Dabartiniu metu Lietuvos transporto ir tranzito plėtros strategija yra tik atskirais fragmentais įtraukta į ilgalaikę Lietuvos ūkio (ekonomikos) plėtros strategiją, kuriai Lietuvos Vyriausybė pritarė 2002 m. birželio 12 d. nutarimu Nr. 853. Šis dokumentas iš esmės negali būti laikomas oficialiu transporto plėtros strategijos dokumentu, nes Lietuvos ūkio (ekonomikos) plėtros strategijoje yra išsamiau pateikti tik atskirų transporto rūšių plėtros strateginiai tikslai ir priemonės. Tuo tarpu, vienos svarbiausių naujų Europos Sąjungos (ES) ir Lietuvos transporto politikos krypčių yra siekimas stiprinti skirtingų transporto rūšių sąveiką. Kalbant apie keleivių vežimus tai būtų „vieno bilieto“ koncepcijos diegimas, kai su vienu bilietu galima pagal poreikius naudotis įvairių transporto rūšių paslaugomis. Krovinių vežimo srityje strategijoje svarbus dėmesys yra skiriamas intermodaliniams transportavimo procesams ir technologijoms. Plėtojant intermodalinį transportą labai svarbus yra modernių logistikos centrų – „krovinių kaimelių“ arba tiesiog transporto centrų kūrimas ir jų integravimas į kontinentinėje Europoje ir Baltijos jūros regione kuriamą transporto centrų tinklą. Naujoje ilgalaikėje Lietuvos transporto strategijoje išanalizuotos naujos kartos logistikos centrų („krovinių kaimelių“) steigimosi ilgalaikės plėtotės perspektyvos. Pagaliau, strategijoje yra akcentuojama intermodalinė sąveika plėtojant Lietuvos transporto infrastruktūrą. Kelių, geležinkelių, uostų ir oro uostų infrastruktūra turi būti modernizuojama ir plėtojama koordinuotai, siekiant, kad intermodaliniai operatoriai galėtų naudoti efektyvias transportavimo technologijas bei procesus ir kad būtų pasiekta įvairių transporto rūšių subalansuota plėtra, taip pat jų derama sąveika su kaimyninių valstybių (ypač ES šalių narių) transporto sistemomis.
Oro transporto vaidmuo pasaulinėje keleivių ir krovinių vežimo rinkoje nuolatos didėja. Tai labai sparčiai besivystanti transporto rūšis. Kasmetinės investicijos į oro transporto infrastruktūrą skaičiuojamos milijardais JAV dolerių.
XX amžiaus paskutiniai dešimtmečiai pasižymi ypač sparčiais oro transporto vežimų augimo, oro uostų statybos ir modernizacijos procesais. Kasdien Lietuvos oro transporto sektorius vis labiau integruojasi į Vakarų Europos šalių transporto sistemą. Tam svarbų poveikį turi viso šalies ūkio transformavimas, atskirų jos šakų struktūriniai pokyčiai, orientuojantis į pasaulinę rinką. Lietuva pripažįsta tarptautinius susitarimus dėl transporto...
Šį darbą sudaro 8134 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!