• Kompiuterinės telefonijos pagrindai apima šias temas:
• Kompiuterinės telefonijos samprata
• kompiuterinės telefonijos technologijos vystimosi genezę.
• šiai technologijai priskiriamų funkcijų apibrėžimus;
• kompiuterinės telefonijos terminijos sampratą;
• Pakalbėsime apie:
Kompiuterinės telefonijos samprata
• Kompiuterinė telefonija (CT, Computer Telephony) – išvystytų loginių – informacinių kompiuterio galimybių panaudojimo disciplina telefoninių kvietimų sukūrimui ir priėmimui, faksimilinio ryšio pranešimų ir kitų sudėtingų pranešimų perdavimui, panaudojant PSTN, žinybinius ir Interneto tinklus.
• Šis terminas apima daugybę technologijų, tame tarpe, kompiuterio su telefonu integraciją per lokalųjį tinklą, interaktyvųjį kalbos apdorojimą, balso paštą, operatorinius Kvietimų centrus, kalbos atpažinimą, teksto į kalbą keitimą, faksimilinį ryšį, vienalaikį kalbos ir duomenų perdavimą, kalbos signalų apdorojimą, videokonferencijas, automatinį numerio rinkimą, audioteksą, kalbinį duomenų atkūrimą, informacines tarnybas ir daugelį kitų technologijų, papildančių ir išplečiančių funkcines tradicinės telefoninės komutacijos galimybes.
• Kompiuterinė telefonija – tai technologinė platforma, užtikrinanti susiliejimą funkciniuose balso ir duomenų perdavimo paslaugų lygiuose, dėl ko komerciniai pasiūlymai teikia apčiuopiamą naudą.
• Kompiuterinė telefonija (CTI) – tai išorinių autonominių ar kompiuterinių sistemų su telefoniniu tinklu ir komutacija tinkle integracijos procesas.
• Pagal Harį Niutoną (1992):
• Pagal Džefrį Šapiro:
• Pagal Luisą B. Leviką iš Digital Equipment Company:
Pagal Dialogic:
• Pagal Dialogic:
• Kompiuterinė telefonija – tai technologija, leidžianti sukoordinuoti telefonines ir kompiuterines sistemas, kad įvykdyti šias funkcijas:
•
• 1. Telefoninio kvietimo priėmimą;
• 2. Numerio rinkimo valdymą;
• 3. Automatinį ryšio atjungimą kompiuterinės telefonijos sistemomis;
• 4. Telefoninio kvietimo nukreipimą reikiamai kviečiamos pusės aplikacijai;
• 5. Abonento, dalyvaujančio ryšio seanse, informavimą, apie naująjį įėjimo
• kvietimą specialaus garsinio signalo dėka;
• 6. Laukimo organizavimą;
• 7. Informacijos pagal meniu opciją pateikimą, kuri pateikiama patenkant
• į sistemą įėjimo kvietimui;
• 8. Informacijos gavimą, t.y. įrašymą ir saugojimą kompiuterio byloje
• tolimesniam gaunamos iš abonentų informacijos apdorojimui;
• 9. Balso atpažinimą, suteikiant abonentams galimybes “bendradarbiauti”
• su kompiuterinės telefonijos sistemomis, ištarus nustatytas frazes
• ar žodžius;
• 10.Tinklines funkcijas, prie kurių priskirtinos zumerinių signalų PSTN
• generacija ir detekcija, leidžiančios programinei įrangai atkurti
• kvietimą ir po to atlikti jo aptarnavimo...
Šį darbą sudaro 2363 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!