Uostas yra viena transporto sistemos sudėtinių daliu, todėl jį vystant būtina atsižvelgti į bendrąją šalies arba regiono ekonominę situaciją industrializavimo planus bei gyventojų skaičių. Laivų rūšys ir tipai lemia pagrindinius uosto techninius parametrus, kanalų ir akvatorijų gylį bei plotį [1].
Apžvelgiant dabartines pasaulio uostų vystimosi tendencijas, reikėtų paminėti Belgijos uostų pavyzdį. Tokie uostai, kaip Antverpenas, Zebriuge, Gentas - sudaro pagrindinį Belgijos uostų avangardą. Pagal perkraunamų krovinių kiekius, naujų krovimo technologijų, uosto infrastruktūros ir superstruktūros, aplinkosauginių sprendimų įdiegimą pirmaujantys ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Kadangi šiuose uostuose dirba pasaulinio masto kompanijos, tokios kaip: BASF (chemijos gamykla), P&O Ports (krovinių perkrovimas, logistika), Hesse-Noordnatie (konteinerių perkrovimas), VOLVO (distribucinis centras), HONDA (distribucinis centras) ir kitos. Tuo remiantis galime daryti išvadas, kokios yra šiuolaikinės krovinių, jų transportavimo technologijų vystymosi tendencijos.
Šio darbo tikslas - ištirti šiuolaikinių uostų vystymosi tendencijas taikant naujas krantinių statymo, rekonstravimo technologijas.
Darbe apžvelgti krantinių gilinimo (rekonstravimo) metodai yra pritaikyti ir Klaipėdos uoste, t.y. VHP metodu yra rekonstruotos 7-9 krantinės (AB „Jūrų krovinių kompanija, KLASCO"). Pasinaudoti kitais minimais krantinių gilinimo būdais Klaipėdos uoste yra sunku, kadangi naujai krantinės nėra statomos, o tik rekonstruojamos senosios, juolab, kad uosto teritorijoje nėra didelių plotų reikalingų, minimoms krantinių rūšims, statyti.
pavojai: krantinės projektinio gylio pasiekimo užtikrinimas, darbų kokybės atlikimo patikrinimas, galimi nesklandumai dėl gamtinių sąlygų atliekant vienokius ar kitokius darbus (polių kalimas, betono stingimas ir pan.)
Vienas iš krantinių gilinimo (rekonstrukcijos) būdų yra VHP (very high pressure - labai aukšto slėgio) metodas. Šio metodo esmė, rekonstruojant krantines, yra sekanti [3]:
1. pragręžiamas krantinės betono sluoksnis;
2. gręžimo galvutėje įrengti aukšto slėgio purkštukai, gręžiant gruntą, išplauna nustatyto skersmens koloną.
Gruntą pragręžus iki nustatyto gylio susidaro kolona su vandens grunto mišiniu, kurio tankis yra didesnis, negu aplink esančio grunto, todėl kolonos sienelės negriūna. Kai grąžto galvutė su purškimo galvute pasiekia reikiamą gylį, pradedamas purkšti vandens ir cemento mišinys, kurio tankis yra didesnis už vandens...
Šį darbą sudaro 5190 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!