Diplominiai darbai

Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas

9.8   (2 atsiliepimai)
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 1 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 2 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 3 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 4 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 5 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 6 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 7 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 8 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 9 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 10 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 11 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 12 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 13 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 14 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 15 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 16 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 17 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 18 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 19 puslapis
Paslaugos įmonės darbuotojų efektyvumo darbas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Autoriteto sistemos ir kitais komunikacijos būdais paslaugas teikianti įmonė darbuotojams pateikia kai ku­rių pagrindinių jų sprendimų prielaidų: ji tiksliai apibrėžia jų esmi­nes vertybines prielaidas - paslaugų įmonės uždavinius - ir aprūpina juos įvairia svarbia informacija, kurios reikia toms vertybėms įgyvendinti. „Vidinius" efektyvumo sprendimo aspektus, ir pažvelgti į tai, kaip paslaugų įmonės pateiktas prielaidas individai su­sintetina į galutinius sprendimus. Sintezei svarbiausios yra pačių as­menų siūlomos sprendimų prielaidos, iš kurių reikšmingiausios, ne­skaitant pačiuose individuose glūdinčios informacijos, yra efektyvu­mo kriterijus ir individo tapatybė arba lojalumas paslaugas teikiančiai įmonei.
Efektyvumo kriterijų sudėtingiau taikyti nekomercinėse paslaugų įmonėse nei komercinėse, todėl didelę Šio skyriaus dalį skyriau efekty­vumo sąvokos išplėtimo problemai, kad minėtą sąvoką būtų galima pritaikyti tiek vienos, tiek kitos paslaugų įmonės atveju.
Efektyvumo kriterijus lengviausiai suprantamas tada, kai taikomas komercinėse paslaugų įmonėse, kurių dauguma vadovaujasi pelno siekiu. Tokiose paslaugų įmonėse efektyvumo kriterijus iš visų galimų individui pasiūlo pasirinkti tą alternatyvą, kuri paslaugas teikiančiai įmonei duos didžiausią grynąjį (piniginį) pelną. Viena vertus, šis pusiausvyros efektyvumas reiškia didžiausių pajamų siekį, kai sąnaudos išlieka vienodos; kita ver­tus, reiškia mažiausių sąnaudų siekį, kai pajamos išlieka vienodos. Praktiškai, žinoma, ir didžiausių pajamų, ir mažiausių sąnaudų sie­kis svarstomi kartu, t.y. iš tikrųjų tarp šių dviejų alternatyvų siekia­ma padidinti teigiamą skirtumą.
Toliau pamatysime, kad efektyvumo kriterijus yra glaudžiai susijęs tiek su paslaugų įmonės, tiek su jos išsaugojimo uždaviniais. Su paslaugų įmonės uždaviniais jis susijęs tiek, kiek tai susiję su didžiausio „rezultato" siekiu. Su išsaugojimo uždaviniais jis su­sijęs tiek, kiek tai susiję su teigiamu balansu tarp įdėjimų ir rezultatų.
Efektyvumo kriterijaus taikymo paprastumą komercinėse paslaugų įmonėse daugiausiai lemia tai, kad pinigai yra bendrasis vardiklis įdė­jimams ir rezultatams matuoti, ir leidžia juos tiesiogiai lyginti. Todėl minėtą sąvoką reikia praplėsti, kad galėtume ją taikyti sprendimo pro­cesams, kuriuose yra tiesiogiai pinigine išraiška neišmatuojamų veiks­nių.
Tokių veiksnių atsiranda nekomercinėse paslaugų įmonėse, kuriose piniginis rezultatų matavimas paprastai yra beprasmis arba neįmano­mas. Jų yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 20766 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Efektyvumo kriterijus paslaugų įmonėje 3
  • 1.1. Efektyvumo esmė 3
  • 1.1.2.Sprendimų sąnaudos 4
  • 1.1.3.Teigiamoji vertė sprendimuose 5
  • 1.1.1.Pastaba dėl „efektyvumo" sąvokos 5
  • 1.2.Efektyvumo kriterijaus kritika 7
  • 1.3.1. „Mechaninis" efektyvumas 8
  • 1.2.2.Vertinimo paklaidos 9
  • 1.3.Faktiniai sprendimo elementai 10
  • 1.3.1.Efektyvaus darbuotojų darbo sąlygos 11
  • 1.3.2.Darbuotojų darbo trūkumai 12
  • 2.Sprendimų priėmimo ypatumai paslaugų įmonės valdyme 13
  • 2.1.Sprendimų priėmimo subjektas ir pagrindimai lygiai 14
  • 2.2. Vidinė paslaugų įmonės aplinka kaip darbo efektyvumo veiksnys 15
  • 2.2.1. Etika ir socialine atsakomybe 16
  • 2.2.2.Darbo efektyvumas ir jo prielaidos paslaugų įmonėje 19
  • 2.2.3.Efektyvumo ir socialinių kaštų samprata 22
  • 2.3. Personalo organizavimo turinys ir įgyvendinimas paslaugų įmonėje 22
  • 2.3.1.Darbo su personalu organizavimo formos 22
  • 2.3.2. Personalo organizavimas erdvės ir laiko požiūriu 24
  • 2.3.3.Vidiniai ir išoriniai veiklos subjektai 25
  • 2.3.4.Organizavimas laiko požiūriu 28
  • 2.4. Darbo su personalu organizavimo formos 29
  • 2.4.1. Tiesioginio poveikio priemonės 34
  • 2.4.2. Įmones valdymo koncepcija ir personalo efektyvumas 40
  • 3.MG “Logistics” personalo efektyvumo didinimo psichologiniai aspektai 47
  • 3.1.Įmonės veiklos trumpas aprašymas 47
  • 3.2.Veiklos organizavimo analizė 53
  • 3.3. Personalo veiklos kontrolės analizė 54
  • 3.4. Personalo struktūros informacinė sistema 61
  • 3.5.MG “Logistics” personalo efektyvumo ribos 63
  • 3.6.MG “Logistics” personalo tarnyba ir gebėjimas reaguoti 67
  • 3.7.Transporto paslaugų įmonės MG “Logistics” personalas 69
  • Išvados 72
  • Literatūra 73
  • Anketa ir tyrimo rezultatai 74

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
76 psl., (20766 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 76 psl., (20766 ž.)
  • Word failas 729 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt