Diplominiai darbai

Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 1 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 2 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 3 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 4 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 5 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 6 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 7 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 8 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 9 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 10 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 11 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 12 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 13 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 14 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 15 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 16 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 17 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 18 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 19 puslapis
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

__________________________
(Vadovo mokslinis laipsnis,
Vardas ir pavardė)
Vilnius, 2010
ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA
Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos
Vadybos fakulteto
Reklamos vadybos katedra
Baigiamasis darbas
Reklamos priemonių parinkimas UAB „Nestanda ir partneriai“ paslaugoms
Simona Skvireckaitė
Kalba
Lietuvių
Užsienio
Anotacija
Baigiamojo darbo tikslai: Įvertinti reklamos priemones, kurias taiko UAB „Nestanda ir partneriai“ paslaugoms ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo.
Baigiamojo darbo uždaviniai: surinkti ir išanalizuoti teoriją apie reklamos priemones, jų parinkimo ir vertinimo kriterijus; susipažinti su UAB „Nestanda ir partneriai“, reklamos paslaugas teikiančia įmone; atskleisti šios įmonės taikomas reklamos priemones, jas įvertinti; pateikti praktines rekomendacijas.
Šiems tikslams pasiekti buvo pasirinktas aprašomasis tyrimo tipas, pasirinktas apklausos metodas, anketa.
Darbas parašytas lietuvių kalba, jį sudaro užsienio, lietuvių autorių teorinė analizė, aprašomos UAB „Nestanda ir partneriai“ reklamos priemonės, jų įvertinimas, pateikiamos rekomendacijos. Taip pat apima įvadą, išvadas, literatūros sąrašą ir kitas struktūrines baigiamojo darbo dalis.
ANOTACIJA ANGLŲ KALBA
International school of law and business
Faculty of Management
Advertising management Department
Final paper
The Selection of Advertising Tools for Services in „Nestada ir Partneriai“
Simona Skvireckaitė
Language
Lithuanian
Foreign
Summary
Objectives of the graduation work: To appraise the advertising measures applied by UAB “Nestanda ir partneriai” to the company services, and to offer practical recommendations for the system elaboration.
Tasks of the graduation work: to gather relevant materials, to inquire into the theory of advertising measures, and to analyse the criteria used to select and appraise them; to get acquainted with UAB “Nestanda ir partneriai” as an enterprise providing advertising services; to determine and evaluate the advertising measures employed by this enterprise; to offer practical recommendations.
For the purpose of achieving these goals a descriptive type of research and a questionnaire-based survey method was chosen.
The work is written in Lithuanian. Representing a theoretical analysis of literature by foreign and Lithuanian authors, it provides a description of advertising measures used by UAB “Nestanda ir partneriai”. The work gives an appraisal of these measures and offers relevant suggestions. The structure of this work includes introduction, conclusions, list of...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16409 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA 2
  • ANOTACIJA ANGLŲ KLABA 3
  • ĮVADAS 6
  • 1. PAGRINDINĖS REKLAMOS PRIEMONĖS IR JŲ PARINKIMO KRITERIJAI 9
  • 1.1. Pagrindinės reklamos priemonės 10
  • 1.1.1. Spausdinta reklama 10
  • 1.1.1.1. Reklama laikraščiuose 11
  • 1.1.1.2. Reklama žurnaluose 14
  • 1.1.1.3. Spausdinta smulkioji reklama 18
  • 1.1.2. Transliacinė reklama 20
  • 1.1.2.1. Televizija 20
  • 1.1.2.2. Radijas 24
  • 1.1.2.3. Internetas 26
  • 1.1.3. Tiesioginė reklama 28
  • 1.1.4. Lauko reklama 29
  • 1.1.5. Reklama pardavimo vietose 32
  • 1.1.6. Kitos reklamos priemonės 33
  • 1.2. Rėmimas 34
  • 1.3. Reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijai 35
  • 1.4. Reklamos veiksmingumo vertinimas 38
  • 2. UAB „NESTANDA IR PARTNERIAI“ TAIKOMOS REKLAMOS PRIEMONĖS IR JŲ ĮVERTINIMAS 40
  • 2.1. UAB „Nestanda ir partneriai“ įmonės aprašymas 40
  • 2.1.1. Įmonės valdymo hierarchija 41
  • 2.1.2. Įmonės mikro ir makro aplinkos 43
  • 2.1.2.1. Makroaplinka 43
  • 2.1.2.2. Mikroaplinka 44
  • 2.2. UAB „Nestanda ir partneriai“ reklamos priemonių taikymas 48
  • 2.3. UAB „Nestanda ir partneriai“ naudojamų reklamos priemonių įvertinimo tyrimo aprašymas 53
  • 2.4. UAB „Nestanda ir partneriai“ reklamos priemonių pasirinkimo vertinimas 55
  • 2.4.1. UAB „Nestanda ir partneriai“ reklamos priemonių pasiekiamumas, dažnumas ir poveikis 55
  • 2.4.2. Reklamos priemonių pasirinkimas 58
  • 2.4.3. Specifinių priemonių, reklamos laiko ir paskirstymo pasirinkimas 60
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 62
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 65
  • PRIEDAI 68

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
78 psl., (16409 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 78 psl., (16409 ž.)
  • Word failas 5 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt