Referatai

Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės

10   (2 atsiliepimai)
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 1 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 2 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 3 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 4 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 5 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 6 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 7 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 8 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 9 puslapis
Sėkmingo bendravimo kalbos ypatybės 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Žmogus iš prigimties yra sociali būtybė.Ką tik gimusiam kūdikiui reikia ne tik maisto, šilumos, bet ir aplinkinių dėmesio bei meilės.Sėkmingas bendravimas yra svarbi visaverčio gyvenimo dalis, teigiamų emocijų šaltinis.Gebėjimas bendrauti, didele dalimi lemia sėkmę daugelyje profesinės veiklos sričių. Dažnai jis vertinamas ne mažiau nei dalykinės žinios ir profesiniai įgūdžiai. Pedagogams, prekybininkams, gydytojams bendravimas yra tarsi „darbo įrankis“, kurį naudodami jie daro poveikį auklėtiniams, įgyja klientų pasitikėjimą ir kt. Komandos darbo sėkmė taip pat priklauso nuo jos narių tarpusavio bendravimo.Visa tai skatina psichologus tirti bendravimo dėsningumus, ir vis daugiau žmonių jais domėtis.
William G. Scott ir Terence Mitchell išskyrė 4 pačias svarbiausias bendravimo funkcijas, pasireiškiančias organizacijos viduje: emocionaliąją, motyvacijos, informacijos ir kontrolės.
Žmonės turi emocijas, kurias išreiškia bendraujant. Emocionalioji funkcija ir yra orientuota į žmogaus jausmus. Pasitenkinimas, nepasitenkinimas, laimė ir pyktis, ir dar visa eilė emocijų pasireiškia bendraujant.
Motyvacijos funkcija.
Motyvacija - tai tam tikro elgesio, veiksmų, tikslingos veiklos skatinimas, kurią sukelia įvairūs motyvai.
Motyvacijos esmė - “daryk tai, ką nori daryti”.Vadovai organizacijoje vadovauja, t. y. sprendžia, kaip elgtis su žmonėmis. Pagrindinė vadovo pareiga yra bendrauti su tarnautojais prieinamu būdu, palaikyti efektyvų bendravimą.
Sprendimo priėmimas ir bendravimas (grandininės funkcijos) priklauso nuo suteiktos informacijos. Pagrindinis šios funkcijos tikslas - vadovą aprūpinti informacija, kuri reikalinga sprendimo priėmimui.
Kontrolės funkcija.
Kontroliniai pranešimai, politika, planai ir kt. kontroliuoja organizacijos nario elgesį.
Bendravimo procesas
Bendravimo procesas užsimezga tada, kada siuntėjas jaučia, kad asmuo, grupė ar organizacija pasiruošusi bendrauti su gavėju. Siunčiamas pranešimas privalo būti užkoduotas, kad gavėjas žinią atpažintų. Pranešimas gali būti perduodamas verbaliniu (žodiniu) ir neverbaliniu (nežodiniu) būdu. Pranešimai gali būti perduodami asmeniškai, raštiškai, memorandumu, per televiziją ir kitais būdais. Informacija gaunama per šiuos pojūčius: klausos, regėjimo, lytėjimo, uoslės, skonio. Gavėjas privalo iššifruoti gautą pranešimą. Bendraujant veikia grįžtamasis ryšys. Šis ryšys užtikrina efektyvų bendravimą. Grįžtamasis ryšys siejasi su gavėjo išsiųstu pranešimu siuntėjui, pasibaigus bendravimo procesui. Yra išskirti 5 bendravimo etapai (žingsniai).
Suvokimas
Suvokimas yra pirmasis ir pats...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2150 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įžanga 3
  • Bendravimo funkcijos 3
  • Bendravimo procesas 3
  • Suvokimas 4
  • Užkodavimas 4
  • Persiuntimas 4
  • Iššifravimas 4
  • Triukšmas 4
  • Verbalinės bendravimo formos 5
  • Žodinis bendravimas 5
  • Bendravimas raštu 6
  • Neverbalinės bendravimo formos 6
  • Kiti bendravimo aspektai 6
  • Bendravimo problemos 7
  • Kalbos apribojimai 7
  • Kalbėjimo ir klausymo įgūdžiai 7
  • Laiko pasirinkimas ir punktualumas 7
  • Žodžių žaismas 8
  • Asmenybė ir suvokimas 8
  • Perkrovimas 8
  • Penkios klausymosi ir kalbėjimosi taisyklės 8
  • 1 taisyklė: atkakliai laikykitės emocinio vientisumo. 8
  • 2 taisyklė: venk vienpusio bendravimo. 8
  • 3 taisyklė: atraskite motyvą. 9
  • 4 taisyklė: patikrinkit vienas kitą. 9
  • 5 taisyklė: būkite aktyviais klausytojais. 9
  • Išvada 10
  • Naudota literatūra 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2150 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos referatas
  • 10 psl., (2150 ž.)
  • Word failas 89 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt