R. Dichavičiaus meninė fotografija – tai tobulas ir genialus meninės idėjos bei technikos kūrinys. Jis buvo vienas pirmųjų fotografų Lietuvoje pradėjęs fotografuoti aktus, taip įprasmindamas tobulo grožio ir jaunystės amžinuosius idealus. Dar sovietiniais laikais, ši kiek šokiruojanti naujovė fotomeninkų ir visuomenėms akims, tarp taip stipriai cenzūruojamos meninės veiklos, buvo labai subtilus ir įdomus kūno grožio suvokimo atradimas. Vienas garsiausių jo fotoalbumų“ Žiedai tarp žiedų“ yra tikrai unikalus ir vertingas šaltinis, atveriantis mums paslaptingus fotomeninko minties raiškos klodus, jo estetinės pajautos bei techninių įgūdžių sanklodą. Daug vėliau, jau nepriklausomos Lietuvos laikais sukurtas ir dar nebaigtas nuotraukų ciklas „Vizijos“ tarsi apvainikuoja pirmuosius bandymus ieškant moteriško grožio, susitapanančio su tobulomis gamtos formomis, praplečia meninio akto ribas bei pateikia juos žiūrovo akims jau kitokia , daug brandesne ir kruopščiai ištobulinta, modernia forma. Abu minėti fotografijų ciklai, turintys tą pačią idėjinę tematiką, tą patį estetinį vertinimo kriterijų, į kultūrinį – meninį kontekstą įeina kaip vientisos, gerai struktūriškai ir hierarchiškai apgalvotos idėjos modelis. Pasirinktų fotociklų lyginimas leidžia konkrečiau suprasti įvairių intensijų, lėmusių šių fotografijų atsiradimą, raidą; tiksliau išanalizuoti detalės ir visumos tarpusavio santykius, taip pabrėžiant ciklų estetinę, meninę vertę.
Fotografijų ciklų „Žiedai tarp žiedų“ ir „Vizijos“ įvairiapusiškumą ir nevienalytiškumą lemia tam tikra specifika. Pirmasis tyrimo objektas, ( „Žiedai tarp žiedų“ ), kurtas ir puoselėtas apie 22 metus yra autentiškos, tikrosios meninės fotografijos pavyzdys. Tuo tarpu antrasis ( „Vizijos“ ), veikiamas jau modernesnių meninės pasaulėjautos vėjų, savyje į bendrą visumą jungia grafikos, dailės ir fotografijos esminius principus. Galbūt tai leido suunikalinti „Vizijas“ iki visiškos meninės viršūnės. Simbolistinėse Vizijų fotografijose grafika ir tapyba yra viso fotociklo visumą formuojančios specifinės ypatybės. “..Grafika davė visiškai naują formos, pasaulio , plastikos suvokimą... Aš praplėčiau erdvinio, plastinio mąstymo skalę..”.1 Atviri formos ir detalės horizontai „Žiedai tarp žiedų“ albume „Vizijose“ tampa konkrečiu taško ir linijos susikirtimo vienetu, subtiliu mikro pasauliu, atsiveriančiu erdvinės perspektyvos...
Šį darbą sudaro 987 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!