Šiauliai, 2007
REKLAMOS ĮSTATYMO PRIEŽIŪRA - 6 -
3. Praktinė dalis. KT NAGRINĖTA BYLA DĖL KLAIDINANČIOS REKLAMOS TARP TELE2 IR OMNITEL - 7 -
2.3. KT NUSTATYTI PAŽEIDIMAI REMIANTIS KONSTITUCIJA - 8 -
2.4. KT TAIKYTINOS NUOBAUDOS UŽ RĮ PAŽEIDIMUS REMIANTIS KONSTITUCIJA - 9 -
IŠVADOS - 9 -
PRIEDAI - 11 -
1. Priedas. Lentelė. 2004 metais KT skirtos baudos įmonėms. - 11 -
2. Priedas. Reklamos Įstatymas. - 12 -
Literatūros Sąrašas - 14 -
Įvadas
Darbo tema – „Nesąžininga konkurencija ir jos apraiškos formos: praktikos analizė“ buvo pasirinkta todėl, kad ateityje man, kaip pradedančiam karjerą verslininkui, tai bus naudinga. Visų pirma tuo, kad norint sėkmingai dirbti ir konkuruoti verslo pasaulyje, tiesiog privaloma žinoti kokiu būdu ir kaip reikia „kovoti“ prieš konkurentus; taip pat kokių veiksmų imtis ir kur kreiptis susidūrus su nesąžininga konkurencija.
Darbe bandysiu išanalizuoti keletą realių pavyzdžių, susijusių su nesąžininga konkurencija ir jau išnagrinėtų Konkurencijos Tarybos; taip pat pateiksiu savo išvadas ir palyginsiu jas su tomis, kurių priėjo Konkurencijos Taryba. Taigi toks ir būtų šio tyrimo tikslas.
Tyrimo uždaviniai:
• Trumpai apibūdinti kas tai yra konkurencija, kuo ji skiriasi nuo nesąžiningos taip pat, kokie yra ją ribojantys įstatymai ir kokia yra Konkurencijos Tarybos veikla;
• Surasti keletą bylų susijusių su nesąžininga konkurencija, kurias jau yra išnagrinėjusi Konkurencijos Taryba;
• Išanalizuoti jas ir pateikti savo išvadas;
• Palyginti savo išvadas su Konkurencijos Tarybos pateiktomis išvadomis;
• Nuspręsti ar Konkurencijos Tarybos pateiktos išvados ir pritaikytos sankcijos dėl nesąžiningos konkurencijos buvo teisingos ar ne, ir išteisinti arba pasmerkti bylos dalyvius, arba Konkurencijos Tarybą.
1.Teorinė dalis. KONKURENCIJOS SAMPRATA
Konkurencija – tai savotiškos gamybos bei prekybos įmonių ar paslaugų teikėjų varžybos dėl vartotojų palankumo, lojalumo. Konkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą.
Laisvos ekonomikos priešininkai teigia, kad konkurencija yra plėšrūniško pobūdžio, tačiau ją juk riboja vartotojai – jie renkasi vienokią ar kitokią, jiems geriausią produkciją pagal savo pasirinktus kriterijus – patogumą, kokybiškumą, kainą, saugumą ir...
Šį darbą sudaro 3004 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!