Autoriteto sistemos ir kitais komunikacijos būdais paslaugas teikianti įmonė darbuotojams pateikia kai kurių pagrindinių jų sprendimų prielaidų: ji tiksliai apibrėžia jų esmines vertybines prielaidas - paslaugų įmonės uždavinius - ir aprūpina juos įvairia svarbia informacija, kurios reikia toms vertybėms įgyvendinti. „Vidinius" efektyvumo sprendimo aspektus, ir pažvelgti į tai, kaip paslaugų įmonės pateiktas prielaidas individai susintetina į galutinius sprendimus. Sintezei svarbiausios yra pačių asmenų siūlomos sprendimų prielaidos, iš kurių reikšmingiausios, neskaitant pačiuose individuose glūdinčios informacijos, yra efektyvumo kriterijus ir individo tapatybė arba lojalumas paslaugas teikiančiai įmonei.
Efektyvumo kriterijų sudėtingiau taikyti nekomercinėse paslaugų įmonėse nei komercinėse, todėl didelę Šio skyriaus dalį skyriau efektyvumo sąvokos išplėtimo problemai, kad minėtą sąvoką būtų galima pritaikyti tiek vienos, tiek kitos paslaugų įmonės atveju.
Efektyvumo kriterijus lengviausiai suprantamas tada, kai taikomas komercinėse paslaugų įmonėse, kurių dauguma vadovaujasi pelno siekiu. Tokiose paslaugų įmonėse efektyvumo kriterijus iš visų galimų individui pasiūlo pasirinkti tą alternatyvą, kuri paslaugas teikiančiai įmonei duos didžiausią grynąjį (piniginį) pelną. Viena vertus, šis pusiausvyros efektyvumas reiškia didžiausių pajamų siekį, kai sąnaudos išlieka vienodos; kita vertus, reiškia mažiausių sąnaudų siekį, kai pajamos išlieka vienodos. Praktiškai, žinoma, ir didžiausių pajamų, ir mažiausių sąnaudų siekis svarstomi kartu, t.y. iš tikrųjų tarp šių dviejų alternatyvų siekiama padidinti teigiamą skirtumą.
Toliau pamatysime, kad efektyvumo kriterijus yra glaudžiai susijęs tiek su paslaugų įmonės, tiek su jos išsaugojimo uždaviniais. Su paslaugų įmonės uždaviniais jis susijęs tiek, kiek tai susiję su didžiausio „rezultato" siekiu. Su išsaugojimo uždaviniais jis susijęs tiek, kiek tai susiję su teigiamu balansu tarp įdėjimų ir rezultatų.
Efektyvumo kriterijaus taikymo paprastumą komercinėse paslaugų įmonėse daugiausiai lemia tai, kad pinigai yra bendrasis vardiklis įdėjimams ir rezultatams matuoti, ir leidžia juos tiesiogiai lyginti. Todėl minėtą sąvoką reikia praplėsti, kad galėtume ją taikyti sprendimo procesams, kuriuose yra tiesiogiai pinigine išraiška neišmatuojamų veiksnių.
Tokių veiksnių atsiranda nekomercinėse paslaugų įmonėse, kuriose piniginis rezultatų matavimas paprastai yra beprasmis arba neįmanomas. Jų yra...
Šį darbą sudaro 20766 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!