Darbo aktualumas. Rinkos sąlygomis dirbanti įmonė vis dažniau keičia savo siūlomus produktus, nes per vėlai įėjus į rinką su nauju produktu, galima netekti pelno arba užimamos rinkos dalies. Šios sąlygos verčia įmonę be paliovos kurti ir gaminti naujus produktus. Kad šis procesas vyktų sklandžiai, įmonė turi remtis naujų produktų kūrimo strategija. Naujų produktų kūrimas reikalauja nemažų investicijų, todėl strategijos formavimas - tai atsakingas, kruopštus ir daug darbo reikalaujantis procesas.
Darbo objektas – produktų saugos įstatymo taikymo problemos.
Darbo tikslas – išanalizuoti produktų saugos įstatymo taikymo problematika.
5. pateikti išanalizuoti produktų saugos įstatymo taikymo rekomendacijas.
Darbo metodai: teisės aktų sisteminė ir loginė analizė, teorinės literatūros lyginamoji analizė.
1.Produktų saugos įstatymo taikymo problematikos teoriniai aspektai
1.1.Produktų saugos samprata
Europos Sąjunga (toliau - ES) saugai teikia prioritetinį vaidmenį. Dar 1975 m. Europos Ekonominės Bendrijos preliminarioje programoje dėl vartotojų apsaugos ir informavimo politikos kaip viena iš pagrindinių teisių buvo nurodyta vartotojų teisė į sveikatą ir saugą1. Bene didžiausias ES dėmesys yra skiriamas gaminių saugai. Atskirų gaminių saugą ES teisėje reglamentuoja taip vadinamos „vertikaliosios"2 direktyvos, o bendrąją gaminių saugą ir atsakomybę nustato „horizontaliosios"3 direktyvos. Pastarosiomis siekiama užpildyti ES teisės aktų spragas, reglamentuojant gaminių, kuriems nėra nustatyti saugos reikalavimai ir atsakomybė, saugą, taip pat papildyti „vertikaliąsias" direktyvas nuostatomis, kurių jose nėra. Tačiau praktinio šių direktyvų įgyvendinimo, ypatingai santykio jas taikant, problema išlieka. Todėl šiuo metu Europos Komisija parengė ir paskelbė vadovą4, kuriame yra aiškinama, kaip reikia taikyti „vertikaliųjų" ir „horizontaliųjų" direktyvų nuostatas.
Naujų produktų kūrimo strategijos formavimas bei tolimesnė įmonės veikla priklauso nuo jos tinkamos organizacinės valdymo struktūros ir gerai organizuoto valdymo proceso. Už naujų produktų strategijos formavimą įmonėje atsakingas produkto vadovas. Produkto vadovas gali būti pavaldus marketingo padaliniui arba tiesiogiai aukščiausiai įmonės vadovybei. Produkto vadovo ir jam pavaldžių specialistų pagrindinės darbo funkcijos yra šios:
• produkto strategijos kūrimas;
• informacijos, susijusios su produktu, rinkimas, t.y. pirkėjų ir pardavėjų atsilieoimai, naujos
rinkos galimybės ir problemos;
• darbas su...
Šį darbą sudaro 15401 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!