Mažmeninėje prekyboje prekės parduodamos galutiniams vartotojams, vartojantiems jas ne gamybos, o savo šeimos poreikiams tenkinti. Mažmeninės prekybos formos ytra įvairios. Geriausiai žinoma prekyba per mažmenines parduotuves. Šiame darbe mes nagrinėjome mažmeninės prekybos įmonių tipus, analizavome du mažmeninės prekybos tinklus: UAB „VP MARKET“ ir „Norfos mažmena“ ir palyginome mažmeninių įmonių prekybos 2004-2005 metų apyvartas.
Mūsų darbo tikslas – išnagrinėti mažmeninės prekybos įmonės veiklos problemą ir vystymosi tendencijas.
3. Palyginti mažmeninės įmonių prekybos 2004-2005 m. apyvartas.
Mišrios parduotuvės – prekiauja kasdieninės ir dažnos paklausos plataus, bet negilaus maisto ir ne maisto prekių asortimentu. Specializuotos parduotuvės – tai prekybos įmonės, kurių prekių asortimentą sudaro vienos ar kelių grupių prekės arba tam tikros prekių grupės dalies. Šios parduotuvės dar skirstomos: į siauros specializacijos, specializuotas, kompinuotas, kompleksines.
Universalinės parduotuvės – tai mažmeninės prekybos įmonės, prekiaujančios plačiu ir giliu įvairių prekių (aprangos, tekstilės, parfumerijos, namų apyvokos ir kt.) asortimentu ir teikiančios su jomis susijusias paslaugas. Prekybos namai – tai didelės specializuotos parduotuvės, prekiaujančios viena ar keliomis prekių grupėmis, dažniausiai aprangos prekėmis, buto apstatymo reikmenimis.
Universalios savitarnos parduotuvės – tai stambios, prekiaujančios plačiu maisto ir ne maisto prekių asortimentu.
Filialinės įmonės – tai vieno tipo parduotuvių (filialų) sistema, kuriai vadovaujama iš vieno centro. Filialinės prekybos įmonės turi nemažai privalumų> Vadovaujant kelių parduotuvių veiklai iš vieno centro, atsiranda galimybė: standartizuoti prekių asortimentą ir technologiją; sudaryti vienodą aprūpinimo prekėmis sistemą; pirkit prekes dideliais kiekiais ir mokėti už jas mažiau; efektyviau panaudoti reklamą ir prekių laikymo techniką.
Mažesnių kainų parduotuvės – prekės jose parduodamos pigiau nei kitose parduotuvėse.
Siunčiamos prekybos įmonės – iš katalogų susipažinę su prekių asortimentu, pirkėjai siunčia įmonėms užsakymą, o šioms jie atsiunčia prekes. Didžiausias privalumas tas, kad pirkėjas gali išsirinkti prekę namuose, jam nereikia gaišti laiko ir eikvoti pinigų kelionei.
Kilnojamosios prekybos įmonės – ši prekybos forma apima išvežiojamąją ir išnešiojamąją prekybą, gerokai modernizuota , tapo pastoviu verslu daugelyje šalių.
Mažmeninės prekybos įmonių parduotuvių skaičius ir...
Šį darbą sudaro 1981 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!