Kursiniai darbai

Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas

10   (3 atsiliepimai)
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 1 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 2 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 3 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 4 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 5 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 6 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 7 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 8 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 9 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 10 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 11 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 12 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 13 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 14 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 15 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 16 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 17 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 18 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 19 puslapis
Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo serviso projektavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS...............................................................................................................................................4 1. PROJEKTINE DAIS 1.1.Rinkos analizė.........................................................................................................................5 1.2. Objekto charakteristika...........................................................................................................7 2. KĖBULO REMONTO IR DAŽYMO BARO TECHNOLOGINĖ DALIS....................................9 2.1. Kėbulo remonto ir dažymo metinės darbo apimties skaičiavimas....................................9 2.2. Kėbulo remonto ir dažymo postų ir vietų automobiliams kiekio skaičiavimas..............12 2.3. Kėbulo remonto ir dažymo darbininkų poreikio skaičiavimas........................................15 2.4. Kėbulo remonto ir dažymo gamybinių ir pagalbinių patalpų plotų skaičiavimas...........18 2.5. Kėbulo remonto ir dažymo gamybos padalinių ir technologinių įrenginių išdėstymo patalpose principai..............................................................................................................................21 2.6.Automobilių važiavimo tako pločio (TP ir ER zonoje bei uždaroje automobilių saugojimo patalpoje) nustatymo grafiniu būdu principai, bei jų išdėstymas..........................................................................................................................................22 2.7.Įrenginių poreikio skaičiuotė ir jų parinkimas..................................................................23 2.8.Darbo saugos bei aplinkosauginiai reikalavimai (mikroklimatas, vėdinimas, apšvietimas bei priešgaisrinis inventorius; atliekų utilizavimas bei saugus jų laikymas)............................................ 2.9.Automobilių techninės priežiūros ir remonto darbų organizavimas...................................36 3. GRAFINĖ DALIS........................................................................................................................... 3.1. Kėbulo remonto ir dažymo baro technologinis brėžinys Autocad programa...................... 3.2. Kėbulo remonto ir dažymo įmonės generalinis planas Autocad programa........................ IŠVADOS...........................................................................................................................................38 LITERATŪRA...................................................................................................................................39 IVADAS Remiantis valstybės įmonės „Regitra“ duomenimis Šilalės rajone 2016m buvo užregistruota 10916 lengvųjų automobilių. Automobiliams vis tobulėjant ir tobulėja ne vien jų vidiniams mechanizmams, elektros prietaisams ar važiuoklės konstrukcijai. Bet ir pačio automobilio dizainas. Kuo toliau artėsime prie futuristinės eros tuo labiau matysime automobilio išorės pasikeitimus. Todėl tokiam rajone kaip Šilalės yra didelės perspektyvos kurti įmonę kuri galėtu verstis lengvųjų automobilių kėbulo remontu ir dažymo darbais. Įmonė būtų steigiama pačiame Šilalės mieste, tam kad Šilalės mieste yra palankios salygos įkuriamai įmonei įsikurti. Šiame rajone yra tik 1 tokio tipo įmonė kuri užsiema kėbulo remontu ir dažymo paslaugomis. Todėl ši įmonė turi labai daug klientu kuriuos nespėja aptarnauti dėl didelio klientų antplūdžio ir šio rajono kėbulo remonto ir dažymo paslaugų. Įkuriama įmonė atliks kėbulo remontą ir dažymo paslaugas pagal naujausiais šių darbų technologijas. Tai yra, kad darbas bus atliekamas ne vien rankomis ir specialistų išmone , bet bus įrengta naujausia lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo įranga kuri leis įsteigiamai įmonei atlikti kokybiška bei greitą lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo darbus Įmonėje dirbs savo srities kvalifikuoti darbuotojai kurie atliks tam tikrus pateiktus šios įmonės steigiamus darbus. Įsteigiamoje įmonėje bus steigiamos aštuonios darbo vietos , kurios būtų ( Direktorius, Buchalterė, užsakymų priėmėjas, vienas geometrijos atstatymo daruotojas vienas ardymo ir surinkimo darbuotojas, vienas paruošimo ir du dažymo specialistai). Remonto baras bus įsikūręs Šilalės mieste jame bus 3 postai kurie užsiims paruošimo darbais, ardymo ir surinkimo darbais, geometrijos atstatymo darbais o kitas postas užsiims dažymo darbais Darbo obijektas – Lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo baras Darbo tikslas – Suprojektuoti naujai įkurtą konkuruojantį autoservisą, kuris užsiims lengvųjų automobilių kėbulo remonto ir dažymo darbais. Darbo uždaviniai: • Apskaičiuoti darbo apimtis autoservise. • Apskaičiuoti gamybines ir negamybines patalpas. • Parinkti reikiamą įrangą. • Pateikti darbo sauga įkuriamam servisui 1.PROJEKTINĖ DALIS 1.1Rinkos analizė Automobilis šiais laikais yra neatsiejama transporto priemonė be kurios dauguma žmonių neišsivaizduoja savo gyvenimo. Automobilius naudojame važiuodami i darbą ar naudojame kitiems asmeniniams poreikiams. Todėl lengvųjų automobilių galima pastebėti, kad jų vis daugėja, bet ne vien naujos markės automobilių tačiau ir senesnių metų modeliai išrieda i lietuvos kelius kurių išvaizda dažniausiai atkreipia dėmesį dėl to kad jų stovis jau būna nusidevėjas nuo savo amžiaus. Kaip žinome, kad automobilis yra sudarytas ne vien iš važiuoklės ar variklio. Pirma pastebiame automobilio kėbulas kuris dažniausiai senuose automobiliuose būna pažeistas korozijos, bet negalime nurašyti ir naujesnių automobilių, nes dažnas įvikis būna kad automobilis patenka i autoįviki ir dauguma automobilių savininkų neranda srvisų kurie galėtu jiems pateikti kokybiška ir greita kėbulo remonto ir dažymo paslaugas. Klientai nuolat ieško geriausio sprendimo remontuojant savo automobilį tam, kad galėtų sutaupyti kuo daugiau savo investicijų į savo autotransporto priemonę. Todėl klientai renkasi pigiausią ir jiems prieinantį remonto pasirinkimą. Todėl dauguma įmonių užsiimančių kėbulo remontu ir dažymo paslaugomis praranda daug klientu už užsikeltas savo srities paslaugas. Žinoma kainos skirtumas vartotojams yra labai didelis aspektas norint susitvarkyti savo transporto priemonę ir savininkai renkasi pati pigiausią šios paslaugos tiekėja. Tačiau ne visada pigiau yra geriau. Dėl pigios paslaugų kainos nukenčia pats savininkas, nes pigios paslaugos dažniausiai atsieina dar didesnėmis investicijomis į tapačia problema per kurią buvo atvarytas automobilis ir pirmą kartą. Įkuriamas servisas bus isikūres šalia Šilalės miesto ganėtinai patogioje vietoje. Servisas dirbs penkias dienas per savaite nuo 8:00 iki 17:00 . Šeštadienis ir sekmadienis bus laisvos dienos. Šilalės mieste gyvena apie 5,500 gyventojo ir automobilio savininkų yra apie 4000. Tai galima teigti, kad vienas automobilių kėbulo ir dažymo servisas nėra pakankamas tokiai gausybei lengvųjų automobilių turėtojų. Pagrindiniai konkurentai Šilalės mieste kurie atlieka tokias pat paslaugas kurias steigia kuriamas servisas yra „Autoremda“. Šiame mieste šis servisas yra vienintelis todėl galima teigti , kad šiame mieste kėbulo remonto ir dažymo paslaugu konkurencija yra labai maža. Ši įmonė vienintelė isikūrusi Šilalės mieste ir vienintėlė turi visus šio miesto klientus kuriuos aptarnauti yra labai sunku, todėl daug potencialių lengvųjų automobilių savininkų negaudami šios įmonės paslaugu renkasi savo autotransporto priemone tvarkyti ne pačiame Šilalės mieste o važiuoja į Tauragės miestą kuris yra apie 35 km nuo Šilalės miesto. Dėl tokio klientų antplūdžio „Autoremda“ praranda klientus ir praranda jų pasitikėjimą. Tačiau ši įmonė turi ir privalumu. Ji yra isikūrusi prie pat miesto labai patogioje vietoje. Taip pat turi ilga patirtį tokioje paslaugų tiekimo sferoje. Ši rinka nėra sezoninė kaip padangų montavimo ar kitokio tipo paslaugų teikimo. Todėl tikimasi, kad steigiamas servisas turės pelną visus metus nepaisant orų ar kitokių aplinkos veiksnių. Be abėjo tikimasi, kad servisas turės daugiausia klientų po žiemos sezono, nes po žiemos sezono atsiranda automobiliuose korozijos pažeidimų taip pat žiemos sezonu dėl slidžios kelio dangos įvyksta daug auto įvikių per kuriuos nukenčia automobilių kėbulas. Prekių ir paslaugų kainą būtų nustatyta remiantis konkurentų kainomis ir atsižvelgus į naudojamų priemonių darbe kainą, nes jei įmonė teiktu paslaugas mažesnėmis kainomis nei konkurentų ir prekių, darbų savikainą, steigiamas servisas negautu pelno arba būtų nuostolingas. Servisas taip pat steigs nuolaidas ir akcijas atsižvelgiant į darbų kiekį ir kiekvieną metų ketvirtį tam kad pritrauktų klientu. Klientai galės telefonu užsirašyti į eile ir bus informuoti, kada ir kaip jie galės pristatyri savo autotransporto priemonę i servisą. Pristatę automobilį bus pateikta remonto kaina ir aptariama kokias paslaugas bus teikiamos remonto darbo eigoje. Pabaigus automobilio remontą su klientu bus susisiekiama telefonu ir informuojama apie jo automobilio remonto atsiiemimą jam patogesniu laiku. Skundus bus galima pateikti į skundų knyga arba susisiekus su direktoriumi bus sprendžiama skundo iškilimo problema ir tam kad klientas būtų patenkintas bus bandoma susitarti arba teikiama didesnė automobilio remonto darbų nuolaida. 1.2.Objekto charakteristika Įsteigta įmonė savo veiklą pradės nuo 2018m. Įmonė bus įsteigta pagal individualios įmonės principą. Tai reiškia, kad ji priklausys tik vienam fiziniam asmeniui. Šiai įmonės tipui nebūtina samdyti direktorių ir buhalterių tam kad būtų valdoma ir apskaičiuojama įmonės biudžetas, tai gali viską padaryti pačios įmonės savininkas. Steigiamos įmonės turtas nėra ribotas bet ir nėra atskirtas nuo asmeninio turto. Tai yra jei įmonė negaudama pelno turi išsiskolinimų, įmonės savininkas gali netekti ne vien pačios įmonės turtą, bet ir asmeninį savo turtą. Individualios įmonės pranašumai prieš kitų įmonių tipus: • Gautas pelnas atitenka įmonės savininkui. • Įmonės pradžiai nereikia didelio kapitalo. • Įsteigti tokio tipo įmonę nėra sudėtinga. Įsteigtos įmonės valdymą atliks pats savininkas tam, kad sutaupyti lėšų darbuotojų atlyginimams. Financinę sritį bus paskirtas buhalteris kuris spręs teikiamų paslaugų kainas atsižvelgiant į užsakytų priemonių ir dalių kainas, taip pat paslaugų kainos bus atsižvelgiamos į konkurentų teikiamų paslaugų kainomis. Užsakymų priėmėjas atliks detalių ir medžiagų užsakymus, bendraus tiesiogiai ir telefonu su būsimais ir esamais klientais ir praneš jiems kada bus galima atlikti klientų autotransporto priemonių remontą bei kada jas galima atsiimti. Bus samdomi kvalifikuoti mechanikai kurie bus paskirstyti į darbus. Vienas mechanikas atliks geometrijos atstatymo darbus, bet jis atliks ir kitus papildomus darbus. Kadangi geometrijos atsatymo stendas nebus naudojamas labai dažnai, bus galima atlikti ir kitus serviso darbus kaip paruošimas arba ardymas. Vienas mechanikas dirbs prie paruošimo ir atliks detalių paruošimo darbus. Kitas mechanikas dirbs prie detalių išardymo ir surinkimo, būnant laisvo laiko jis padės atlikti detalių paruošimo darbus. Likę du mechanikai dirbs su detalų dažymu. Įmonės veikla bus vykdoma Šilalės mieste. Servisas bus įrengiamas pačio savininko valdoje. Servisas privalės būti įrengtas su elektros instaliacija, vandentiekiu, prieš gaisrine signalizacija. Servisas bus prijungtas prie miesto vandentiekio, taip pat bus įrengtas dujinis šildymas tam kad būtų sutaupomos išlaidos serviso šildymui. Įmonės patalpose bus sumontuotas vienas elektrohidraulinis keltuvas, todėl kad tokio tipo keltuvas yra geriausias sprendimas tam jei dingtu elektra servise būtų galima nukeisti automobilį. Taip pat bus įrengta dažymo kamera, dažymo darbams atlikti. bus įsigijamas kompresorius tiekti ora i servisą, darbastaliai kiekvienam mechanikui, kad galėtų susidėti daiktus ar dalis, įrankių vežimėliai , juos turės tik ardymo, surinkimo ir paruošimo postų mechanikai. Dar įmonė turės spinteles kurios bus kiekvienam darbuotojui priskirtos laikyti savo asmeniniams daiktams. Bus nupirkti nešiojami kompiuteriai kiekvienam postui ir administraciniai daliai. Įmonė specializuotųsi į kėbulo remonto ir dažymo sritį taip pat atliks geometrijos atstatymo darbus. Patalpos bus sudarytos iš septynių sekcijų tai yra direktoriaus ir buchalterės kabinetas, klientų priėmimo patalpos, darbo patalpos su automobiliais, poilsio vieta, sandėlis, kompresorinė, katilinė. 1.pav Kėbulo remonto ir dažymo serviso organizacinė valdymo struktūra. Naujoje kėbulo remonto ir dažymo įmonėje konkurencija bus nedidelė ir turės tik tris postus kuriuose užteks dirbti penkiems kvalifikuotams mechanikams. Vienam poste bus geometrijos atstatymo stendas prie kurio dirbs vienas mechanikas, kadangi stendas bus pilnai automatinis jam nereikia daug žmonių. Ardymo, surinkimo ir paruošimo poste dirbs du mechanikai. Vienas atliks ardymo ir surinkimo darbus, o kitas paruoš dažomas detales, bet kai nebus ardymo ir surinkimo darbo kitas mechanikas padės paruošti dalis dažymui. Likę du mechanikai-dažytojai atliks dažymo darbus. Užsakymų priėmėjas turi sugebėti sklandžiai bendrauti su klientais ir prižiūrėti sandėlį, kad netruktų medžiagų paruošimo ir dažymo darbams. Buchalterė bus samdoma su tam tikra kvalifikacija. Kadangi vienas direktorius nespės atlikti visų financinių darbų tam bus samdoma buchalterė. 2.KĖBULO REMONTO IR DAŽYMO BARO TECHNOLOGINĖ DALIS 2.1. Kėbulo remonto ir dažymo metinės darbo apimties skaičiavimas Šiame skyriuje aprašoma metinė įkuriamo serviso darbų apimtis, taip pat apskaičiuojama metinė serviso atvažiuojamų auto transportų priemonių skaičius ir skaičiuoja kiek per diena atvyksta autotransporto priemonių. Kėbulo remonto ir dažymo įkuriamos įmonės metinė darbų apimtis T, žm.h,(V. Tilindis, 2006) (1) T=N • t Čia: - per metus aptarnaujamų automobilių kiekis; - techninės priežiūros ir einamojo remonto darbų imlumas, žm.h/1000 km. Pagal šią formule apskaičiuojama steigiamos įmonės metinė darbų apimtis žm.h/1000km vienetais. Kad gautume metinę įmonės darbų apimtį skaičiavimams reikia žinoti autoserviso atvykstančių automobilių kiekį ir laiko trukmės aptarnauti vienam automobiliui per metus. T= 8064• 1,0=8064žm.h Apskaičiavus metinę darbų apimties formule T=N×t gauname rezultatą T=8064žm.h 1 lentelė Miesto įmonių orientacinės darbų imlumo normos Lengvojo automobilio tipas Orientacinė darbų imlumo norma, žm.h Lyginamoji 1000 km ridos Vienkartinė, vienam automobiliui Plovimo ir valymo darbų Priimti ir grąžinti Vidutinė klasė 1,0 0,2 0,2 Kėbulo remonto ir dažymo priiemimo ir grazinimo darbu metine apimtis Tp-g ,(V. Tilindis, 2006) Tp-g= N • tp-g (2) Čia: tp-g – Tai automobilių priėmimo ir gražinimo laiko intervalas; N - Automobilių kiekis per metus; Šio skaičiavimo tikslas sužinoti laiko intervalą reikalingą priimti ir gražinti klientų autotransporto priemones, skaičiavimo vienetai yra žymimi žm.h. Apskaičiuoti metinį laiko intervalą tenkanti automobilių priiemimui ir gražinimui reikalinga autotransporto priemonių kiekis atvykstančių į įkuriamą servisą per metus bei kiek užtrunka laiko tai padaryti. Tp-g= 8064• 0.2=1612 žm.h Įkuriamo serviso metinis autotransporto priiemimo ir gražinimo laiko intervalas Tp-g =1612 žm.h Įkuriamo serviso plovimo ir valymo darbų metinė apimtis Tp-v (V. Tilindis, 2006) Tp-v= N • tp-v (3) čia N – metinis plaunamų ir valomų automobilių kiekis; tp-v – vidutinė vieno automobilio plovimo ir valymo darbų apimties norma Pagal šios formulės skaičiavimus apskaičiuojama įkuriamo serviso plovimo ir valymo darbų metinę apimti tam, kad sužinoti kiek tai užtrunka laiko serviso darbams atlikti. Tp-v=8064 • 0.2=1612 žm.h Įkuriamo serviso metinė plovimo ir valymo darbų apimties laiko intervalas Tp-v= 1612 žm.h Bendra metinė darbų apimtis kėbulo remonto ir dažymo servise (V. Tilindis, 2006) Tmb=T+Tp-v+Tp-g+Tpav (4) Čia T – TP ir ER darbų metinė apimtis, žm.h; Tp-v – plovimo ir valymo darbų metinė apimtis, žm.h; Tpar. – rengimo parduoti darbų metinė apimtis, žm.h. Šios formulės pagalba galime apskaičiuoti bendrąją serviso metinę darbų apimtį, metinės darbų apimties skaičiavimo vienetai yra žm.h. tam kad sužinoti bendrąja serviso metinę darbų apimtį būtina susižinoti įkuriamo serviso paslaugų vienetus žm.h. tai yra : Tp-g = 1612 žm.h, Tp-v= 1612 žm.h, T=20966 žm.h Tmb=8064+1612+1612+0=11288 žm.h. Įkuriamojo serviso bendroji metinė darbų apimtis yra : Tmb=11288 žm.h Įmonės savitarnos ir jos darbų apimtis (V. Tilindis, 2006) , (5) čia Tpag – įmonės metinė pagalbinių darbų apimtis, % metinės darbų apimties (galima imti Tpag. =10-20% bendrosios metinės darbų apimties Tmb.); Ksav – savitarnos darbų apimtis, % pagalbinių darbų apimties (galima imti Ksav=15-20%). Pagal šia formule apskaičiuojame įmonės savitarnos ir jos darbų apimtis tai yra gamybai naudojamų technologinių įrenginių, inžinerinių komunikacijų techninė priežiura, pastatų remnotas, prietaisų, nestandartinių įrankių gamyba ir remontas. val 2.2. Kėbulo remonto ir dažymo postų ir vietų automobiliams kiekio skaičiavimas Šiame skyriuje skaičiuojame kiek įkuriame servise reikės saugomų autotransportų priemonių saugojamų vietų skaičiaus ir kiek prireiks darbo postų aptarnauti atvykstančių automobilių skaičiui aptarnauti. Reikalingas kėbulo remonto ir dažymo serviso postų kiekis (V. Tilindis, 2006) (6) Čia Tp – metinė darbų apimtis, žm·h; φ – automobilių atvykimo į TPS netolygumo koeficientas įvairiais metų laikais ir skirtingomis savaitės dienomis φ=1,1-1,3; kai automobilis atvyksta į TPS tolygiai, pasirenkama φ=1,0; Fp – posto metinis laiko fondas, h; Rvid. – vidutinis darbininkų skaičius poste, žm. Šios formulės skaičiavimu galime pamatyti kiek šiam servisui reikės pilnai apkrautų postų kurie dirbs pilnu pajėgumu. Tam kad galėtume apskaičiuoti reikalinga žinoti serviso metinę darbų apimtį, kiekvieno posto metinį darbo fondą, atvykstančių automobilių į autoservisą koficiantą: šis koficiantas yra pasirenkamas naudojantis metodiniais nurodymais φ=1,3, ir kiek vidutiniškai žmonų dirbs viename poste. Šios formulės gautas apskaičiuotas rezultatas yra Z= 7 Kėbulo remonto ir dažymo serviso postų metinis laiko fondas (V. Tilindis, 2006) (7) Čia Dm – darbo dienų kiekis per metus; Tpam. – pamainos darbo trukmė, h; η – posto darbo laiko išnaudojimo koeficientas (galima imti η=0,9). C- pamainų skaičius Pagal šią formulę apskaičiuojama kiek laiko dirbs kiekvienas iš postų per metus. Kad galėtumėme apskaičiuoti šią formule reikės žinoti kiek yra darbo dienų per metus Dm = 252, taip pat reikės sužinoti kiek serviso vienos pamainos darbo trukmė yra Tpam=8, dar reikės žinoti kiek bus servise pamainų, įkuriame servise dirbs tik viena pamaina. Ir posto darbo laiko išnaudojimo koeficientas η yra naudojamas metodiniais nurodymais tai yra 0,9 Fp=252⸱8⸱1⸱0.9=1814,4 h Gautas serviso darbo posto metinis darbo laiko fondas yra Fp=1814,4 h Kėbulo remonto ir dažymo serviso priėmimo ir gražinimo postų kiekis (V. Tilindis, 2006) (8) Čia N – metinis atvykstančių automobilių kiekis; d – vieno automobilio į miesto stotį atvykimų kiekis per metus (d=2-5); φ – automobilių atvykimo netolygumo koeficientas. Imamas φ=1,1-1,5; Dm – įmonės darbo dienų kiekis per metus; Tpr – automobilių priėmimo zonos paros darbo trukmė, h. Apr – automobilių priėmimo posto našumas, automobilių per valandą (Apr=2-3). Apskaičiuodami šią formulę reikės sužinoti metinę atvylstančių automobilių kiekį kuris yra 1008. Taip pat reikės vieno automobilio į miesto stotį atvykstančių kiekų per metus kuris yra pasirenkama pagal metodinius nurodimus:2, taip pat iš metodinių nurodymu reikia išsirinkti automobilių atvykimo netolygumo koeficientą kuris imamas φ=1,3. Kitai skaičiavimo daliai prireiks automobilio priėmimo zonos paros darbo trukmės: 8 valandos. Dar reikės automobilio priėmimo posto našumo kurį pasirenkame:2 val. ir paskutinį skaičių reikės darbo dienų per metus:252 dienos. Šios formulės apskaičiavimu sužinosime kiek reikės pagalbinų postų kurie padės priimti ir gražinti automtransporto priemones jų savininkams. Šio skaičiavimo gautas rezultatas yra: Zpr=5 tai reiškia, kad įkuriamam servisui reikės penkių papildomo posto. Saugojamu automobilių kiekis įkuriamam servise (V. Tilindis, 2006) , (9) Čia Tp – automobilių atvykimų į miesto TPS kiekis per parą; Tv – suremontuoto automobilio buvimo TPS vidutinis laikas iki grąžinimo savininkui (apie 4h); Tiš – automobilių grąžinimo zonos paros darbo trukmė, h; Šios formulės pagalba bus galima sužinoti kiek reikės saugojamų vietų įkuriamam servise tam kad būtų galima saugoti savininkų autotransporto priemones iki tol kol jos bus gražinamos savininkams. Tam kad ją apskaičiuoti reikės žinoti automobilių atvykimo į miestą kiekį per parą tai yra:1,3 , taip pat reikės žinoti suremontuoto automobilio buvimo vidutinį laiką iki gražinimo savininkui, pagal metodinius nurodymus pasirenkamas 4h. Ir paskutinį skaitmenį pasirenkame automobilių gražinimo zonos paros darbo trukmė kuri yra 8h. , Pagal gautus rezultatus servisui reikės vienos saugojimo automobilio vietos. 