Smulkaus ir vidutinio verslo samprata ir jo vykdymo vieta nuolatos keičiasi. Skirtingi visuomenės sluoksniai jį vis kitaip vertina. Tie, kurie visai nesusiję su smulkiu ir vidutiniu verslu, pastarojo kategorijai priskiria tik kioskininkus ir turgaus prekeivius, — mažiau organizuotus ir labiausiai pažeidžiamus tiek viešosios administracijos, tiek ir kitų institucijų, kurios gali laisvai ir nekontroliuojamai primesti savo valią. Todėl pastarieji neretai yra priversti imtis gana radikalių ir kraštutinių priemonių savo teisėms apginti. Plačioji visuomenė nuomonę apie smulkų ir vidutinį verslą susidaro būtent iš tokių akcijų. Tokia nuomonė yra labai neobjektyvi ir neretai iškreipta, negatyviai veikianti visus verslininkus, kenkianti legalaus verslo prestižui. Tuo naudojasi leidimus išduodančios, verslą kontroliuojančios, viešai ir ne visai viešai administruojančios tarnybos, gerai suvokiančios smulkaus ir vidutinio verslo ribotas veikimo galimybes, įstatymų ir gausių poįstatyminių norminių aktų niuansus, kuriuos galima savaip interpretuoti, keisti ar net įgyvendinti atgaline tvarka. Norminių, teisinių aktų raizgalynėje, kai vietos ir užsienio rinkos pokyčiai labiau turi įtakos smulkiam ir vidutiniam verslui, šis aktyviausias verslininkų sluoksnis priverstas laviruoti prie įstatymų pažeidimo ribos, nes nei logiškai, nei teoriškai negalima paaiškinti, kaip smulkus ir vidutinis verslas gali funkcionuoti susiklosčius dabartinėms socialinėms ekonominėms sąlygoms.
Šio darbo tikslas — apžvelgti verslo administravimo ir valdymo ypatumus specifinėje įvairialypėje smulkaus ir vidutinio verslo aplinkoje, padėti išsiaiškinti ne tik verslo išlikimo, bet ir tolesnio jo plėtojimo galimybes, remiantis smulkaus verslo organizavimo, viešo ir teisinio reguliavimo, bendravimo principais ir tarptautine praktika.
Uždaviniai:
• Aptarti smulkaus ir vidutinio verslo formavimosi sąlygas.
• Išsiaiškinti mažų ir vidutinių įmonių vaidmenį šalies ūkyje.
• Susipažinti su mažų ir vidutinių įmonių struktūra.
• Aptari mažų ir vidutinių įmonių prekybą užsienyje.
1. SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ SAMPRATA
Mažų ir vidutinių įmonių (MVĮ) samprata Lietuvoje šiuo metu atitinka Europos Komisijos rekomendacijas. Lietuvos Respublikos Seimas, įgyvendindamas 1996 m. balandžio 6 d. Europos Komisijos rekomendaciją dėl mažų ir vidutinių įmonių sampratos (96/280/EC), 2002 m. spalio 22 d. priėmė naują Lietuvos Respublikos...
Šį darbą sudaro 5622 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!