nuosavybės, dydžio, diversifikacijos.( Vasiliauskas A. Firmų strateginis valdymas. Vilnius 2001, p. 16).
3. Strateginis planavimas
Strateginis planavimas – tai...
Šį darbą sudaro 6273 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!