Žodis"kultas" visada turi negative prasme. Tai susija su beatodairišku garbinimu kažkokio mistinio nepasiekiamo idealo ir niekaip nedera su mūsų pretenzijomis, save laikyti laisvomis asmenybėmis. Nenuostabu, kad jaunystės ir grožio kultas taip vainikuojamas iš visų pusių. Jis ir tik jis kaltas, kad neretas mūsų sulaukes 40-ies ima paniškai bijoti veidrodžių,viešumos.
Pasenti bijome labiau nei mirti. Šiuolaikinėje visuomenėje senatvė yra tarytum invalidumas, agonija. Jei šis stereotipas neegzistuotų, pasaulyje nebūtų pristeigta šimtai klubų, skirtų integruoti vyresnio amžiaus žmones į pasikeitusią socialinę realybę. Klubai pavadinti „Vėl jaunas“ arba „Antroji jaunystė“ – tai lyg padėvėtų žmonių perdirbimo institutai į šiuolaikiškesnę formą – amžiną variklį.Noras grįžti į praeiti yra noras būti jaunu amžinai. Būti naudingu, reikalingu, socialiai aktyviu, gerbiamu, gražiu ir sveiku. Ne remiamuoju, o duodančuoju. Pastarasis vaidmuo, susijęs su jaunystės kultu mūsų pragmatinėse vartotojų visuomenėse, yra ypač pripažįstamas. Deja, tik šis vaidmuo. Bet mes pamiršom išmintį,be kurios mes lyg be rankų.
Jaunystės kultas formuoja mūsų požiūrį į gyvenimą. Net tie, kuriems per keturiasdešimt, tik ir girdi, kaip būtų gerai, jei jie galėtų ilgiau išlikti jauni ir šaunūs, gal kiek pasigerintų išvaizdą plastinėmis veido, plaukų persodinimo, riebalų nusiurbimo operacijomis, pasistengtų nesustabarėti.Kalbama tik apie tai, kaip atitikti tam tikrus jaunuomenės standartus: būti patraukliu ir perspektyviu, vengti monotonijos ir nuobodulio, pasiduoti naujovėms, būti lanksčiam, madingam, linksmam, seksualiam. Brandus santūrumas nebemadingas.Jaunas žmogus yra nepastovus, abejojantis, žaismingas, eksperimentuojantis ir atviras visoms galimybėms, kurios tik pasitaiko. Thomas Eriksenas teigia, kad jaunatviškas žmogus yra lankstus ir pasirengęs naujiems išbandymams. Būtent tokie asmenys dabartinėje darbo rinkoje ir yra labiausiai pageidaujami, jie paklausūs. Naujojoje ekonomikoje, versle jaunatviškos vertybės laiduoja sėkmę.Jaunieji, kurie dar nėra formavimui atsparios, o savo tapatybės ieškančios asmenybės lengvai tampa mados verslo, įvaizdžio kūrimo rinkodaros aukomis. Jie nelyginant kempinės sugeria visą aplinkoje sklandančią informaciją ir negebėdami jos perfiltruoti paklūsta pranešimams. Tokie žmonės yra idealūs klientai: nekritiški ir pasiduodantys manipuliacijoms.Net septynmečiams brukama gerokai seksualizuota popmuzika...
Šį darbą sudaro 853 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!