2.3. Kėbulo remonto ir dažymo darbininkų poreikio skaičiavimas Šiame skyriuje bus apskaičiuojama kiek reikės darbuotojų įkuriamam servisui tam kad jis nebūtų nuostolingas. Technologiškai būtinų darbininkų kiekis apskaičiuojams pagal šią formulę (V. Tilindis, 2006) (10) Čia Tm – skaičiuojamojo padalinio metinė darbų apimtis, žmh; Fdv – darbo vietos technologiškai būtino darbininko metinis darbo laiko fondas, esant vienos pamainos darbo rėžimui, h. Pagal šią formulę apskaičiuojama kiek reikės darbininkų tam kad vyktų sklandus darbas įkuriamam servise. Skaičiavimams prireiks skaičiuojamojo padalinio metinės darbų apimties tai yra: 11288 žm.h . taip pat prireiks darbo vietų technologiškai būtino darbininko metinis darbo laiko fondas, esant vienos pamainos darbo rėžimui tai yra: 2010h Technologiškai būtinų darbininkų kiekis yra Rp=5 2 lentelė Postų ir darbuotojų pasiskirstymas padangų montavimo ir balansavimo autoservise Posto pavadinimas Darbuotojų skaičius Paruošimo detalių postas 2 darbuotojai Dažymo postas 2 darbuotojai Geometrijos atstatymo postas(dažų paruošėjas) 1 darbuotojas Technologiškai būtinų darbininko metinis darbo laiko fondo skaičiavimas (V. Tilindis, 2006) (11) Čia Dmk – vienerių metų kalendorinių dienų skaičius (365); Dpd – poilsio dienų kiekis per metus (šeštadieniai, sekmadieniai); Dšv – švenčių dienų kiekis per metus; Dpp – dienų kiekis per metus prieš švenčių dienas; P – pamainos darbo trukmė, h; 1 – pamainos trukmės trumpinimas 1 valanda prieš poilsio ir prieš švenčių dienas Apskaičiavus šią formule bus galima nustatyti koks yra technologiškai būtinų darbininko metinis darbo laiko fondas. Jam suskaičiuoti reikės žinoti štai tokius veiksnius. Reikės vieneių metų kalendorinių dienų skaičius kuris yra: 365, tai pat reikė poilsio dienų kiekio per metus kuris yra: 104. Dar reikės švenčių dienų kiekio per metus kuris yra: 9. Dienų kieko per metus prieš šventines dienas yra: 6. Ir paskutinis skaitmuo yra pamainos darbo trukmė kuri yra:8h. Fdv=(365-104-9)⸱8-6⸱1=2010 Apskaičiavus technologiškai būtinų darbininkų metinis darbo laiko fondas yra: Fdv=2010 žm.h Etatinių darbininkų kiekio skaičiaimas (V. Tilindis, 2006) (12) Čia Tm – skaičiuojamojo padalinio metinė darbų apimtis, žmh; Fe – etatinio darbininko metinis darbo laiko fondas, h, įvertinant atostogų Dat ir neatvykimo į darbą dėl pateisinamų priežasčių Dppr laiką. Šios formulės pagalba bus sužinota kiek prireiks įkuriamam servisui etatinių darbininkų kiekio. Etatinių darbininkų reikalingas kiekis yra Re=6 Etatinių darbininkų metinis darbo laiko fondas (V. Tilindis, 2006) (13) Čia: Dmk – Vienerių metų kalendorinių dienų skaičius (365); Dpd – Švenčių dienų kiekis per metus; Dšv – Šventinių dienų kiekis per metus; Dat – minimalus atostoginių dienų skaičius metuose; Dppr – Neatvykimas į darbą dėl pateisinamų priežasčių; Dpp – Dienų kiekis per metus prieš šventines dienas; P – Pamainos darbo trukmė, h; 1 – Pamainos trukmės trumpinimas 1 valandą prieš nedarbo dienas; Su šia formule bus galima sužinoti koks yra etatinių darbininkų metinis darbo fondas. Jai apskaičiuoti prireiks , vienerių metų kalendorinių dienų skaičius kuris yra 365, taip pat švenčių dienų kiekio per metus kuris yra 104, taip pat reikės šventinių dienų per metus kiekio kuri yra 9, formulei reikės ir minimalus atostogų dienos skaičius metuose tai yra :20, dar reikės neatvykimas į darbą dėl pateisinamų priežasčių kuris yra:3. Likę trys skaitmenys yra dienų kiekis per metus prieš šventines dienas: 6, pamainos darbo trukmė:8h ir pamainos trukmės trumpinimas 1valandą prieš nedarbo dienas. Fe=(365-104-9-20-3) ×8-6×1=229×8-6×1=1826žm.h Apskaičiavus etatinių darbininkų metinis darbo fondas ir gauta kad vienam etatiniui darbuotojui metinis fondas gautas Fe=1826žm.h 2.4. Gamybinių ir pagalbinių patalpų plotų skaičiavimas Šiame skyriuje skaičiuojama kiek užims ir kokio dydžio patalpų reikės serviso veiklai vykdyti. Automobilių zonų plotai Fz skaičiuojami, atsižvelgiant į lyginamuosius plotus, skirtus 1m2 automobilio horizontalinės projekcijos plotui (V. Tilindis, 2006) (14) Čia fa – automobilio horizontalinės projekcijos plotas, m2; Z – TP ir ER postų kiekis; Kt – postų išdėstymo tankio koeficientas, t.y. bendrojo zonos patalpų ploto ir automobilių horizintalinių projekcijų plotų sumos santykis. Galima imti Kt=6-7, kai postai išsidėstę viename patalpos šone, ir Kt=4-5 – kai iš abiejų šonų. Mažesnė Kt reikšmė imama didžiagabaričiams automobiliams ir kai yra mažiau nei 10 postų. Šioje formulėje apskaičiuojama techninės priežiuros ir einamojo remonto zonų plotai, tam kad šia formule galėtumėme apskaičiuoti mums reiks pasirinkti lengvojo automobilio matmenis , pagal daugumos automobilių matmenis