Reklamos analizė ir kūrimas
Analizuojama reklaminė kampanija
Pasirinkta reklama– 2022 m. išleista TELELOTO reklaminė kampanija – Kai iš laimės trūksta žodžių! Reklamos kampanijoje išleistas trumpas, informatyvus 30 sec. vaizdo įrašas.
Reklamos tikslinė auditorija– 18–70 m. vidutinės klasės Lietuvoje gyvenančios moterys ir vyrai, perkantys loterijos bilietus bei dalyvaujantys loterijose.
Reklamos tikslas– didinti prekės ženklo populiarumą bei skatinti pardavimus.
Reklaminėje kampanijos sklaidos priemonės– reklaminiai įrašai transliuoti LNK (prieš rodomą Teleloto laidą bei kitu populiariausiu laiku rodomų programų metu). Taip pat įrašas patalpintas Youtube platformoje, kaip reklaminė užsklanda buvo rodomas loto.lt (oficialioje internetinėje parduotuvėje, kur galima įsigyti įmonės platinamus loterijos bilietus).
Reklamos epicentre šeima– mergina, jos užsienietis vaikinas bei merginos tėvai. Kuriamas jaukumas, šiluma, adresatui siekiama perteikti šventinio laikotapio artumo jausmą. Kaip reklamos pagrindinis akcentas pabrėžiamas kalbantis Teleloto bilietas, kuris yra ir pagrindinis reklamuojamasis objektas.
Reklamos prieiga per internetą– https://www.youtube.com/watch?v=NVRH0G5cM3k
Reklaminės kampanijos teisinis vertinimas
Analizuojant šią reklaminę kampaniją remiantis LR reklamos įstatymu bei Lietuvos reklamos etikos kodeksu, pažeidimų nustatyta nebuvo.
Reklaminės kampanijos paveikumo ir efektyvumo analizė
Kontekstas– Teleloto loterija– jau trisdešimtmetį vykdoma skaitmeninė loterija Lietuvoje. Teleloto turi stiprų prekės ženklą, kurio spalvos turi dvejopą simbolikos reikšmę– išriedėjusių kamuoliukų spalvas, bei olimpinių žaidynių žiedų spalvų gamą, kadangi įmonė palaiko olimpinius sportininkus bei remia olimpines žaidynes.
Paveikumas– Analizuojamoje reklamoje perteikiama žinutė apie pagrindinį produktą– loterijos bilietą. Bilietas vaizduojamas, kaip kalbantis objektas, o tai reiškia bilieto sasąjumą su žmogumi, jo svarbią reikšmę ir tai, kad jis žmogui gali būti tiek geriausias draugas, tiek puiki kalėdinė dovana. Trumpa vaizdo įrašų trukmė puikiai leidžia išlaikyti auditorijos aktyvumą, vaizduojama šventinė vakarienė, spalvos dera tarpusavyje. Jaukumą sustiprina silpna foninė muzika. Plėtojama istorija, vystomas dialogas. Kartojamas žodis dovana: bilietas „sako“, kad jis yra geriausia dovana, tai pakartoja ir užsienietis merginos draugas, pabrėždamas žodį dovana su perteikta pozityvia emocija. Tai sustiprina žiūrovo emociją, o tuo pačiu žiūrintysis įtiki, kad tai tikrai geriausias sprendimas kalėdinei dovanai.
Šį darbą sudaro 1107 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!