Referatai

Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės

9.4   (3 atsiliepimai)
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 1 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 2 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 3 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 4 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 5 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 6 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 7 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 8 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 9 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 10 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 11 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 12 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 13 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 14 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 15 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 16 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 17 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 18 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 19 puslapis
Reklama: jos teigiamos ir neigiamos pusės 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vertinimas
Vilnius
2006
ĮŽANGA
Reklamos svarba šiuolaikinėje visuomenėje nuolatos didėja. Kaip žiniasklaida visur daro milžinišką įtaką, taip ir reklama, besinaudojanti žiniasklaida kaip priemone, yra skvarbi, galinga jėga, formuojanti nuostatas ir elgesį šiandienos pasaulyje. Žiniasklai skatina autentišką, integralų asmenų vystymąsi bei visuomenės gerovę. Informacija, teikiama žiniasklaidos, tarnauja visuomenei. Ji turi teisę gauti tiesa, laisve, teisingumu bei solidarumu pagrįstą informaciją".
Šiose gausėjančiose publikacijose, vienur kitur aptariama ir reklamos tema. Norėtume atkreipti dėmesį į teigiamą indėlį, kuriuo reklama gali prisidėti ir iš tiesų prisideda; atskleisti etines ir moralines problemas, kurias ji gali iškelti ir iš tiesų iškelia; nurodyti šioje srityje galiojančius moralės principus; ir galiausiai pasiūlyti tam tikras priemones, į kurias turėtų atsižvelgti profesionalūs reklamos ir privataus verslo darbuotojai, taip pat ir valstybės pareigūnai. Priežastis, dėl kurios imamės šių klausimų, yra paprasta. Reklama šiandieninėje visuomenėje daro didžiulę įtaką žmonių požiūriui į gyvenimą, pasaulį ir pačius save; tai ypač pasakytina apie jų vertybes ir rinkimosi bei elgesio būdus.
Reklamos sritis yra itin plati bei įvairi. Bendrai imant, reklaminis pranešimas paprasčiausiai yra viešasis skelbimas, kuriuo norima perteikti informaciją ir rasti klientūros ar sukelti kokias nors kitokias reakcijas. Akivaizdu, kad reklama iš esmės turi du tikslus – informuoti ir įtikinti, ir labai dažnai šių abiejų, nors ir skirtingų, tikslų siekiama vienu metu.
Reklama nėra rinkodara (verslo priemonių, padedančių gamintojų prekėms pasiekti vartotojus, kompleksas) ar vadinamasis santykių su visuomene darbas (sistemingos pastangos sukurti visuomeniškai patrauklų tam tikro asmens ar tam tikros asmenų grupės įspūdį). Tačiau daugeliu atvejų abu naudoja reklamą kaip techniką ar įrankį.
Reklama gali būti labai paprasta – lokalinis, tiesiog "kaimynystės" reiškinys, arba labai sudėtinga, kai taikomi sudėtingi tyrimai bei įtraukiamos visą pasaulį apimančios multimedialios kampanijos. Ji taip pat priklauso nuo asmenų grupės, kuriai yra skiriama: pavyzdžiui, vaikams skirta reklama kelia techninius bei moralinius klausimus, kurie smarkiai skiriasi nuo kompetentingiems suaugusiems taikomos reklamos klausimų.
Reklamos srityje naudojama ne tik daug įvairių technikų bei žiniasklaidos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6004 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA 3
  • IŠSAMIAU APIE REKLAMĄ 4
  • Reklamos poveikis pažinimo aspektu 5
  • Pojūčiai 6
  • Suvokimas 6
  • Dėmesys 7
  • Atmintis 7
  • Mąstymas 7
  • Reklamos poveikis emociniu aspektu 8
  • Reklamos poveikis elgesio aspektu 9
  • Reklamos poveikio įvertinimas 9
  • REKLAMOS NAUDA 10
  • Ekonominė reklamos nauda 10
  • Politinės reklamos nauda 11
  • Kultūrinė reklamos nauda 11
  • Moralinė ir religinė reklamos nauda 11
  • REKLAMOS DAROMA ŽALA 12
  • Ekonominė reklamos žala 12
  • Politinės reklamos žala 13
  • Reklamos žala kultūrai 13
  • Reklamos žala moralei ir religijai 14
  • KAI KURIE ETINIAI IR MORALINIAI KLAUSIMAI 14
  • Tiesa reklamoje 15
  • Žmogaus asmens orumas 16
  • Reklama ir socialinė atsakomybė 16
  • PABAIGA: KELI ŽENGTINI ŽINGSNIAI 16
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (6004 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos referatas
  • 20 psl., (6004 ž.)
  • Word failas 156 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt