Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas tiesiogiai susijęs su marketingu,nes jis skatina orientuotis į vartotoją ir sužinoti jo tikslus, siekiant kad kuo stabiliau vystytųsi verslas.Verslo sėkmė priklauso nuo pardavimų apimties, o ji priklauso nuo pardavimų vietos parinkimo ir profesionalaus organizavimo.Taigi pagrindinis principas yra vartotojų norų ir poreikių tenkinimas,o kartu ir įmonės pelno didinimas. Visa tai nagrinėja prekybos marketingas, kurio pagrindinis uždavinys – sukurti ir išlaikyti prekybos įmonės gerą įvaizdį.
Pramonės įmonės rūpinasi tik savo gaminamos produkcijos, kuri paprastai nepasižymi didele įvairove, realizavimu, tuo tarpu prekybos įmonėse realizuojamos daugelio gamintojų, neretai konkuruojančiųjų, prekės.
Taigi šio darbo tikslas- išsiaiškinti kokią naudą atneša įmonei optimalus pardavimų vietos parinkimas bei jos organizavimas, paslaugų kokybė, kainų ir reklamos įtaka.
1. išanalizuoti kaip geriausia parinkti prekybos vietą, kuri duotų didžiausią pelną.
2. išsiaiškinti būdus kurie padėtų įsitvirtinti rinkoje.
3. susisteminti sprendimus,kurie galėtų išlaikyti stabilų pirkėjų skaičių ar net jį padidinti.
Mokslinėje literatūroje prekybos sąvoka vartojama dvejopai: tam tikrai veiklai (mainams) ir tos veiklos vykdytojams (prekybos įmonėms) apibūdinti.
Prekyba- tai 1) prekių mainai tarp ūkio subjektų; 2) prekybos įmonių.
Vienas iš atsakingiausių ir kartu sudėtingiausių prekybos įmonės pradinių sprendimų – pasirinkti pačią optimaliausią vietą prekybai. Ji daugiau ar mažiau įtakoja kitus veiksnius.
Mažmeninės prekybos įmonės vieta – tai geografinė vieta, kur ji, jungdama veiklos (gamybos) veiksnius (darbą, prekes, daiktines gamybos priemones ir kapitalą), vykdo ūkinę veiklą ir siekia savo tikslų.
Mažmeninės prekybos marketingas apima daugybę sprendimų ir veiksmų, susijusių su įmonės tipo, jos vietos, tikslinės rinkos pasirinkimu, parduotuvės įrengimu, prekių ir paslaugų asortimento sudarymu, kainų nustatymu, rėmimo priemonių naudojimu.
Mažmeninėje rinkoje ypatingai didelę reikšmę turi vietos parinkimas, kuri dažniausiai parenkama visam laikui, nuo jos parinkimo priklauso sėkmė konkurencinėje rinkoje. Pasirenkant vietą kartu pasirenkama įmonės aplinka, kurioje teks dirbti (potencialūs pirkėjai, konkurentai, įmonės pasiekiamumas ir pan.). Kuo patogesnė vieta, tuo geresnių ekonominių rezultatų gali įmonė tikėtis.
Palankesnė įmonės vieta turi lemiamą reikšmę konkurencijai, ji teikia vadinamąją patogumo rentą. Todėl palankesnėje...
Šį darbą sudaro 4578 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!