__________________________
(Vadovo mokslinis laipsnis,
Vardas ir pavardė)
Vilnius, 2010
ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA
Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos
Vadybos fakulteto
Reklamos vadybos katedra
Baigiamasis darbas
Reklamos priemonių parinkimas UAB „Nestanda ir partneriai“ paslaugoms
Simona Skvireckaitė
Kalba
Lietuvių
Užsienio
Anotacija
Baigiamojo darbo tikslai: Įvertinti reklamos priemones, kurias taiko UAB „Nestanda ir partneriai“ paslaugoms ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo.
Baigiamojo darbo uždaviniai: surinkti ir išanalizuoti teoriją apie reklamos priemones, jų parinkimo ir vertinimo kriterijus; susipažinti su UAB „Nestanda ir partneriai“, reklamos paslaugas teikiančia įmone; atskleisti šios įmonės taikomas reklamos priemones, jas įvertinti; pateikti praktines rekomendacijas.
Šiems tikslams pasiekti buvo pasirinktas aprašomasis tyrimo tipas, pasirinktas apklausos metodas, anketa.
Darbas parašytas lietuvių kalba, jį sudaro užsienio, lietuvių autorių teorinė analizė, aprašomos UAB „Nestanda ir partneriai“ reklamos priemonės, jų įvertinimas, pateikiamos rekomendacijos. Taip pat apima įvadą, išvadas, literatūros sąrašą ir kitas struktūrines baigiamojo darbo dalis.
ANOTACIJA ANGLŲ KALBA
International school of law and business
Faculty of Management
Advertising management Department
Final paper
The Selection of Advertising Tools for Services in „Nestada ir Partneriai“
Simona Skvireckaitė
Language
Lithuanian
Foreign
Summary
Objectives of the graduation work: To appraise the advertising measures applied by UAB “Nestanda ir partneriai” to the company services, and to offer practical recommendations for the system elaboration.
Tasks of the graduation work: to gather relevant materials, to inquire into the theory of advertising measures, and to analyse the criteria used to select and appraise them; to get acquainted with UAB “Nestanda ir partneriai” as an enterprise providing advertising services; to determine and evaluate the advertising measures employed by this enterprise; to offer practical recommendations.
For the purpose of achieving these goals a descriptive type of research and a questionnaire-based survey method was chosen.
The work is written in Lithuanian. Representing a theoretical analysis of literature by foreign and Lithuanian authors, it provides a description of advertising measures used by UAB “Nestanda ir partneriai”. The work gives an appraisal of these measures and offers relevant suggestions. The structure of this work includes introduction, conclusions, list of...
Šį darbą sudaro 16409 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!