Vis labiau vystantis ekonomikai sparčiai plečiasi ir tarptautinė prekyba. Tarptautinėje prekyboje labai svarbią vietą užima krovinių pervežimas jūrų transportu.
Lietuvoje šiuo metu „time charter“ sutartį įprasta traktuoti kaip laikiną čarterį, o „bareboat charter“ ir „demise charter“ kaip ilgalaikę nuomą.
Nuomos sutartis gali būti sudaryta visam laivui arba tam tikrai jo krovininės talpos daliai kalendoriniam laikotarpiui (nuo trijų mėnesių iki 15—20 metų), arba vienam ar keliems reisams pirmyn ir atgal, arba net vienam laivo reisui viena kryptimi. Nuomininkas (frachtuotojas) nuomos laikotarpiu turi teisę savo nuožiūra naudotis laivu sutartyje numatytų apribojimų ribose.
Taigi šio darbo pagrindinis tikslas išnagrinėti procesą pagal „bareboat charter“ sutartį.
Transporto priemonių (laivų) nuomos sutartys (frachtavimas tam tikram laikui) yra dviejų rūšių:
1. laivo (su įgula) nuomos sutartis, pagal kurią nuomotojas suteikia nuomininkui transporto priemonę (laivą) laikinai turėti bei naudotis už mokestį ir savo jėgomis teikia jos valdymo bei techninės eksploatacijos paslaugas, taip vadinama „time charter“;
2. laivo (be įgulos) nuomos sutartis, pagal kurią nuomotojas suteikia nuomininkui transporto priemonę (laivą) laikinai turėti bei naudotis už mokestį, nesuteikdamas jos valdymo bei techninės eksploatacijos paslaugų, taip vadinama „bareboat charter“ ir „demise charter“.
Lietuvoje šiuo metu „time charter“ sutartį įprasta traktuoti kaip laikiną čarterį, o „bareboat charter“ ir „demise charter“ kaip ilgalaikę nuomą.
Nuomos sutartis gali būti sudaryta visam laivui arba tam tikrai jo krovininės talpos daliai kalendoriniam laikotarpiui (nuo trijų mėnesių iki 15—20 metų), arba vienam ar keliems reisams pirmyn ir atgal, arba net vienam laivo reisui viena kryptimi. Nuomininkas (frachtuotojas) nuomos laikotarpiu turi teisę savo nuožiūra naudotis laivu sutartyje numatytų apribojimų ribose. Laivo savininkas praranda operatyvinę kontrolę ir vadovavimą laivo darbui. Visą informaciją apie laivo darbą kapitonas siunčia frachtuotojui, kuris planuoja reiso grafiką ir duoda kapitonui nurodymus dėl jo koregavimo. Laivo savininkas nėra vežėjas ir neatsako už krovinio apgadinimą ar praradimą. Tik tuo atveju, jei bus įrodyta, jog tai buvo laivo navigacinio tinkamumo išdava, atsakomybę prisiima laivo savininkas....
Šį darbą sudaro 3133 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!