paimtas 8m2 . taip pat paimtas pasirinkto geometrijos atstatymo stendo matmenys ir dažymo kameros matmenys. Postų išdėstymo tankio koficiantas yra pasirinktas naudojantis metodiniais darbo nurodymais tai yra: 5 Fz= 8⸱1⸱5=40m2 Fz=28⸱1⸱5= 140m2 Fz=24⸱1⸱5=120m2 Fz=40+140+120=300m2 Apskaičiuota kėbulo remonto ir dažymo serviso zonų plotus gautas rezultatas yra Fz=300m2 Gamybos barų patalpos skaičiavimas (V. Tilindis, 2006) (15) Čia fįr – įrenginių gabaritinių matmenų horizontainių projekcijų plotų suma, m2; Kįr – įrenginių išdėstymo tankio koeficientas. Šioje formulėje apskaičiuojama gamybos barų patalpos, tam kad jas būtų galima suskaičiuoti reikia žinoti visa likusia įrangos matmenis išskyrus tas kurias buvo skaičiuotos ankstesnėje formulėje . reikia žinoti dar ir įrenginių išdėstymo tankio koeficientą kuris yra parinktas iš metodinių nurodymų tai yra 4 Fb=11.19⸱4=44.76m2 Gautas gamybos barų patalpos skaičiavimo rezultatas yra Fb=44.76m2 Automobilių saugojimo plotų skaičiavimas (V. Tilindis, 2006) (16) Čia fa – automobilio horizontalinės projekcijos plotas, m2; Nsaug – aikštelėje saugomų automobilių kiekis; Kt – automobilių saugojimo vietų išdėstymo tankio koeficientas. Kt=2,5-3,0, atsižvelgiant į automobilių išdėstymo būdą (statmenai automobilių važiavimo takui ar kampu). Šioje formulėje skaičiuojama automobilių saugojimo plotą, tam kad būtų galima sužinoti koks yra plotas ir kokio gabarito automobiliai galėtu tilpti skaičiuojamam plote. Fs=7⸱4⸱3=84m2 Automobilių saugojimo plotų skaičiavimo suma gauta: Fs=84m2 Skaičiuojama įrenginių metinį darbo laiko fondą (V. Tilindis, 2006) (17) Čia Tm – pasirinktos rūšies darbų metinė apimtis, žm.h; Fm – darbo vietos (įrenginio vieneto) metinis laiko fondas, h; Dd – vienu metu šiuo įrenginiu dirbančių darbininkų kiekis, žm; Dm – darbo dienų kiekis per metus; Tpam – pamainos darbo trukmė, h; npam – darbo pamainų kiekis; ηįr – įrenginio darbo laiko naudojimo koeficientas. Šioje formulėje apskaičiuojama koks yra metinis įrenginių darbo laiko fondas. 2.5. Kėbulo remonto ir dažymo gamybos padalinių ir technologinių įrenginių išdėstymo patalpose principai Įrengiamas naujas kėbulo remonto ir dažymo servisas visos įrengiamos patalpos yra išdėstytos naudojant technologinio proceso atitikimo nuoseklumą, ekonominį ir techninį optimalumą. Šio serviso įranga gali būti tam tikrose postose todėl, kad ji yra naudojama tam tikrose patalpose. Be to ji yra mobili ir gali būti perkeliama tam, kad netrugdytų kitiems darbams. Paruošimo darbams reikalinga atskiros patalpos tam, kad paruošiamos detalės būtų ruošiamos gerai vėdinamoje patalpoje. Technologinis įrenginių plano išdėstymas – tai darbo vietų išdėstymas pagal tam tikrus kriterijus kurie nustato koks atstumas turi būti nuo tam tikrų statinių elementų tai yra: sienų, durų, angų. Įrengiant įrenginius būtina atsižvelgti į darbo saugos nuostatus: saugus atstumus šalia esančių įrenginių, tarpus tarp pastato sienų ir sugus atstumas. Visi atstumai tarp įrenginių, pastatų sienų pateikti lentelėje šie duomenys naudojami projaktuojant įkuriamą servisą. 3 lentelė Orientaciniai atstumai tarp automobilių ir statinių konstrukcijų elementų Automobiliai ir statinio konstrukcijų elementai Atstumas, m Automobilio kategorija II 1. Automobilio šonas į statinio sieną nenuimant ratus 1,6 2. Automobilio priekinė (užpakalinė) dalis į statinio sieną 1,5 3. Automobilis ir statinio kolona 1,0 4. Automobilis ir šoniniai vartai prieš postą 1,5 5. Greta stovinių automobilių šonai nenuimant ratus 2,0 6. Vienas už kito stovintys automobiliai 1,5 Oriantaciniai atstumai įrenginių technologinio išdėstymo gamybos patalpose buvo pasirinkta naudojantis ,,,lentele 2.6. Automobilių važiavimo tako pločio nustatymo grafiniu būdu principai. Įkuriamo serviso kėbulo remonto ir dažymo baras turi tris postus. Tai yra keltuvas , geometrijos atstatymo stendas ir dažymo kamera. I įkuriamą servisą autotransporto priemonė bus įvaroma pro pakeliamus vartus, pasirinkti pakeliami vartai dėl to, kad tai yra praktiškesnis ir patogesnis vartų atidarymo principas. Tokio tipo vartai sutaupys laiko atliekant kitus technologinius darbus. Automobilių tako pločio skaičiavimas yra apskaičiuotas ir pavaizduotas grafiniu būdų. Visi grafiniai eskizai yra prisegti prie priedų skyriaus. Grafiniui eskizui buvo pasirinktas Audi a4 Avant automobilio modelis. kurio ilgis yra 4725mm, plotis 1842mm, taip pat surastas apsisukimo spindulys kuris yra 11,5m, atstumas tarp ašių 2820mm. Visi postai suprojektuoti laikantis saugaus atstumo kuris yra 800mm nuo obijekto. 