Automobilių transportas yra viena iš transporto rūšių, reikalaujančių daug darbo ir energijos sąnaudų. Lietuvoje automobilių transportu pervežama 85% krovinių ir 95% keleivių. Lietuva yra transportui patogioje geografinėje padėtyje. Respublikos teritorijoje yra trumpiausi automobilių ir geležinkelių keliai, jungiantys Rusija su Kaliningrado sritimi, be to, per Lietuvos teritoriją eina dviejų tarptautinės reikšmės koridorių “Šiaurės – Pietų” (Talinas – Ryga – Kaunas – Varšuva – su atšaka Ryga – Kaliningradas – Gdanskas) bei “Rytai – Vakarai”(Kijevas – Minskas – Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ir kita atšaka Kaunas – Kaliningradas) atšakos. Lietuvos teritoriją kerta dideli tranzito srautai. Pervežant krovinius, aptarnaujamos įmonės , o kartu ir visuomenė patiria didelių materialinių nuostolių, kurie nurašomi kaip transporto išlaidos. Todėl griežtos krovinių pervežimo išlaidų apskaitos įvedimas, pervežimų valdymo tobulinimas turi ne tik mažinti pervežimų savikainą, bet ir gerinti jų kokybę. Transportas nesukuria naujų produktų, prekių, o tik gabena šią produkciją, atlieka gamybinį procesą – pakeičia šios produkcijos vietą, ją pristato vartotojui. Negalima pasiekti aukšto gamybos lygio vieno ar kelių įmonės padalinių pastangomis. Tai turi būti daroma kompleksiškai.
I. paslaugų teikimo teoriniai aspektai.
1.1. Paslaugų veiklos samprata, paslaugų esmė, savybės, paslaugų teikimo ypatumai.
Paslaugų teikėjams suvokti marketingo subtilybes sunkiau nei prekės gamintojams. Dažnai manoma, kad pakanka sukurti marketingo tarnybą ir suburti puikius šios srities specialistus, tačiau rečiau prisimenama, koks svarbus teikiant paslaugą kiekvieno darbuotojo ir paties vartotojo indėlis. Todėl, pasak J. Lendrevie ir D. Lindon (1997), paslaugų marketingas reikalauja pakeisti didžiosios personalo dalies (turėtume pažymėti ne tik vykdytojų, bet ir vadovų) mentalitetą. Vadovybė turėtų rūpintis, kad personalas suvoktų paslaugų marketingo esmę ir įsisavintų jo ypatumus.
• mažos paslaugų diferenciacijos galimybės,
• komunikacijos sunkumai,
• specifinės marketingo tyrimų problemos
Apibendrindami savo mokslinius tyrimus ir kolegų patirtį, P. Eiglier ir E. Langeard (1987) pateikia išsamesnę paslaugų teikimo sistemos sampratą, kuri integruoja paslaugos teikimo subjektus ir objektus. Šiai sistemai apibūdinti autoriai pasiūlė naujadarą servukcija, kuris dažnas ne tik...
Šį darbą sudaro 3860 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!