Tiriamos temos naujumas, aktualumas. Pasirinkta tema Renesanso pedagogai humanistai yra ganėtinai aktuali mūsų dienomis. Argumentuoti būtų galima tuo, kad pati pedagogika ir jos suvokimas, kaip disciplinos yra pakankamai nesenas. Juolab, kad daugelis iš mūsų apskritai menkai išmano šią ne pernelyg plačią mokslo sritį, jei taip galima būtų teigti. Kyla probleminis klausimas, o kodėl šis dalykas nebuvo aktualus anksčiau. Vėlgi atsakymą gali nulemti ir tuometinis viduramžių, renesanso epochų visuomenės mentalitetas. Todėl visų pirma kalbant apie to meto pedagoginį suvokimą ir jo metodiką, reikėtų vertinti ir tų pedagogų gyvenimo sąlygas, suvokti epochos kontekstą.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atskleisti Renesanso pedagogų humanistų( V. Feltrė, F. Rablė ir T. Moras) pedagogines mintis ir metodiką, bei nuveiktus darbus.
Darbo uždaviniai. 1) atskleisti kokios buvo Renesanso epochos švietimo ir mokslo ištakos; 2) atskleisti Renesanso įsigalėjimo aplinkybes ir specifiką;3) apžvelgti filosofinės minties tęsėjo V. Feltrė idėjas; 4) atskleisti prancūzų rašytojo F. Rablė pedagogines mintis; 5) nušviesti anglų mąstytojo T. Moro nuveiktus darbus ir idėjas.
Istoriografija. Grupuojant abecėline tvarka, pirmoji knyga, kuri buvo naudojama darbe yra „Renesansas“ autoriaus Burke‘s. Šioje knygoje yra idėjų tinkančių renesanso epochos apipavidalinimui, taip pat galima rasti šiek informacijos ir apie kai kuriuos renesanso pedagogus.
Antroji knyga, gali tiksliau paskaitų užrašai, kuriais buvo remtasi darbe, tai „Pedagogikos istorija. Paskaitų užrašai“. Šių užrašų autorius Z. Ivinskis. Šiuose rašuose labai konkrečiai yra aprašyti renesanso pedagogai humanistai (V. Feltrė, F. Rablė, T Moras).
Trečioji Knyga yra J. Jurginio „Renesansas ir humanizmas Lietuvoje“, joje per Lietuvos prizmę galima atrasti ir Renesanso užsienio pedagogų minčių.
Ketvirtoji knyga yra ne mažiau svarbi, tai tai pat „Pedagogikos istorija“ tik jau parašyta vėlesniais metais autoriaus N. Konstantinovo, joje yra atskleidžiama renesanso pedagogikos aspektai, taipogi supažindinama su žymiausiais pedagogais.
Penktoji knyga yra V. Matonio „Renesansas: Grožis, menas, ugdymas“, kurioje taipogi yra struktūrizuota pedagoginių minčių sistema, nors ir kokloka, bet orientavimuisi ir pakankamai.
Šeštoji knyga yra užsienio autoriaus W. H. Woodward...
Šį darbą sudaro 2484 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!