2.7. Kėbulo remonto ir dažymo baro įrenginių poreikio skaičiavimas ir jų parinkimas Reikalingas pasirinktos rūšies darbų pagrindinių įrenginių kiekis Q skaičiuojamas pagal tam tikros rūšies darbų metinė apimtį ir skaičiuojamojo įrenginio metinį darbo laiko fondą. Skaičiuoti naudojama tokia formulė (18) Čia Tm – pasirinktos rūšies darbų metinė apimtis, žm.h; Fm – darbo vietos (įrenginio vieneto) metinis laiko fondas, h; Dd – vienu metu šiuo įrenginiu dirbančių darbininkų kiekis, žm; Dm – darbo dienų kiekis per metus; Tpam – pamainos darbo trukmė, h; npam – darbo pamainų kiekis; ηįr – įrenginio darbo laiko naudojimo koeficientas. Šios formulės pagalba galima apskaičiuoti reikalingų pagrindinių įrenginių kiekį. Tam kad šia formulė būtų galima apskaičiuoti prireiks pasirinktos rūšies darbų metinės apimties, žm.h=11288. Vienu metu šiuo įrenginiu dirbančių darbininkų kiekis, žm:1. Darbo dienų kiekio per metus: 252. Pamainos darbo trukmės:8. Darbo pamainų kiekio:1.Įrenginio darbo laiko naudojimo koeficientas:0,6 Apskaičiavus formulę gautas rezultatas reikalingams pagrindiniams įrenginiams yra =3 įrenginio. Reikalingi naudojami įrenginiai įkuriame servise. 1.Dažymo kamera “Garmat” 2 pav. Dažymo kamera • vidinis kameros aukštis – 3,00 m. ( 3,30 ) • vidinis kameros plotis – 4,00 m. (4,50 ) • vidinis kameros ilgis – 7,00 m. ( 8,20 / 9,40 ) • grotos ir filtrai per visą grindų plotą 28 m² • oro srauto nutraukimas per visą grindų plotą su nutraukimo paskirstymo sistema – 28 m² • tolygus oro srauto pasiskirstymas ir greitis per visą kameros plotą • grotų taškinė apkrova (20x20 cm.) 545 kg. • ertmės gylis po grotomis 0,7m. • durų kiekis vartuose – 3 • vartų aukštis ir plotis – 3,00 x 2,70 m. • trisluoksnis panelių storis – 60 mm. • sienų panelių šiluminė izoliacija –polistirenas • viršutinio apšvietimo šviestuvų ir lempų kiekis –12*4*30W (1440W) posvyrio kampas 30 ° • apatinio apšvietimo šviestuvų ir lempų kiekis –12*4*30W (1440 W) • bendras apšviestumas - 2880 W • priešfiltris ir lubinis filtras su srauto maišymo ir paskirstymo sistema –21m² • ertmės gylis virš lubinių filtrų su oro maišymo sistema 0,7m. (vienodai pasiskirsto temperatūra ) • filtrų laikiklių segmentai su viriais atsidarantys į kameros vidų • oro paruošimo blokas SPR 2.4 (konstrukcija leidžianti greitai ir patogiai aptarnauti D.K) • oro srautas kameroje – 24.000 m³/ h (oro srauto greitis 0,3 m/s) • oro tiekimo ventiliatoriaus variklio galia 5,5 KW • oro ištraukimo ventiliatoriaus variklio galia 5,5 KW • šilumokaitis 100% nerūdijantis plienas, maksimalus galingumas – 275KW delta t 30º C • dažymo temperatūra 21ºC • džiovinimo temperatūra 80ºC • dizelinis / dujinis degiklis • maksimalus galingumas 300 KW • kuro sąnaudos - priklauso nuo oro srauto • elektros energijos sąnaudos - 15 KW • karšto oro recirkuliacija 90% • automatinis kameros ventiliavimas prieš džiovinimą • automatinis kameros vėdinimas • kameros veikimo ciklų laikmatis • antivibracinė jungtis (tarp oro paruošimo bloko ir dažymo patalpos) • detalių pakabinimo lankas • lentynėlė dažų maišymui • slėgio matuoklis (matuoja slėgį kameros viduje) • distancinis sklendes valdymas (mygtukų pagalba) Pagreitinto džiovinimo sistema dažams vandens pagrindu GARMAT naudojamas oro paruošimo bloke pašildytas ir išfiltruotas oras apipūtimo angosšoninėse sienose – 10 vnt. horizontaliai-vertikaliai reguliuojamos oro srauto kreipiančiosios apipūtimo angose apipūtimo angų grupė valdoma atskiru jungikliu su bendru laiko nustatymo mechanizmu pneumatinė sklendėapipūtimo angų grupės sienoje atidarymui/uždarymui išorinis ventiliatorius – 2 vnt. ventiliatoriaus galingumas – 2,2 kW ventiliatoriaus našumas – 4000 m²/h pučiamo oro filtras – EU5 5 lentelė Kitos dažymo kameros BD-6400 7000 x 5200 x 3600 mm 6900 x 3900 x 2800 mm Dvi eilės cinkuotų grotelių Šilumokaitis (nerudijančio plieno), 1 vnt. Lubinės lempos, 32 vnt. Po 36 W http://bds.lt/servisu-iranga/kebulu-remonto-iranga/dazymo-kameros-autoservisams/dazymo-kamera-bd-6400 ZY-701-C700S 7124 x 5316 x 3350 mm 7000 x 3890 x 2650 mm Filtrų efektyvumas>=96% Intakinio ventiliatoriaus pajėgumas (m³/h) 18000 Degiklio kuro sąnaudos (L/h)

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6559 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
41 psl., (6559 ž.)
Darbo duomenys
  • Mechanikos kursinis darbas
  • 41 psl., (6559 ž.)
  • Word failas 417 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt