Daugelis žino, ką reiškia teismas, advokatas ar notaras, tačiau dažniausia žmonėms tai asocijuojasi su dideliais pinigais ar netgi kyšiais. Taigi, gal egzistuoja nemokama teisinė pagalba? Tikrai ne visi gyventojai tai žino, o ypač tie, kuriems ši pagalba priklauso įstatymo nustatyta tvarka. Dažnai žmonės nedrįsta kreiptis pagalbos ar tiesiog konsultacijos į savivaldybės darbuotojus, mano, kad už tokias konsultacijas reikia mokėti. Kiti neturi informacijos apie nemokamą antrinę teisinę pagalbą (nemokamą advokatą) ir bijo krieptis į teismą manydami, kad turės padengti didžiules teismo išlaidas. Taigi ši tema yra tikrai aktuali, ypač tiems žmonėms, kurie nelabai nusimano apie nemokamos teisinės pagalbos teikiamas galimybes.
Šiame kursiniame darbe bus tiriamas Telšių miesto gyventojų požiūris į nemokamą teisinę pagalbą, jos aktualumą bei prieinamumą. Taip pat buvo apklausti du Telšių savivaldybės darbuotojai, apie jų patirtį teikiant nemokamas teisines konsultacijas.
Darbo tikslas – įvertinti bei išanalizuoti gyventojų žinias apie nemokamą teisinę pagalbą bei požiūrį į ją.
3. Suklasifikuoti gautus anketų duomenis, juos analizuoti ir pateikti statistiką.
Hipotezė: mažas pajamas gaunantys žmonės mažai žino apie nemokamos teisinės pagalbos teikiamas galimybes.
anketinės apklausos duomenų analizė, interviu, statistinių duomenų analizė.
APKLAUSA
Į apklausą galima žiūrėti kaip į komunikacijos procesą, kuris numato šiuos pagrindinius kintamuosius (Kardelis K., 1997, p. 116 – 117):
1) asmuo, atliekantis apklausą, vadinamas interviu gavėju arba apklausėju;
2) žmogus arba grupė, kuriuos apklausia, vadinami respondentais; per apklausas jiems keliami tam tikri reikalavimai;
3) apklausas dažniausiai atliekamos standartizuotomis metodikomis;
4) apklausa atliekama įvairiomis sąlygomis, galinčiomis turėti įtakos jos eigai bei rezultatams;
5) apklausa – vienpusė komunikacija, kurią valdo interviu gavėjas.
Kadangi mokslinių apklausų uždavinys – gauti kuo objektyvesnę informacija, apklausos vedėjui keliami tam tikri reikalavimai bei elgesio taisyklės (Kardelis K., 1997, p. 117):
1) apklausos vedėjas visada turi prisistatyti, iš kur ir kieno interesams atstovauja;
2) įžangoje trumpai apibūdinama problema ir apklausos tikslas;
3) ypač svarbu siekti kontakto su apklausiamaisiais, įgyti jų pasitikėjimą, todėl interviuotojas turi būti komunikabilus, išsilavinęs, mokėti bendrauti;
4) apklausėjas negali reikšti savo nuomonės...
Šį darbą sudaro 6249 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!