Transportas – tai ūkio šaka, susijusi su keleivių ir krovinių vežimu atitinkamom priemonėm. Transportinė paslauga iš esmės nekuria materialaus daikto. Tai veikla, tenkinanti poreikį.
Šio kursinio projekto tikslas – išnagrinėti krovinio pervežimo maršrutu Klaipėda – Hamburgas procesą, įvertinant jį įtakojančius veiksnius.
Norint įgyvendinti išsikeltą tikslą, reikia įvykdyti šiuos uždavinius:
1) parinkti tinkamą transporto priemonę;
2) parinkti kroviniui tinkamą pakuotę;
3) sudaryti krovinio gabenimo maršrutą;
4) įvertinti teisinį krovinio vežimo aspektą;
5) atlikti techninių – eksploatacinių vežimo rodiklių skaičiavimą;
6) atlikti finansinių vežimo rodiklių skaičiavimą.
Visa informacija apie eismo apribojimus, kelių mokesčius, transporto priemonės techninius duomenis, buvo gauta interneto pagalba. Teorinės medžiaga apie pakuotę, ženklinimą, vairuotojo darbo laiką, rodiklių skaičiavimus paimta iš paskaitų konspektų.
1. TEORINĖ DALIS
1.1. Transporto priemonės parinkimas
Tinkamos transporto priemonės parinkimas – vienas svarbiausių uždavinių. Didžioji dalis krovinio pervežimo savikainos priklauso būtent nuo transporto priemonės ekonomiškumo.
Vežimui reikia parinkti tokią transporto priemonę, kuri užtikrintų vežimų efektyvumą. Parenkant transporto priemonę reikia įvertinti:
1) krovinio savybes,
2) jo apsaugos reikalavimus,
3) krovos darbų atlikimo ypatumus,
4) kelio sąlygas.
Pirmiausia reikia atsižvelgti į tai, kokį krovinį ketinama gabenti (pramoniniai įrengimai, drabužiai, skysčiai, dujos...). Nuo to priklauso kėbulo tipas. Renkantis automobilį, reikia atkreipti dėmesį į:
1) keliamąją galią,
2) talpą (ilgį, plotį, aukštį),
3) savąją masę,
4) ekonomiškumą,
5) patikimumą,
6) pritaikymą krovos darbams,
7) gabaritus,
8) kompaktiškumą,
9) stabilumą ir manevringumą,
10) judėjimo sklandumą,
11) eigos atsargą,
12) pravažumą.
1.2. Krovinio pakuotė
Įpakavimas – pagrindinių ir pagalbinių medžiagų konstrukcinis derinys, suteikiantis galimybę apsaugoti krovinį vežimo ir krovimo metu, palengvinti krovos darbus, apsaugoti aplinką ir žmones nuo įpakuotų medžiagų poveikio, taip pat juos reklamuoti.
Pakuotė yra neatsiejama vežimo proceso dalis. Pakuotė leidžia racionaliau išnaudoti krovos įrangą bei transporto priemonę.
Kuo stambesnis krovos vienetas yra suformuojamas, tuo mažiau krovos operacijų reikia atlikti su krovinio tona. Tai ir laiko ir resursų panaudojimo ekonomija. Sustambintas krovos vienetas vadinamas paketu. Paketų formavimui naudojamos paketavimo priemonės, tai yra padėklai (paletės) ir tvirtinimo priemonės. Paketo formavimas yra atsakinga operacija, nuo kurios priklauso paketo masė, forma, krovinio kokybinių – kiekybinių savybių išsaugojimas.
Skiriama...
Šį darbą sudaro 4998 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!