Šperos

Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas

9.0   (3 atsiliepimai)
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 1 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 2 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 3 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 4 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 5 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 6 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 7 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 8 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 9 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 10 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 11 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 12 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 13 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 14 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 15 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 16 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 17 puslapis
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimas tiesiogiai susijęs su marketingu,nes jis skatina orientuotis į vartotoją ir sužinoti jo tikslus, siekiant kad kuo stabiliau vystytųsi verslas.Verslo sėkmė priklauso nuo pardavimų apimties, o ji priklauso nuo pardavimų vietos parinkimo ir profesionalaus organizavimo.Taigi pagrindinis principas yra vartotojų norų ir poreikių tenkinimas,o kartu ir įmonės pelno didinimas. Visa tai nagrinėja prekybos marketingas, kurio pagrindinis uždavinys – sukurti ir išlaikyti prekybos įmonės gerą įvaizdį.
Pramonės įmonės rūpinasi tik savo gaminamos produkcijos, kuri paprastai nepasižymi didele įvairove, realizavimu, tuo tarpu prekybos įmonėse realizuojamos daugelio gamintojų, neretai konkuruojančiųjų, prekės.
Taigi šio darbo tikslas- išsiaiškinti kokią naudą atneša įmonei optimalus pardavimų vietos parinkimas bei jos organizavimas, paslaugų kokybė, kainų ir reklamos įtaka.
1. išanalizuoti kaip geriausia parinkti prekybos vietą, kuri duotų didžiausią pelną.
2. išsiaiškinti būdus kurie padėtų įsitvirtinti rinkoje.
3. susisteminti sprendimus,kurie galėtų išlaikyti stabilų pirkėjų skaičių ar net jį padidinti.
Mokslinėje literatūroje prekybos sąvoka vartojama dvejopai: tam tikrai veiklai (mainams) ir tos veiklos vykdytojams (prekybos įmonėms) apibūdinti.
Prekyba- tai 1) prekių mainai tarp ūkio subjektų; 2) prekybos įmonių.
Vienas iš atsakingiausių ir kartu sudėtingiausių prekybos įmonės pradinių sprendimų – pasirinkti pačią optimaliausią vietą prekybai. Ji daugiau ar mažiau įtakoja kitus veiksnius.
Mažmeninės prekybos įmonės vieta – tai geografinė vieta, kur ji, jungdama veiklos (gamybos) veiksnius (darbą, prekes, daiktines gamybos priemones ir kapitalą), vykdo ūkinę veiklą ir siekia savo tikslų.
Mažmeninės prekybos marketingas apima daugybę sprendimų ir veiksmų, susijusių su įmonės tipo, jos vietos, tikslinės rinkos pasirinkimu, parduotuvės įrengimu, prekių ir paslaugų asortimento sudarymu, kainų nustatymu, rėmimo priemonių naudojimu.
Mažmeninėje rinkoje ypatingai didelę reikšmę turi vietos parinkimas, kuri dažniausiai parenkama visam laikui, nuo jos parinkimo priklauso sėkmė konkurencinėje rinkoje. Pasirenkant vietą kartu pasirenkama įmonės aplinka, kurioje teks dirbti (potencialūs pirkėjai, konkurentai, įmonės pasiekiamumas ir pan.). Kuo patogesnė vieta, tuo geresnių ekonominių rezultatų gali įmonė tikėtis.
Palankesnė įmonės vieta turi lemiamą reikšmę konkurencijai, ji teikia vadinamąją patogumo rentą. Todėl palankesnėje...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4578 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4578 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros špera
  • 18 psl., (4578 ž.)
  • Word failas 177 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią šperą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt