Arnoldas Saldys
Mantas Drūlia
Vita Šliumbaitė
Akvilė Rindokaitė
2005 05 16
KAUNAS, 2005
ĮVADAS
Kiekvienas žmogus vaikystėje mėgo ledus. Šiuolaikiniame pasaulyje kai ledų pasirinkimo įvairovė didelė, užkietėję smaližiai ir ne tik, – maži ir dideli – gali mėgautus vis naujais ledų skoniais. Daugybė rūšių, daugybė skonių, daugybė įvairiausių gamintojų ir prekės ženklų – kiekvienai progai ir kasdienai, taigi, žmogus gali išsirinkti vis naujus ledus, pagal savo poreikius ir norus. Tačiau, nepaisant didelės ledų pasirinkimo galimybės, ledų pardavimų apimtis dažnai būna nepastovi ir ypatingai priklausoma nuo oro sąlygų. Taigi, pagrindinė problema yra ledų pardavimų apimties sumažėjimas šaltuoju metų laiku.
Nepaisant susiklosčiusių tradicijų ir vartojimo įpročių, šią problemą galima spręsti pasitelkiant tam tikras marketingo priemones, kuriant naujas ledų rūšis, keičiant jų įpakavimą ir kt. Tačiau prieš sprendžiant bet kurią problemą, reikia gerai išanalizuoti, ištirti bei įsigilinti į tą reiškinį. Šiuo atveju svarbu suprasti vartotojus bei jų poreikius. Artėjant vasarai, vis aktualiau tampa išsiaiškinti, kokie yra ledų vartotojų poreikiai.
Taigi mūsų darbo tikslas, remiantis mokslinės literatūros analize bei apklausos, kurią atlikome anketų pagalba, rezultatais, ištirti vartotojų poreikius ledams.
Darbo objektas – vartotojų poreikis ledams.
Mūsų keliamos hipotezės:
• Pagrindiniai ledų vartotojai - mokyklinio amžiaus vaikai iki 14 metų.
• Vyresnio amžiaus žmonės mėgsta labiau klasikinio skonio ledus.
• Šeimyninių ledų suvartojimas mažiau priklauso nuo metų sezoniškumo.
• Moterys dažniau valgo ledus kavinėse, ledainėse.
• Šaltuoju metų laiku ledų suvartojimą paskatintų ledainių ir specializuotų ledų parduotuvių paplitimas Lietuvoje.
• Kavinėse dažniausiai ledus valgo aukštas ir aukštesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės.
• Vartotojai dažniausiai renkasi ledus porcijomis (40-200 ml).
• Vartotojai daugiausiai perka ledus vafliniuose indeliuose šiltuoju metų laiku.
Šiam tikslui pasiekti ir hipotezėms patikrinti iškėlėme tokius uždavinius:
1. Kokios yra pagrindinės vartotojų grupės.
2. Kokie yra pagrindiniai atskirų vartotojų poreikiai.
3. Kokie veiksniai lemia ledų pasirinkimą skirtingais metų laikais.
1. METODOLOGIJA IR METODIKA
Atlikdami tyrimą, norėjome ištirti vartotojų poreikius ledams. Ledus tyrime apibrėžėme kaip sušaldytą saldaus pieno, vaisinių sulčių, grietinės ar grietinėlės gaminį.
Mūsų tyrimas buvo pažintinio pobūdžio. Tokie...
Šį darbą sudaro 8494 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!