Referatai

Naujos gilinimo darbų technologijos

9.6   (3 atsiliepimai)
Naujos gilinimo darbų technologijos 1 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 2 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 3 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 4 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 5 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 6 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 7 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 8 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 9 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 10 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 11 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 12 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 13 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 14 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 15 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 16 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 17 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 18 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 19 puslapis
Naujos gilinimo darbų technologijos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Uostas yra viena transporto sistemos sudėtinių daliu, todėl jį vystant būtina atsižvelgti į bendrąją šalies arba regiono ekonominę situaciją industrializavimo planus bei gyventojų skaičių. Laivų rūšys ir tipai lemia pagrindinius uosto techninius parametrus, kanalų ir akvatorijų gylį bei plotį [1].
Apžvelgiant dabartines pasaulio uostų vystimosi tendencijas, reikėtų paminėti Belgijos uostų pavyzdį. Tokie uostai, kaip Antverpenas, Zebriuge, Gentas - sudaro pagrindinį Belgijos uostų avangardą. Pagal perkraunamų krovinių kiekius, naujų krovimo technologijų, uosto infrastruktūros ir superstruktūros, aplinkosauginių sprendimų įdiegimą pirmaujantys ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Kadangi šiuose uostuose dirba pasaulinio masto kompanijos, tokios kaip: BASF (chemijos gamykla), P&O Ports (krovinių perkrovimas, logistika), Hesse-Noordnatie (konteinerių perkrovimas), VOLVO (distribucinis centras), HONDA (distribucinis centras) ir kitos. Tuo remiantis galime daryti išvadas, kokios yra šiuolaikinės krovinių, jų transportavimo technologijų vystymosi tendencijos.
Šio darbo tikslas - ištirti šiuolaikinių uostų vystymosi tendencijas taikant naujas krantinių statymo, rekonstravimo technologijas.
Darbe apžvelgti krantinių gilinimo (rekonstravimo) metodai yra pritaikyti ir Klaipėdos uoste, t.y. VHP metodu yra rekonstruotos 7-9 krantinės (AB „Jūrų krovinių kompanija, KLASCO"). Pasinaudoti kitais minimais krantinių gilinimo būdais Klaipėdos uoste yra sunku, kadangi naujai krantinės nėra statomos, o tik rekonstruojamos senosios, juolab, kad uosto teritorijoje nėra didelių plotų reikalingų, minimoms krantinių rūšims, statyti.
pavojai: krantinės projektinio gylio pasiekimo užtikrinimas, darbų kokybės atlikimo patikrinimas, galimi nesklandumai dėl gamtinių sąlygų atliekant vienokius ar kitokius darbus (polių kalimas, betono stingimas ir pan.)
Vienas iš krantinių gilinimo (rekonstrukcijos) būdų yra VHP (very high pressure - labai aukšto slėgio) metodas. Šio metodo esmė, rekonstruojant krantines, yra sekanti [3]:
1. pragręžiamas krantinės betono sluoksnis;
2. gręžimo galvutėje įrengti aukšto slėgio purkštukai, gręžiant gruntą, išplauna nustatyto skersmens koloną.
Gruntą pragręžus iki nustatyto gylio susidaro kolona su vandens grunto mišiniu, kurio tankis yra didesnis, negu aplink esančio grunto, todėl kolonos sienelės negriūna. Kai grąžto galvutė su purškimo galvute pasiekia reikiamą gylį, pradedamas purkšti vandens ir cemento mišinys, kurio tankis yra didesnis už vandens...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5190 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Krantinių gilinimo metodai SWOT analize 3
  • 2.Prieplaukų rekonstrukcijos metodų parinkimas gilinant dugną 7
  • 3.Klaipėdos uosto akvatorijos gilinimo darbu technologijos 11
  • 4.Klaipėdos uosto įplaukos kanalo tėkmės hidrodinaminio režimo pertvarkymo technologijos 14
  • Išvados ir rekomendacijos 21
  • Literatūra 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (5190 ž.)
Darbo duomenys
  • Architektūros referatas
  • 21 psl., (5190 ž.)
  • Word failas 297 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt