ĮVADAS
Atrodo, kad XIX a. kiekvienas gali atrodyti taip nori jis, bet šioje esė analizuosiu kas ir kaip veikia žmogaus mados pasirinkimus, per daugelį metų nusistovėjusius griežtus grožio standartus mados pasaulyje. Paliesiu „body shame‘inimo“ (liet. Kūno gėdinimas) kultūra socialiniuose tinkluose taip pat dydžių nelygybę „fast fashion“ (liet. Greitoji mada) parduotuvėse. Aptarsiu Victoria‘s Secret kampanijos požiūrį į „plus size“ (liet. Plius dydžių) modelius ir jų šou principą.
KOMUNIKACIJA IR MADA
Žmogus priimamiems sprendimas dažniausiai įtakos turi komunikacija. Pasak Katzo ir Lazarsfeldo įprastas, neformalus bendravimas tarp žmonių daro įtaką kasdienėms pasirinkimui bei veikloms, o jų tyrimas parodė, kad tai buvo veiksmingiausiai veikianti komunikacijos rūšis situacijose susijusiose su mada. Žmonėms rūpėjo jų pažįstamų nuomonė, kaip kiti įvertins nusipirktą daiktą, ką apie tai mano pardavėjas. Taip pat įrodė, kad moterys daro įtaką moterims, kurios yra panašios viena į kitą. Iš esmės žmogui rūpi, kaip jis atrodo kitiems, kokį įvaizdį sudaro.
GROŽIO STANDARTAI IR SOCIALINĖS MEDIJOS
Grožio standartai buvo labai aktualūs per visą žmogaus atsiradimo istoriją, tačiau bėgant laikui jie tapo vis griežtesni. Šiandien kai kurie standartai jaučiami vis dar aštriai. Visuomenėje yra tam tikri nusistatymai, kas tariamai yra „gražu“, nuo veido proporcijų iki ūgio ir svorio. Remiantis atliktu tyrimu Amerikoje iš daugiau nei vieno tūkstančio dalyvavusių merginų net 88% tiki, kad socialiniai tinklai 1
kelia didelį spaudimą turėti liekną kūną. Jaunos merginos stebėdamos savo idealus socialinėse medijose tokiose kaip „Instagram“ 2ar „Facebook“ 3dažniausiai mato tobulus kūnus, nepriekaištingą odą. Už viso to paprastai slepiasi galybės fotošopo. Socialiniuose tinkluose pateikiami ne tik neįtikėtini kūnai. Revolve prekės ženklo atstovai į „Twitter“ 4paskyrą įkėlė megztinį su žeidžiančiu užrašu: „being fat is not beautiful it‘s an excuse“. (liet. Būti storu nėra gražu, tai pasiteisinimas).
Galima pasidžiaugti, kad pasaulis eina į priekį ir socialiniai tinklai, kai kuriais atvejais padeda skleisti pozityvų požiūrį į savo kūną. Instagram platformoje po #bodypositivity
Šį darbą sudaro 781 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!