Diskusijos apie aukštojo mokslo sistemą tęsiasi jau ne vienerius metus. Niekas šiandien jau neabejoja, jog aršioje pasaulinėje konkurencijoje išsilaikys tos šalys, kurios turės kūrybingų, aukštos kvalifikacijos specialistų. Lietuva yra nemažai nuveikusi švietimo ir mokslo sistemos pertvarkoje. Bene didžiausias pasiekimas yra tai, kad ženkliai padidintas studentų skaičius. Per pastaruosius 5-6 metus universitetų ir kolegijų padaugėjo dvigubai. Net 70% abiturientų šiandien renkasi studijas aukštojoje mokykloje ir tai yra vienas aukščiausių rodiklių pasaulyje, aukštesnis – Japonijoje (82%) ir JAV (81%). Ir tai turėtų būti gairės toliau plėtojant aukštojo mokslo sistemą.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 48 aukštosios mokyklos: 21 universitetas (15 valstybinių ir 6 nevalstybiniai) bei 27 kolegijos (16 valstybinių ir 11 nevalstybinių). Vilniaus mieste veikia 10 universitetų (iš jų 3 nevalstybiniai) ir 7 kolegijos (iš jų – 4 nevalstybinės).
• Išanalizuoti paslaugos sampratą;
• Sudaryti ir išanalizuoti anketą, siekiant išsiaiškinti pasirinkimo kriterijus, renkantis universitetą.
Rengiant šį darbą panaudojome aprašomąjį ir tiriamajį metodus. Rašydamos darbą susidūrėme su tokiais sunkumais – išsamios teorinės informacijos stoka.
1. PASLAUGOS SAMPRATA
1.1. Paslaugos esmė
Paslaugą apibrėžti trukdo paslaugų įvairovė, taip pat pateikiama paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudedamosios dalies. Skirtingi autoriai paslaugą apibrėžia skirtingai, nes kiekvienas iš jų ją gali suprasti nevienodai. Todėl paslaugos apibrėžimas yra sudėtingas dalykas ir nėra jo vieno. Paslaugos esmė remiasi daugiausia paslaugų savybėmis.
Pagal N.Langvinienę ir B.Vengrienę (2005) paslaugos sąvokai skirtinguose kontekstuose suteikiama nevienoda prasmė. Ji gali reikšti:
• Pagalbą, malonę, parėmimą, naudojimą;
• Produkciją;
• Priemonę, padedančią sukurti paslaugą;
• Darbą, kuris kuria paslaugas (psl.19-20).
Bet visgi autorės apibendrinant išskyrė, kad dauguma pozityvių paslaugų veiklos apibrėžimų nusako ją kaip paslaugų gamintojo ir paslaugų vartotojo santykį (N.Langvinienė, B.Vengrienė, 2005, psl. 22).
Pagal L.Bagdonienę ir R.Hopenienę (2005) šiuolaikiniai paslaugos apibrėžimai akcentuoja, kad paslauga - tai proceso ir rezultato sintezė, nes yra neapčiuopiamos veiklos ir prekės derinys. Jos išskiria paslaugų esmę, remiantis jos paskirtimi:
• Funkcinė paskirtis - pagalba vartotojui;
• Vartojimo...
Šį darbą sudaro 8564 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!