Kursiniai darbai

Ledų rinkos tyrimas

10   (1 atsiliepimai)
Ledų rinkos tyrimas 1 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 2 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 3 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 4 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 5 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 6 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 7 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 8 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 9 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 10 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 11 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 12 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 13 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 14 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 15 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 16 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 17 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 18 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 19 puslapis
Ledų rinkos tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Arnoldas Saldys
Mantas Drūlia
Vita Šliumbaitė
Akvilė Rindokaitė
2005 05 16
KAUNAS, 2005
ĮVADAS
Kiekvienas žmogus vaikystėje mėgo ledus. Šiuolaikiniame pasaulyje kai ledų pasirinkimo įvairovė didelė, užkietėję smaližiai ir ne tik, – maži ir dideli – gali mėgautus vis naujais ledų skoniais. Daugybė rūšių, daugybė skonių, daugybė įvairiausių gamintojų ir prekės ženklų – kiekvienai progai ir kasdienai, taigi, žmogus gali išsirinkti vis naujus ledus, pagal savo poreikius ir norus. Tačiau, nepaisant didelės ledų pasirinkimo galimybės, ledų pardavimų apimtis dažnai būna nepastovi ir ypatingai priklausoma nuo oro sąlygų. Taigi, pagrindinė problema yra ledų pardavimų apimties sumažėjimas šaltuoju metų laiku.
Nepaisant susiklosčiusių tradicijų ir vartojimo įpročių, šią problemą galima spręsti pasitelkiant tam tikras marketingo priemones, kuriant naujas ledų rūšis, keičiant jų įpakavimą ir kt. Tačiau prieš sprendžiant bet kurią problemą, reikia gerai išanalizuoti, ištirti bei įsigilinti į tą reiškinį. Šiuo atveju svarbu suprasti vartotojus bei jų poreikius. Artėjant vasarai, vis aktualiau tampa išsiaiškinti, kokie yra ledų vartotojų poreikiai.
Taigi mūsų darbo tikslas, remiantis mokslinės literatūros analize bei apklausos, kurią atlikome anketų pagalba, rezultatais, ištirti vartotojų poreikius ledams.
Darbo objektas – vartotojų poreikis ledams.
Mūsų keliamos hipotezės:
• Pagrindiniai ledų vartotojai - mokyklinio amžiaus vaikai iki 14 metų.
• Vyresnio amžiaus žmonės mėgsta labiau klasikinio skonio ledus.
• Šeimyninių ledų suvartojimas mažiau priklauso nuo metų sezoniškumo.
• Moterys dažniau valgo ledus kavinėse, ledainėse.
• Šaltuoju metų laiku ledų suvartojimą paskatintų ledainių ir specializuotų ledų parduotuvių paplitimas Lietuvoje.
• Kavinėse dažniausiai ledus valgo aukštas ir aukštesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės.
• Vartotojai dažniausiai renkasi ledus porcijomis (40-200 ml).
• Vartotojai daugiausiai perka ledus vafliniuose indeliuose šiltuoju metų laiku.
Šiam tikslui pasiekti ir hipotezėms patikrinti iškėlėme tokius uždavinius:
1. Kokios yra pagrindinės vartotojų grupės.
2. Kokie yra pagrindiniai atskirų vartotojų poreikiai.
3. Kokie veiksniai lemia ledų pasirinkimą skirtingais metų laikais.
1. METODOLOGIJA IR METODIKA
Atlikdami tyrimą, norėjome ištirti vartotojų poreikius ledams. Ledus tyrime apibrėžėme kaip sušaldytą saldaus pieno, vaisinių sulčių, grietinės ar grietinėlės gaminį.
Mūsų tyrimas buvo pažintinio pobūdžio. Tokie...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8494 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. METODOLOGIJA IR METODIKA 4
  • 2. LEDŲ RINKOS YPATUMAI 6
  • 2.1. Ledų klasifikavimas 6
  • 2.2. Ledų gamintojai ir prekių ženklai 7
  • 2.3. Ledų asortimentas 7
  • 2.3. Ledų kaina 9
  • 2.4. Paskirstymas 10
  • 2.5. Rinkos talpa, savybės, įtakojantys veiksniai ir tendencijos 12
  • 3. DUOMENŲ ANALIZĖ 14
  • 4. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS 33
  • IŠVADOS 35
  • LITERATŪRA 36
  • PRIEDAI 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
37 psl., (8494 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 37 psl., (8494 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt