Šiandien sunkiai įsivaizduojame savo gyvenimą be automobilių. Jais mes skubame į darbą, parduotuves, gabename krovinius, vykstame poilsiauti, keliaujame su reikalais svetur. Automobilis tapo šių laikų civilizacijos, išsivystymo ir gerbūvio simboliu, o kai kam ir meilės objektu. Automobiliai kaip skėriai skverbiasi į atokiausius planetos kampelius, o taip pat ir į Lietuvą. Tačiau lazda turi du galus – automobilis, suteikęs trokštamą judėjimo laisvę, komfortą ir greitį, Damoklo kardu pakibo virš civilizacijos.
T Automobilis tapo skaudžia prabanga visam pasauliui.
php?page=dvirinfo&subpage=transportas/auto_ekspansija).
A2 Dar viena automobilio blogybių – didžiulis triukšmas. Aukštas triukšmo lygis ne tik trukdo poilsiui, susikaupimo reikalaujančiam darbui, bet neigiamai veikia kraujotaką, virškinimą, nervų ir endokrinines sistemas, sutrikdo skydliaukės, antinksčių, hipofizės veiklą („Sveikas žmogus“ 2007-10-25).
A3 Kiekvieną dieną nuo automobilių kenčia ir kultūros paveldo objektai. Automobilių ir sunkvežimių sukeliama vibracija iš esmės kenkia kultūros paveldo architektūros kūriniams. Vilniuje ši problema ypač aktuali kalbant apie Šv. Onos bažnyčią. Ši, unikali Lietuvoje išlikusi gotikinio stiliaus bažnyčia teturi vos kelių metrų pločio pėsčiųjų taką, už kurio iškart prasideda itin judri sostinės gatvė. Pravažiuojantis autotransportas sukelia vibraciją, kuri po truputį judina bažnyčios pamatus („Verslo žinios“ Nr.185). Norint išsaugoti šį architektūros kūrinį būtina imtis kokių nors veiksmų, ribojant mašinų eismą ar kitaip apsaugant pastatą. Mašinų išmetamosios dujos taipogi turi nuodingųjų medžiagų, kurios įtakoja rūgštinio lietaus atsiradimą, nuo kurio labai kenčia gamtinė aplinka, kultūros paveldo objektai.
A4 Be to, keliams tiesti reikalingi milžiniški teritorijų plotai. Tam tenka aukoti ir puikius natūralius gamtovaizdžius, ir derlingo dirvožemio hektarus, ir senųjų miestų bei miestelių urbanistinę struktūrą. Visose pasaulio šalyse buvo išleistos didžiulės lėšos miestų centrų pertvarkymui, siekiant išplatinti gatves ir įrengti mašinų stovėjimo aikšteles, buvo griaunami senamiesčiai, naikinamas kultūros paveldas. Jaukios žmogaus mastelio erdvės buvo pertvarkytos pagal automobilio parametrus. Pasirodė, kad, norint užtikrinti susisiekimą dideliame mieste, automobilių gatvėms ir saugojimo aikštelės reikia skirti ne mažiau kaip 50 proc. Erdvės ( ). Olandai jau kelinti metai nebestato naujų...
Šį darbą sudaro 1029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!