Kokybė - objekto savybių visuma, įgalinanti jį (objektą) tenkinti išreikštus ir numanomas poreikius.
Objektas - tai, kas gali būti individualiai aprašyta ir išnagrinėta.
Pastaba: Ištekliai gali būti personalas, lėšos. įrenginiai. pnetass priemonės.
1. Produktas gali apimti paslaugas, techninį produktą perdirbamąsias medžiagas, vartojimui skirtą daiktą intelektinį produktą ir jų derinius.
2. Produktas gali būti materialus (pvz., konstrukcija perdirbamoji medžiaga, vartojimui skirtas daiktas ir kiti nematerialus (pvz., solisto atlikta daina, žinios, idėjos ir kt.)
- organizacija arba asmuo;
Organizacija - bendrovė, firma, įmonė ar institucija, turinti savo struktūrą ir savarankiškai tvarkanti savo reikalus. Ji gali būti valstybinė arba privati, visiškos arba ribotos atsakomybės.
- išvardintų variantų derinys.
Kokybės reikalavimai - poreikių išreiškimas arba jų pavertimas objekto savybėmis keliamais kiekybiniais reikalavimais, įgalinančiais jį realizuoti ir vertinti. Pastabos:
1. Svarbu, kad kokybės reikalavimai visiškai atspindėtų išreikštus ar numanomus kliento (naudotojo, gavėjo, pirkėjo, galutinio vartotojo} poreikius.
2. Kokybės reikalavimai turėtų būti išreikšti parametrais (kiekybiškai išreikšti) ir įforminti dokumentais.
Visuomenės reikalavimai - įstatymų, reglamentų, taisyklių, normų ir kitų aplinkybių nustatomi įsipareigojimai. Pastabos:
1. Nustatant kokybės reikalavimus būtina atsižvelgti į visuomenės reikalavimus.
2. Visuomenės reikalavimai apima teisinius ir normatyvinius reikalavimus.
Kokybės politika - aukščiausios vadovybės oficialiai išreikšti organizacijos bendrieji tikslai ir kryptys kokybės srityje.
Kokybės planavimas - veikla, nustatanti tikslus ir kokybės reikalavimus. Pastabos: Kokybės planavimas apima:
1. Produkto planavimą (kokybės savybių, kokybės reikalavimų ir apribojimų nustatymą);
2. Kokybės planų rengimą;
3. Kokybės gerinimo sąlygų sudarymą;
4. Vadybos ir darbo planavimą (rengimąsi kokybės sistemos panaudojimui).
Kokybės valdymas - operatyvinio pobūdžio priemonės ir veikla, naudojami siekiant įvykdyti kokybės reikalavimus.
Pastaba: Kokybės valdymo metu tikrinami procesai, šalinamos jų nepatenkinamo vyksmo priežastys visuose etapuose.
Kokybės užtikrinimas - sistemingų veiksmų visuma, kuria siekiama teikti pasitikėjimą, kad objektasc atitiks kokybės reikalavimus. Pastabos.
1. Kokybė užtikrinama per kokybės valdymą ir kokybės sistemą.
2. Kokybės užtikrinimo tikslai yra vidiniai (gerai veikianti kokybės sistema organizacijoje) ir išoriniai (tinkamai sudaryta sutartis su klientu dėl tiekimo ar dėl pardavimo).
Kokybės sistema - organizacinės struktūros, procedūrų, procesų ir išteklių visuma, būtiną kokybės vadybai.
Pastaba....
Šį darbą sudaro 1322 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!