Socialinio pedagogo veiklos sritys
Demonstruojamos profesinės kompetencijos
Socialinės pedagoginės pagalbos ugdytiniui organizavimas
Mokėti įvertinti ugdytinio poreikius.
Nustatyti ugdytinių socialines problemas, numatyti pagalbos būdus ir formas.
Darbas su ugdytinių grupėmis
Gebėti bendrauti su grupe.
Mokėti taikyti grupės tyrimo metodus.
Saugios ugdytinio aplinkos kūrimas
Vertinti ugdytinio aplinką, jos reikšmingumą ugdytinio socialiniam vystymuisi.
Bendradarbiavimas su ugdytojais ir institucijomis, turinčiomis įtakos vaiko ugdymui
Bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytinių šeimos nariais , ugdymo institucijomis bei kitomis organizacijomis,užsimančiomis panašia veikla.
Konsultuoti ugdytinius ir jų šeimos narius socialiniais klausimais.
Socialinio pedagogo profesinės veiklos tobulinimas
Gebėti taikyti socialinio tyrimo metodus.
Informuoti pedagogus ir visuomenę apie gautus tyrimų rezultatus.
Darbas su rizikos grupė vaikais
Planuoti ir organizuoti veikla, gerinti socialinę adaptaciją,padedančią spręsti asmenybės elgesio ir emocijų problemas.
SANTRAUKA
VAIDA GIRDIJAUSKIENĖ
Socialinė pedagogika
Baigiamojo darbo tema:“Smurto ir prievartos pasireiškimas tarp vyresnių klasių moksleivių (Vilkaviškio miesto vidurinių mokyklų tyrimo pagrindu)“.
Darbo vadovė:docentė Irena Luobikienė
Marijampolės kolegija,Edukologijos ir socialinio darbo fakultetas
Marijampolė,2006
Darbo problema – padidėjęs paauglių tarpe smurto potrūkis.
Darbo objektas- smurto ir prievartos formos prieš vaikus, jų priežastys ir pasekmės bei teikiama pagalba.
Tyrimui atlikti pasirinktas kiekybinis aprašomasis tyrimas.
Svarbiausi rezultatai ir pagrindinės išvados:
Mokyklose ir už jos ribų pasireiškia įvairios smurto ir prievartos formos, kurių ištakos slypi dar ankstesniuose laikotarpiuose; kiekviena smurto ir prievartos forma palieka tam tikras ir gana skaudžias pasekmes, kurias reikia gydyti; visose mokyklose, o kartu visoje respublikoje yra vykdomas prevencinis darbas, plačiai rašoma spaudoje, daug išleidžiama mokslinės ir pedagoginės literatūros šia tema; priekabiavimo ir smurto priežasčių reikia ieškoti tiek šeimoje, tiek mokykloje, tiek visuomeninėje aplinkoje ir stengtis joms užkirsti plitimo mastą; kokia padėtis dabartinėse mokyklose, kokių veiksmų imamasi , kovojant su šia problema padės atskleisti tiriamasis darbas ir jo metu gauti rezultatai.
SVARBIŲ TERMINŲ IR SANTRAUPŲ ŽODYNĖLIS
• Prievarta prieš vaikus – tėvų ar globėjų įvairios blogo elgesio su vaiku formos.(V.Blažys. Vilnius, 2002.)
• Emocinė prievarta – vaiko kompetencijos ir savęs vertinimo tyčinė destrukcija ar žymus trikdymas žeminimo, bausmių ir normalių socialinių interakcijų slopinimo pasekoje. (Mokykla be prievartos.Teorinis praktinis seminaras pedagogams. - Vilnius , Paramos vaikams centras,...
Šį darbą sudaro 12339 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!