Žmogus reiškiasi įvairiuose meno šakose, nuolat ieškodamas vis naujų išraiškos priemonių. Muzikoje, elektroninės muzikos srityje , šis procesas prasidėjo nuo padidinto žmogaus susidomėjimo įvairiais fizikiniais reiškiniais .Eksperimentai su garsu , buvo artimesni mokslinei veiklai , bet tai sudarė pagrindą naujos meno šakos susiformavimui.
Elektorinės muzikos istoriją galima nagrinėti kaip elektra-muzikinių instrumentų vystymąsi.
Darbai ir tyrimai elektronikos srityje privedė prie naujos muzikos šakos susiformavimo, ir tai tapo trečiąja po J.S.Bacho (1685-1750) ir A.Šionbergo (1874-1951) revoliucija muzikoje. (J.S.Bachas įtvirtino temperaciją, pasiūlyta matematiko Verkmeisterio. A.Šionbergas supaprastino derminę trauką.) Bet tai anaip tol nepakeitė kompozitorių ir atlikėjų, instrumento gamintojo, santykio. Kaip pakeitė naujai atsiradusi garso įrašymo ir sintezės įranga.
Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad Rytų muzikai būdingų dermių ir temperacijos panaudojimas Europinėje muzikoje, tapo realiu tiktai tada kai atsirado nauji instrumentai , muzikos žanrai.
Europoje, idėjų artimų elektroninei muzikai užsimezgimas , prasidėjo nuo XVII amžiaus kai kompozitoriai panaudodavo vis naujesnes, netradicines išraiškos priemones. Čia minimas ir G.F.Hendelio (1685-1759) “Kalėdinis choralas” - chorui, orkestrui , varpams; L.V.Bethoveno (1770-1827) šventinė uvertiūra “Vellingtono mūšis prie Viktorijos”, kur kompozitorius panaudojo tikrą artileriją; J.Haidno (1737-1806) “Vaikiškoji simfonija” (vaikiškiems instrumentams), taip pat operinė kūryba, kur dažnai pasinaudodavo įvairiais sceniniais prietaisais, tikslu išgauti įvairius triukšmus.
Visi šie veiksmai formavo elektroninės muzikos idėjas.
Šiuolaikinių elektroninių ritmų pradininkų galima būtų vadinti fiziką, matematiką Hermann Ludwig Ferdinand von Helmholtz (1821-1894). 1860 metais jis parašė darbą "Sensations Of Tone: Psychological Basis for Theory of Music" — kuriame išdėstė praktines išvadas metalo ir stiklo elektromagnetinių vibracijų tyrimų srytyje. Jo sukonstruotas , prietaisas , valdomas elektroniniu būdu gavo "Helmholtz Resonator" pavadinimą.
Tęsdami elektroakustinių eksperimentų temą, apžvelgsime kai kuriuos svarbiausius rusų elektroninės muzikos pasiekimus.
1916 metais sukurtas pirmas elektroninis optinis instrumentas Optophonic Piano, naudojantis nuspalvintų diskų, stiklų, veidrodžių, filtrų, linzių techniką. Instrumento sukūrėjas dailininkas-futuristas, muzikantas Dmitrijus Baranovas-Rošinas.
Gimė Baranovas-Rošinas Chersone, Ukraina 1888 metais, o mirė Prancūzijoje Paryžiuje 1944. Prie instrumento pradėjo dirbti nuo 1916 metų. Optofoninis...
Šį darbą sudaro 2054 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!