Prekybos įmonės rinkos strategija (prekybos strategija) apima daugybę sprendimų ir veiksmų, susijusių su įmonės tipo, jos vietos, tikslinės rinkos pasirinkimu, parduotuvės įrengimu, prekių ir paslaugų asortimento sudarymu, kainų nustatymu, rėmimo priemonių naudojimu.
Kaip rodo prekybos valdymo sprendimų priėmimo procesas, prekybos strategija yra tiltas tarp prekybos pasaulio supratimo – prekybos aplinkos analizės – ir taktinio pardavimų valdymo ir parduotuvės operacijų veiklos vykdant prekybos strategiją. Prekybos strategija nurodo prekybininkui kryptį kaip reikia efektyviai elgtis su aplinka, vartotojais ir konkurentais.
Strategija — tai tam tikras tikslų ir galimybių suderinimas ir palaikymas. Strategija įmonei suteikia apibrėžtumą, individualumą ir sudaro sąlygas priimti tam tikrų profesijų darbuotojus. Strateginis planas rodo įmonės perspektyvą. Be to, jis turi būti paruoštas taip, kad reikalui esant būtų galima įgyvendinti jo modifikaciją ir perorientavimą. Strategiją reikėtų vertinti kaip programą, kuri nusako įmonės darbą pakankamai ilgą laikotarpį kartu užtikrinant, kad besikeičiant socialinei aplinkai, galima būtų koreguoti veiksmus.
5. Parinkti efektyvias marketingo programas tam, kad būtų galima pasiekti šiuos vartotojus
6. Vykdyti šias programas
Taigi, kas tai yra prekybos įmonės strategija? Prekybos strategiją galima apibrėžti kaip 1) prekybininko tikslinės rinkos identifikavimas, 2) marketingo komplekso, naudojamo tikslinės rinkos poreikiams tenkinti numatymas bei 3) prekybininko planų kuriant stabilų konkurencinį pranašumą pagrindimas
Prekybos įmonių rinkos strateginiai elementai
Galima paminėti tris pagrindines prekybos strategijos koncepcijas: tikslinės rinkos ir prekybos tipo; stabilaus konkurentinio pranašumo ir augimo arba plėtros.
1.Tikslinė rinka ir prekybos tipas. prekybininkas vystydamas prekybos strategiją turi atsižvelgti ir į vartotojus, ir į konkurentus.. Prekybos tipo pasirinkimas nulemia ir marketingo kompleksą, kuris bus naudojamas tikslinės rinkos vartotojų poreikiams tenkinti.
2. Stabilus konkurentinis pranašumas.
Konkurencinio pranašumo sukūrimas reiškia, kad prekybininkas pastato sieną aplink savo poziciją prekybinėje rinkoje. Ši siena apsunkina konkurentų kontaktus su tos rinkos vartotojais. Jeigu prekybininkas pastatė sieną aplink patrauklią rinką, konkurentai bandys ją nugriauti. Laikui bėgant visi pranašumai bus sugriauti dėl konkurencijos poveikio, bet pastatydamas aukštą sieną prekybininkas gana ilgą laiką gali išlaikyti savo pranašumą,...
Šį darbą sudaro 5017 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!