Temos aktualumas: vystantis ekonomikai keičiasi ir mažmeninės prekybos pobūdis: didėja įmonių koncentracija, mažmeninė prekyba virsta internacionaline. Darbo autorių nuomone šiuolaikinės mažmeninės konkurencijos problema yra tai, kad šie procesai skatina įmones modernizuoti mažmeninės prekybos valdymą, sumažinti kaštus, įsigyjant didesnes prekių partijas, efektyviau panaudoti rėmimo priemones ir pan. Ir tai kas nesugeba tai padaryti laikų praranda konkurencingumą. Intensyvėjantis konkurencingumas šalių mažmeninės prekybos sektoriuose globalizacijos procesų metu transformuojasi į tarptautinį konkurencingumą, sąlygojantį mažmeninės prekybos sektoriaus raidos pokyčius bei tendencijas. Mažmeninė prekyba buvo pasirinkta neatsitiktinai. Tai ūkio šaka, kuri ypač sparčiai pradėjo vystytis pereinamuoju į rinkos santykius laikotarpiu. Prekyboje sukuriama žymi dalis darbo vietų ir didelis lyginamasis svoris bendrojo vidaus produkto vertės. Mažmeninės prekybos apyvartos ir darbuotojų, užimtų prekyboje, skaičiaus kitimas yra svarbus prekių suvartojimo, išlaidu ir ekonominio augimo indikatorius.
Šio darbo tikslas - remiantis E. Porier ir kitu autorių konkurencingumo pobūdžio kitimo veiksniais, išanalizuoti mažmeninės prekybos sektoriaus tarptautinio konkurencingumo prielaidas.
Uždaviniai: apibrėžti konkurencingumo lygius bei kitimo veiksnius, išanalizuoti mažmeninio prekybos sektoriaus raidos tendencijas bei tarptautinio konkurencingumo prielaidas.
Tyrimo tikslas - vartotojų poreikių analizė bei patenkinimo galimybės mažmeninės prekybos įmonėse.
Rinkos sąlygos Šiandien keičiasi taip greitai, jog prisitaikymas prie šiuolaikinio pirkėjo tampa gyvybės ar mirties klausimu. Šis straipsnis nagrinėja, kaip pasiekti pirkėjo ir mažmeninės prekybos įmonės personalo harmoniją, kaip atrasti savo vartotoją, ką jam pasiūlyti.
Tyrimo objektas - mažmeninės prekybos įmonės, jų personalas, taip pat vartotojai bei jų elgsena mažmeninės prekybos įmonėse.
Tyrimo metodas - apžvalgos bei sisteminės literatūros analizės metodai.
Prekybos įmonių veikla skiriasi nuo gamybinių įmonių veiklos, turi savitų bruožų. Kai kuriuose moksliniuose leidiniuose mažmeninė prekyba tapatinama su paslaugomis (arba paslaugos tapatinamos su mažmenine prekyba). Kiti autoriai teigia, kad ši veikla turi ir gamybinėms įmonėms, ir paslaugas teikiančioms įmonėms būdingų bruožų (vartotojas parduotuvėje tikisi ne tik įsigyti jo poreikius geriausiai atitinkančią prekę, bet ir būti maloniai sutiktas, greitai aptarnautas, gauti reikiamą informaciją, ir pan.).
Taigi mažmeninė prekyba - (ai veikla,...
Šį darbą sudaro 17245 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!