1. Tyrimo tikslas. Savęs vertinimo kiekybinės išraiškos nustatymas.
kuklus ryžtingas santūrus nuolaidus
nuoširdus pavydus įtarus ūmus
išradingas teisingas vaišingas svajingas
irzlus piktas bailus užmaršus
Tiriamasis atidžiai perskaito žodžius ir sudaro iš jų dvi eiles (nuo 10 iki 20 žodžių). Į pirmąją eilę surašomi žodžiai, apibudinantys teigiamas, tiriamojo nuomone, asmenybės savybes, į antrą – neigiamas. Pirma eilė žodžių sudarys „teigiamą“ aibę, antra eilė – „neigiamą“ aibę. Po to tiriamasis prie „teigiamos“ ir „neigiamos“ aibių žodžių – savybių, kuriomis, tiriamojo nuomone, pasižymi jis pats, parašo „+“ (turi orentuotis ne į šio bruožo pasireiškimo laipsnį, o į jo buvimą ar nebuvimą charakteryje).
Tiriamojo sudarytos „teigiamos“ ir „neigiamos“ aibės. Tiriamojo išvardintų savybių buvimas jo charakteryje (+).
„Teigiama“ aibė: „Neigiama“aibė:
Draugiškas + Tingus +
Tvarkingas + Jautrus
Linksmas + Kuklus
Godus Irzlus +
Nuoširdus Įžūlus
Išradingas + Grubus +
Atkaklus Pavydus +
Švelnus + Piktas
Protingas + Plepus +
Išdidus Kerštingas
Ryžtingas + Nervingas +
Teisingas Įtarus +
Darbštus + Bailus
Energingas Įkyrus +
Drausmingas + Šiurkštus
Santūrus Užmaršus
Vaišingas
Gražus +
Gailestingas
Drovus
Kantrus +
Nuolaidus +
Ūmus
Svajingas +
4. Rezultatų sutvarkymas. Apskaičiuojamas savęs vertinimo koeficientas: kiekvienoje tiriamojo sudarytoje aibėje suskaičiuojamas pasirinktų žodžių skaičius ir dalijamas iš bendro tos aibės žožių skaičiaus.
K+ = 13/24 = 0,0416
K- = 8/16 = 0,5
5. Išvados. Tiriamasis “teigiamoje” aibėje save nepakankamai vertina (jo “teigiamos” aibės koeficientas artimas 0), o “neigiamoje” aibėje savęs vertinimas adekvatus (“neigiamoje” aibėje koeficientas lygus 0,5) .Vadinasi, tiriamasis nepervertina savęs, tačiau požiūris į save sumenkintas. Tiriamasis atviras sau (pripažįsta esančias, jo nuomone, neigiamas savybes savo charakteryje), manąs, jog pažįstantis save.
Vyresniojo mokyklinoi amžiaus mokinių aspiracijų lygio tyrimas
1. Tyrimo tikslas. Ištirti vyresniojo mokinio aspiracijų lygį, sprendžiant neutralias užduotis pasisekimo ir nesekmės sąlygomis.
2. Metodas. Eksperimentas.
3. Tyrimo eiga. Tyrimui paruošiama 10 kortelių su įvairaus sunkumo uždaviniais. Kortelės sudedamos prieš tiriamąjį eilės tvarka atvirkščia puse į viršų. Ant kortelės užrašytaseilės numeris. Eksperimentatorius praneša, kad pirmoje kortelėje – lengviausias uždavinys, antroje – sunkesnis ir t.t., o paskutinėje – sunkiausias. Kad tiriamasis susipažintų su uždavinio sunkumo laipsniu, leidžiama perskaityti pirmos ir dešimtos kortelių tekstus....
Šį darbą sudaro 797 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!