Aptarti kaip turėtų būti kuriama reklama, kad neperžengtų etikos normų.
• Apibūdinti reklamos sampratą bei jos rūšis.
• Apibūdinti neetišką reklamą ir jos daromą žalą.
• Parodyti etiškos reklamos naudą.
• Aprašyti pagrindinius etinius kriterijus, kurių turėtų laikytis reklamos kūrėjai.
Kiekvienas iš mūsų susiduria su reklama savo kasdieniniame gyvenime. Reklamos poveikį jaučiame visur: televizijoje, spaudoje, internete, gatvėje ir kt. Kai reklamos yra tiek daug ir tokios įvairios, tikriausiai mažai kas susimąsto, kad ji yra ekonominių paskaičiavimų, rinkodaros, psichologijos bei kitų mokslų sunkaus darbo rezultatas, skirtas psichologiškai paveikti žmogų ir priversti jį pirkti ar naudoti reklamuojamas prekes ar paslaugas. Reklamai yra skiriama daug dėmesio ir ji reikalauja didelių finansinių investicijų.
„Reklama – užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant jo numatytų tikslų.“[1, p. 152]
Reklamos terminas atsirado, maždaug, apie 1655m. Jį naudojo Biblija ir jis reiškė perspėjimą ar pranešimą. Knygų leidėjai šiuo terminu pavadindavo daugumą pranešimų apie būsimus leidinius, o 1660 metais šį žodį parduotuvių savininkai pripažino kaip komercinės informacijos pavadinimą.
Vėliau atsirado žurnalai, radijas, televizija. Jie stipriai prisidėjo prie reklamos plitimo bei vystymosi, šiuo metu reklamos kūrimas yra tapęs atskira paslaugų sferos šaka, kurioje naudojamos naujausios kompiuterinės technologijos.
1.1. REKLAMOS TIKSLAI
Reklama siekiama šių tikslų:
1. Talkinti pardavimo pastangoms, įdiegti naujas prekes į rinką;
2. Skatinti prekės vartojimą;
3. Padėti pirkėjui orientuotis rinkoje;
4. Supažindinti pirkėją su prekėmis bei paslaugomis, jų savybėmis, vartojimo būdais ir pan. [1]
1.2. Reklamos rūšys
• Spausdinta reklama:
a)Periodiniai leidiniai: žinynai, laikraščiai, žurnalai, telefonų knygos.
b)Neperiodiniai leidiniai: atmintinės, lapeliai, plakatai, kalendoriai.
• Transliacinė: televizija, radijas.
• Demonstracinė: kino, videofilmų ir kompiuterinė medžiaga.
• Tiesioginė: įteikiama potencialiam vartotojui (paštu, faksu).
• Speciali: reklaminiai suvenyrai reprezentacijų, konferencijų, parodų metu.
• Vieša: stacionarūs įrengimai: reklaminiai plakatai, stendai, skydai ant transporto priemonių.
• Pardavimo vietose: vitrinos, interjeras [1].
1.3. Reklamos nauda
Reklamai skiriami milžiniški žmogiškieji ir materialiniai ištekliai. Niekas šiandien negali išvengti reklamos įtakos. Net ir asmenys, patys nepatiriantys konkrečių reklamos formų įtakos, susiduria su visuomene, kultūra, kitais žmonėmis,...
Šį darbą sudaro 1863 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!