Egzamino klausimai
Apibūdinkite kas tai yra socialinė parama?
Socialinė parama tai –teigiama kito žmogaus ar grupės įtaka probleminių situacijų atveju.
Kokie teigiami ir neigiami socialinės paramos aspektai?
Teigiami: tiesioginiai (tai bendras teigiamas socialinės paramos poveikis, nepriklausomai nuo to, ar individai jaučia stresą, ar ne.), slopinantys ( pasireiškia tuo, jog socialinė parama apsaugo individą nuo neigiamų stresoriaus pasekmių, jei jos kyla.)
Neigiami: priklausomybė nuo paramos
Kokias žinote priešinimosi kritiniams išgyvenimams strategijas ir stilius?
Priešinimosi kritiniams išgyvenimams strategijos: orientuota į problemą strategija ir orientuota į emocijas strategija.
Priešinimosi stiliai:
Kognityvinis vengimas (slopintojas) – dėmesio nukreipimas nuo grėsmę signalizuojančių dirgiklių, signal, susijusio su grėsme, apdorojimo slopinimas.
Budrumas (aitrintojas) – padidėjęs signalų, susijusių su grėsme, aptikimas ir jų siunčiamos informacijos apdorojimas.
Kokia aplinkos kontrolės įtaka neigiamo patyrimo išgyvenimui?
Sugebėjimas kontroliuoti aplinka daro žmogų padėties šeimininku, didina pasitikėjimą savimi. Pagerina savijautą, net iki sugebėjimo įveikti ligą. Žmonių suvokiamas kontrolės laipsnis (iliuzinė kontrolė) sąlygoja jų elgesio ir emocijų pasikeitimus, nepriklausomai nuo objektyvių kontrolės sąlygų. Veiklos aplinkybių kontrolės siejasi su atsakomybės jausmus. Atimti žmogui galimybę daryti poveikį aplinkai reiškia pakirsti jo socialinės atsakomybės pagrindus.
Koks nerimastingo kliento elgesys ir kokie bendravimo su juo ypatumai?
Nerimas kartais verčia klientą ne tik priešintis, bet ir demonstruoti priešiškumą konsultantui, dažniausiai užslėpta forma, - kritikuojant, su panieka ir sarkazmu kalbant apie kvailus konsultantus, pas kuriuos lankėsi anksčiau, pasakojant istorijas apie psichologų, psichoterapeutų, socialinių darbuotojų klaidas ir kt. Subtilesnė konsultanto puolimo forma - stengtis konsultantą padaryti draugu, kuris klientą traktuotų ne kaip klientą, o kaip draugą. Nerimastingas klientas vyras stengiasi atrasti bendrų interesų su konsultantu, kad jis galėtų pasijusti malonaus užsiėmimo partneriu, o ne klientu.
Konsultuojant nerimastingus klientus, svarbu žinoti ne tik būdus, kuriais klientai maskuoja savo nerimą, bet ir būdus, kuriais klientai siekia pašalinti nemalonų nerimo poveikį. Tai psichologinės savigynos mechanizmai. Jais nerimą siekiama įveikti pasąmonės lygyje. Šie mechanizmai visada veikia automatiškai. Savigynos mechanizmų naudojimas nerimui mažinti pats savaime nėra ydingas, kol netampa perdėtas ir pradeda iškraipyti realybės suvokimą ir riboti elgesio lankstumą.
Šį darbą sudaro 2886 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!