Namų darbai

Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė

9.4   (3 atsiliepimai)
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 1 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 2 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 3 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 4 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 5 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 6 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 7 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 8 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 9 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 10 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 11 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 12 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 13 puslapis
Komunikacijos procesas, jo stebėjimas ir analizė 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Konfliktas – natūrali vystymosi proceso dalis. Kai kurie konfliktai yra konstruktyvūs, šalina sustingimą ir skatina vystymąsi, kiti – destruktyvūs, linkę išplisti, tapę nekontroliuojami, sukelia ilgalaikes neigiamas pasekmes. Konfliktai, kylantys organizacijoje, yra tipiški būtent tai įmonei ir atspindi organizacijos vystymosi modelį.
Konfliktas – tai priešingų interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metu žmogų užvaldo nemalonūs jausmai ir išgyvenimai.
Vadovaujant dažnai tenka įveikti problemas, kurios trukdo žmonėms siekti savo tikslų.
Kartais tai panašu į mažo laivelio vairavimą jūroje be žemėlapio. Įsivaizdavus, kiek reikės pastangų, norint problemą išspręsti, išsiaiškinti jos priežastis, rasti sprendimą ir jį įgyvendinti.
Konfliktai dažniausiai asocijuojasi su agresija, ginčais, pykčiu. Todėl vyrauja nuomonė, kad konfliktai yra nepageidautini, jų reikia vengti ir spręsti, kai tik jie kyla. Tai būdinga ankstesnei valdymo teorijai ir praktikai. Šiuolaikiniai teoretikai teigia, kad konfliktų vengti įmonėje tam tikrais atvejais nereikėtų. Nors įmonė ir siekia harmoningos visų veiklos sričių integracijos, ji negali likti statiška ir pasitenkinti esama padėtimi. Todėl efektyviai valdomose įmonėse kai kuri konfliktai net pageidautini. Žinoma, jie ne visada turi teigiamą poveikį, bet daugeliu atveju dėl jų išryškėja skirtingi požiūriai, gaunama papildoma informacija, iškeliama daugiau alternatyvų ir problemų. Tai atsiliepia grupinio darbo efektyvumui.
Taigi šiame darbe bus stengiamasi išsiaiškinti, kas yra konfliktai, kokios yra konfliktų priežastys, kaip reikia analizuoti ir valdyti konfliktus, kaip elgtis konfliktinėse situacijose, o gal net teigiamai jais pasinaudoti. Taip pat bus išanalizuota viena konfliktinė situacija.
1. Demonstratyvus tipas. Nori būti dėmesio centre. Jam nebūdingas racionalus elgesys. Vengia kruopštaus, sistemingo darbo, gerai prisitaiko prie įvairių aplinkybių. Kilus konfliktinėms situacijoms, jaučiasi neblogai, lengvai įsivelia į paviršutinius konfliktus, nesirenka vengimo strategijos.
2. Rigidiškas tipas. Tiesmukiškas ir nelankstus. Įtarus, būdinga paaukštinta savivertė. Iš aplinkinių nori paklusnumo, nuolatinio savo reikšmingumo patvirtinimo, garbinimo. Neįvertina situacijos pokyčių, labai sunkiai priima aplinkinių žmonių požiūrius, nelinkęs skaitytis su kitų nuomonėmis. Nekritiškas sau, liguistai įžeidus, jautrus įsivaizduojamam arba realiam neteisingumui.
3. Nevaldomas tipas. Impulsyvus, nepakankamai save...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2444 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. KONFLIKTIŠKŲ ASMENYBIŲ TIPAI 3
  • 2. PAGRINDINIAI KONFLIKTŲ TIPAI 3
  • 3. KONFLIKTŲ STRUKTŪRA 5
  • 4. KONFLIKTŲ SPRENDIMO BŪDAI 6
  • 5. KONFLIKTINĖS SITUACIJOS APRAŠYMAS.8
  • 6. KONFLIKTINĖS SITUACIJOS PROTOKOLAS..9
  • IŠVADOS 13
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2444 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos namų darbas
  • 15 psl., (2444 ž.)
  • Word failas 144 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt